Komentari

012station.blog.hr

Dodaj komentar (44)

Marketing


  • Dag Dagoberovic

    da nije istinito bilo bi smješno ovako tuga, jad i čemer ...

    avatar

    27.03.2007. (01:38)    -   -   -   -  

  • kratke...

    najbolje da se nabave oni avioni koji uzlete s piste okomito, pa onda dalje... ovi s kotačima su skupi, z apopizdit. pa još zimske gume kupovati... cccc :)

    avatar

    27.03.2007. (08:19)    -   -   -   -  

  • levant

    Ja se skažem s Kratke..
    što ćemo sada gledati na nevažne sitne detalje???
    :)
    Treba se naučit prilagoditi situaciji. Ako nema guma, kako gornji komentar dobro kaže uzlijeće se okomito. I di je sad tu problem???

    avatar

    27.03.2007. (08:33)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Dag sve ovisi o perspektivi. Onda sam to smatrao zločinom protiv države i nacije... a danas mi je sve to presmiješno, a posebice ono na što sam potrošio godine živciranja ;)
    @Kratke tako je majstore. Već s ovim prijedlogom si zaslužio počasni pilotski znak. Tako treba razmišljati pravi general sa hr domenom...
    @Levant paaaa nema problema. Osim u vertikalnom polijetanju. Ako ih digneš u zrak... ono mislim vertiklano... poslije više nisu upotrebljivi ;)

    avatar

    27.03.2007. (09:10)    -   -   -   -  

  • levant

    a shit...:)

    avatar

    27.03.2007. (09:20)    -   -   -   -  

  • AGLOCO zarada

    Nabavimo Harriere, oni uzlijeću vertikalno...

    avatar

    27.03.2007. (11:18)    -   -   -   -  

  • alkion

    Ja sam očigledno nešto propustio u svojoj letačkoj obuci??? Kakve si ti to zrakoplove letio, pobogu??? Alo, radi se o letenju a ne voženju zrakoplova... Još malo pa će ispasti da smo toliko zaostali da nam je u zraku umjesto dobrog i poznatog asfalta obična turska kaldrma po kojoj nam zuje zrakoplovi????

    avatar

    27.03.2007. (11:38)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Levant ;)
    @Agloco dobar prijedlog, ali u praksi ne izvedivo. BAe ne daje proviziju iznad 0,5%, a naši navikli na 8%.
    @Alkione eto vidiš ti to. Sram nas bilo. Pa šta će nam uopće te gume na avionima. Samo problemi s njima. Te ih treba napuhavat, te provjeravat, te mijenjat. Mislim da bi najbolje bilo da im stavimo skije. I sidra za kočenje ;)

    avatar

    27.03.2007. (12:13)    -   -   -   -  

  • Pacijent

    To ne spada u popis osnovnih djelatnosti.

    avatar

    27.03.2007. (13:26)    -   -   -   -  

  • Pero Panonski

    E vidis, to meni nikad u glavu nije islo. Kako kvragu kupit opremu bez rezervnih dijelova ? U pojedinim vojskama svijeta se to smatra u najmanju ruku jna-vokabularom podrivanje borbene gotovosti ... Ovaj pokupio ordenje, kral bodeze, uzimal provizije. Sad se vojska u medijima pokusa pokazati kao hrpa idiota. Problem je u tome sto u ratu nije bilo toliko idiota, koliko ih ima u miru.

    avatar

    27.03.2007. (13:29)    -   -   -   -  

  • domoljubni

    manga, molim te, daj stručno mišljenje:

    Avion stoji na pisti koja se može micati poput pokretne trake. Avion se kreće u jednom smjeru dok se pokretna traka ispod njega kreće u suprotnom. Traka ima kontrolni sustav koji trenutno prati brzinu aviona i podešava brzinu pomične trake tako da uvijek bude jednaka brzini aviona (ali u suprotnom smjeru).

    Moze li avion poletjeti ili ne?

    ajd hvala.

    avatar

    27.03.2007. (13:50)    -   -   -   -  

  • Pacijent

    domoljubni: 2 Neovisna sutava

    avatar

    27.03.2007. (14:00)    -   -   -   -  

  • kratke...

    sve cool, samo zaboravio sam pripomenuti, kako ne bi bilo zgorega da si pribavimo i par nosača aviona. osim što avioni s njih lako uzlete (prema gore, pa dalje), nemaju kotače i pogodni su za golf natjecanja, pa samim time i univerzalni. eto nove ponude u turizmu. ljetovanje na nosaču aviona i turistički preleti u SU-30 ili nečemu već sličnom :)

    avatar

    27.03.2007. (14:01)    -   -   -   -  

  • domoljubni

    pacijentu dušo, ja znam da će avion poletiti, ali želim da manga to lijepo objasni tako da možemo otići na kolegin račun na pićeee!!

    avatar

    27.03.2007. (14:09)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Pero nema se šta puno reći nakon ove tvoje konkluzije. Možebitno ponoviti riječ izdaja... i udruživanje u cilju postizanja navedenog cilja...
    @Domoljubni uz sve napore motora, podvozja i pokretne trake... avion neće poletjeti iz jednostavnog razloga što nema opstrujavanja zraka oko krila koje inducira uzgon na istom. Znači uzgon se stvara protokom zraka oko krila, a ako avion stoji na mjestu toga nema. Znači usprkos okretanju kotača njegova brzina u struji zraka će biti 0. To je takozvana IAS (indicated air speed). Jedino se za helikopter smatra da leti, čim postigne "radne" okretaje nosećeg rotora i ako još stoji na zemlji. Naravno to je zato što njegova krila postizanjem određenog broja okretaja stvaraju dovoljno uzgona za let bez obzira jel isti stoji ili se kreće kroz zrak. Znači i kod njega je bitno kretanje krila tj. lopatica rotora. Isto tako i avionu se krila moraju kretati kroz zrak, a pošto su fiksna... mora i sve ostalo s njim.
    E sad u duhu ovog posta moramo popričati i o proviziji ;))))
    @Kratke u tom slučaju odgovorit ću u Titovom stilu - šta će nam ta dva-tri pišljiva nosača kad ih već imamo tisuću. Svaki naš otok je nosač aviona. Doduše usidren.... ali zato ne troši gorivo ;)

    avatar

    27.03.2007. (14:27)    -   -   -   -  

  • trill

    Eh, sad bi ti da avioni imaju i gume. Ne treba im to kad lete. Samo krila :))))

    avatar

    27.03.2007. (16:28)    -   -   -   -  

  • alkion

    Domoljubni: usprkos Manginom odgovoru, postoje uvjeti kada zrakoplov može i mirovanju poletjeti (nije u pitanju vertikalno polijetanje usmjeravanjem mlaza zraka iz motora). Naime u povjesti su zabilježeni slučajevi odvajanja zrakoplova od podloge i to i bez motora i bez kretanja zrakoplova po tlu. Radi se o jako starom zrakoplovu ruske konstrukcije (PO-2 ili polikarac, kako smo ga mi zvali). Taj zrakoplov je imao vrlo izražen aero profil krila i njegove brzine kretanja kroz zrak su bile vrlo male - polijetao je s nekih samo pedesetak kilometara na sat. Već pri brzinama vjetra od pedesetak kilometara na sat postojala je mogućnost odvajanja zrakoplova od tla i iz tog razloga su ih na stajankama uvijek vezivali za tlo ili ih sklanjali u hangare. Naravno odgovor na tvoje pitanje ti je Manga vrlo lijepo i detaljno odgovorio - uz dužan dodatak: na nosačima zrakoplova, a u cilju skraćivanja vremena i dužine poletanja i slijetanja iskorišćeno je upravo ono gore o čemu sam ja pisao. Naime nosač zrakoplova se kreće brzinom od nekih tridesetak čvorova i uvijek u vjetar tako da je pri polijetanju već ostvareno opstrujavanje oko krila zrakoplova od nekih sedamdeset di osamdeset (nekad i više ako je vjetar jači) km/č. Da sada ne duljim dalje mislim da si shvatio poantu i kako je moguće da zrakoplov kome inače treba oko 1200 d0 1300 metara piste sljeće i piljeće sa nekih tristotinjak metara piste na nosaču zrakoplova. Ovu cijelu priču sam ispripovjedao jer mi se učinilo da se ispod tvog pitanja upravo krilo ovo zadnje.
    Inače ovo zbrajanje brzina se često koristi u eksperimentalne svrhe: naime X-15 ne može poletjeti s piste već ga transportni zrakoplov nosi na određenu visinu i nakon postizanja potrebne brzine odvaja se i nastavlja svoj let (u ovom slučaju u cilju postizanja maksimalnih brzina - koliko mi je poznato negdje preko 6 maha)... :)))

    avatar

    27.03.2007. (18:15)    -   -   -   -  

  • fanny

    Već sam ti napisala u komentaru na izdavanje knjige dede Rendulića - kako se napredovalo u vojsci po činovima (iako je i tu bilo...), a ovi generalski činovi su bili - "brzi prelet". Sjećam se jedne monodrame, kad je frajer rekao : "častili me medaljom, a ja nisam htio".
    Gume za avione? Pa Zagi je nabavio, trebali su mu ljudi od struke napraviti popis za shoping. A možda je iznos za gume, onih famoznih 8%, a nije se želio odreći. I *ebeš sve to i taj bodež i značku, kad svi znaju kako ih je dobio - zajedno s činom - "častili ga, a on nije odbio".
    Kad se sada odmotava sav taj lopovluk, čovjek ne može a da se ne zapita, kako je ostalo i to što je ostalo. Sve si ne mogu zamisliti silnu sreću - kako bi izgledalo da se u ovoj zemlji nije kralo i vuklo na sve strane, da se ne troši na silni hohštapleraj po ministarstvima i državnim ustanovama.
    Pozdrav tebi i članovima postaje :)

    avatar

    27.03.2007. (19:24)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Trill je, ali treba nekako doći gore ;)
    @Alkione naravno, međutim nisam htio ulaziti u problematiku STOL zrakoplova i ostalih sličnih letjelica ala zmajevi i paraglajderi. Mislio sam da bi ga to samo dodatno zbunilo. Pogotovo priča o zakretanju mlaza, parnim katapultima na američkim nosačima ili ski-jump palubi na drugim nosačima. To je ono više za priču uz piće. Naravno za onoga koga zanima. Ovdje bi takvo detaljiziranje podavilo ljubitelje lika i djela zapovjednice postaje Andreje. Ionako mi predbacuju da pretjerujem sa "svojim" temama u zadnje vrijeme.
    Moram dodati još samo nešto u vezi raketne "titanijumske guske" X-15 koju je na visini od 15-ak km odbacivao B-52 (u slučaju da to nisi čuo). Naime njegov apsolutni visinski rekord od 104 km koji je držao četrdesetak godina, tijekom 2004 oborila je nekolicina privatnika na čelu sa konstruktorom aviona od kompozitnih materijala Burt Rutanom. Više o tome pročitaj na prethodnom linku.
    @Fanny nedavno sam čuo jednu "mudru" iz usta jednog visoko pozicioniranog DVO-a. Lik reče: Zagi nikada nije bio neki igrač, ali je zato bio *eben dodavač. Po tome Mr.8% je bio vrh ledenog brijega odnosno još dosta njih se operantilo na račun njega. Stoga me ne bi čudilo da ga nikad ne isporuče u RH iz proceduralnih razloga ili da doživi prometnu nesreću u međuvremenu. Ono ko Lady Di :/

    avatar

    27.03.2007. (20:11)    -   -   -   -  

  • zgdnevnik

    A kaj su to traktori za borbu protiv vatre? :)

    avatar

    27.03.2007. (22:25)    -   -   -   -  

  • ledena

    Uh, kad smo kod guma...kad su krenuli javni natječaji, 10% je bilo potrebno za ulaz. Sitnica, kojih 120 iljada maraka je trebalo iskeširati na stol referentića za posao sa državom koja je plaćala za šest mjeseci najranije. Možda zato nije bilo - guma? Ili...?

    avatar

    27.03.2007. (22:29)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @ZagD ovima je primarna namjena obuka pilota... ali uz predlagani Zetor dodatak postali bi idealna atrakcija za monster-truck natjecanja ;)))
    @Ledena ej... nemoj da vređaš.... pa nije valjda naša narodna armija spala na nekakve sitne referentiće. Kod nas to odrađuju pomoćnici ministra i generali na svečanim ručkovima sa predstavnicima tvrtke ponuđača...

    avatar

    28.03.2007. (08:32)    -   -   -   -  

  • freestyler

    a što će našim avionima gume?, zar mi moramo imati avione kao sav ostali svijet?

    avatar

    28.03.2007. (09:17)    -   -   -   -  

  • Cordelia

    Da se samo nadovežem na Trill. Ne trebaju avionima ni krila. Ima pilot ruke pa neka maše :))) (ako mogu ptice...jel).

    avatar

    28.03.2007. (10:00)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Freestyler možda i preživi poneki avion... ali pravo pitanje glasi - tko će ih letjeti?
    @Cordelia nema više tko mahati, jer su oni sa najjačim rukama već otišli. Ovim preostalima, ruke još nisu ojačale za takve napore :/

    avatar

    28.03.2007. (10:23)    -   -   -   -  

učitavam...

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se