Komentari

• Dalaj Martin

fakat ludo

23.02.2007. (00:53)    -   -   -   -

• izazov

gdje su sad ti dinosauri?

23.02.2007. (00:56)    -   -   -   -

• slaven178

dinosaurusi su garant imali velike...

23.02.2007. (01:16)    -   -   -   -

• štef

veri najs. ovi mi se post sviđa

23.02.2007. (01:35)    -   -   -   -

• WhatWasThat

Sumnjivo je to sa tim definiranjem starosti materijala. Isto paradoxalniji mi je broj "citavih" figurica koje je ocito nasao... Jer prema prilozenom postu i slikama, da se zakljucit da je prakticki svaki komad koji je nasao bio kao da je "jucer" zakopan u zemlju. Naravno da izaziva svakakve sumnje:)

Hmmm... je li moguce da je doticni dosao do materijala za izradu tih "dinosaura", koji datira iz tog doba, te sam nacinio sve te figurice, te ih poslije porazbacao okolo po tom gradu di ih je "nalazio"... Svasta je moguce, ljudi su skloni zelji za slavom:)

23.02.2007. (01:39)    -   -   -   -

• pseudoslucaj

Postoje tri mogućnosti, i samo prva je donekle „luda“. Prva je zapitati se koliko smo mi zapravo sigurni da su dinosauri doista izumrli prije 65 milijuna godina. Baš 65 milijuna?! Što ako se netko „preračunao“? Što ako su ljudi doista živjeli u doba dinosaura? Što ako je čovjek stariji nego što se misli? Stoljećima je Newton bio alfa i omega, sve dok se u 20. st. nije pojavio Einstein. Još donedavno vjerovali smo da su najmanje čestice atomi sastavljeni od elektrona, neutrona i pozitrona, a sad znamo da postoje i kvanti.
    Ništa u znanosti nije konačna i neoboriva istina- to je rezervirano isključivo za područje religije. Svaku je teoriju moguće oboriti pa tako i tu o 65 milijuna.
    Druga je mogućnost klasična priča o drevnim i izumrlim civilizacijama. Jesu li stare civilizacije posjedovale veća znanja nego što ih mi posjedujemo danas, ili barem jednaka našima. Najslikovitiji primjeri za to su primjeri iz graditeljstva- piramide u Egiptu, Stonehenge...dakle, isto može biti i sa znanjem o dinosaurima. Ni mi nismo uživo vidjeli dinosaure, ali prema fosilnim ostacima znamo rekonstruirati njihov izgled. U prošlosti je takvih pronalazaka fosilnih ostataka bilo daleko više (zemlja nije bila toliko opterećena gradnjom kao od Rima do danas), a time i više informacija o izgledu dinosaura.
    Treća je mogućnost da su i prva i druga točne. Niti su dinosauri izumrli prije 65 milijuna godina, niti je čovjek živio u njihovo vrijeme, niti je to presudno za priču u kojoj je čovjek jednostavno- radoznao i fasciniran fosilnim ostacima.

23.02.2007. (01:40)    -   -   -   -

• Kreso

@KLonZ

Posto je materijal za izradu zemlja, kako izmjeriti koliko je stara? :) odes u vrt, iskopas rupu metar-dva i mislim da ce ono s dna biti prilicno star materijal. :)

No posto se za keramiku zemlja pece... A i da bi napravio preok 35000 figurica, od kojih su neke i preko metar velicine... To bi morala biti vraska rupa u zemlji odakle je vadio materijal :). No opet, zato su kopali ispod kuce koja je napravljena 1930. a i tamo su nasli figurice...

(obozavam "..." :) )

23.02.2007. (08:10)    -   -   -   -

• Nigro

A šta ja znam, ali meni te figurice predobro izgledaju. Obično kad se iskopaju nekakvi stari komadi budu ispucani, okrhnuti, a ovo - kao da su ih djeca u osnovnoj školi napravila od plastelina. A ljudi i dinosauri zajedno - zašto ne? A 65 milijuna godina, ili bilo kakva procjena nekakvog doba - zemlja se toliko puta isprevrtala raznim udarcima meteora, potresima, ledenim dobima, pucanjem tektonskih ploča - što bi gore, to je dolje - čisto sumnjam da su naučnici u pravu kada određuju starost. No, sve je to dio misterija koji trebamo odživjeti.

23.02.2007. (08:24)    -   -   -   -

• kramari

covjece, tvornica igracaka i akcijskih figurica... :)
    stvarno zanimljivo. samo cu ponovit tvoj zakljucak: tko je tu lud???

23.02.2007. (09:09)    -   -   -   -

• miija

Možda je lik koji je izrađivao figurice bio nešto poput Nostradamusa pa je imao točne vizije prema kojim je izrađivao svoje modele ili je neki mali zeleni izgubio svoju kolekciju figurica likova sa zemlje (i onak postoji brdo priča da otimaju sve vrste sa zemlje i na njima vrše ispitivanja).....ili ili ili ili ili kao i sve u vezi toga.
    Super su ti tekstovi i naravno emisija. Jučer sam te vidjela u imp. centu kako papaš sendvić i baš si mi slatkica. pusa:).

23.02.2007. (09:53)    -   -   -   -

• aibreann

ne znam zaista tko je tu lud... sam Bog zna koliko je vremena prošlo otkako su dinosauri izumrli, možda je znanost i pogriješila?!? ipak smo mi ljudi do prije nekoliko stoljeća vjerovali da je zemlja središte svemira i ravna ploha, a i tek prije nekoliko mjeseci se ustanovilo da ima samo 8 planeta u sunčevom sustavu. žao mi plutona, "izvisio" jadnik... budućnost će nam dati prave odgovore, nadam se. :)

23.02.2007. (10:31)    -   -   -   -

• WhatWasThat

@kreso: da moram priznat, zaboravih da je on nalazio te figurice 1940g ( u danasnje vrijeme tehnologije, sve je lakse reproducirat uvijete i materijal od prije par tisuca godina )...
    Ali kao sto govore i tvoje tockice... ( koje uostalom i ja obozavam:D )

Tesko mi je vjerovat da bi se takvo arheolosko "blago" zanemarilo i zataskalo, a da je doista pravo... :)

23.02.2007. (11:04)    -   -   -   -

• FakinX

Tako, bez čitanja komentara drugih sinulo mi je da je te predmete napravio narod ili skupina recimo to tako staaaarih povjesničara. Umjesto da nalaze pećinskih slika dinosaura opisuju na papiru oni su izrađivali njihove glinene replike. Recimo, prethistorijski su ljudi živjeli u vrijeme mamuta, možda su oni oslikali neke pećine poput onih famoznih prizora lova u Francuskoj ili Africi. Nakon punooooo godina te su slike otkrivene a ti naši "povjesničari" su zabilježili slike u glini u obliku figurica.
    P.s. Ostao sam ti dužan ime dokumentarca..., nikako da to pogledam. Sjetih se da se u njemu objašnjava pojava onih svjetlećih objekata u Meksiku, vojska je to objavila. Jedan je tu rekao da su to po njemu pravi NLO-i, no na kraju ovi u dokumentarcu otkrivaju da su to naftna polja na moru...

23.02.2007. (11:53)    -   -   -   -

• Alien

A, koji su to drugi dinosauri, osim ovih iz Acambara?

23.02.2007. (14:25)    -   -   -   -

• Jao meni

Hm... idemo pretpostavkom da su dinosauri izumrli prije 65 milijuna godina... postavlja se pitanje kako su izradene te figurice, mozda je taj narod koji je to izradio pronasao neki spilju sa crtezima tih dinosaursa... sto bi povlacilo tezu da je u doba dinosaura zivio inteligentan narod sposoban crtati... hehehe... Leonardo da Prehistorijski Vinci... hehehehe

23.02.2007. (15:00)    -   -   -   -

• Kraj i početak 2012

Sretan ti rođendan.
    Kao i obično ovakve teme od Tebe :-)
    Šteta što vrijeme emisije nije ranije (priznam: dobro da uopće na TV-u u Hrvata). Radnik pa umoran. Najteže zaspati poslje emisije (u 6:00 buđenje). Vrijedi emisija svakog fotona.
    To boldly go where no man has gone before

23.02.2007. (19:03)    -   -   -   -

• wacky

kak su dobri dinosaureki, ja bi se igrala s njima (^_^)/

23.02.2007. (22:27)    -   -   -   -

• any

Nije post predug, hocemo jos! Sto je s onim plemenom koji su na slikama prepoznali dinosaura? (za, npr. medvjeda nisu imali ime, a za dinosaura jesu)

23.02.2007. (23:41)    -   -   -   -

• ante

oćemo dogone!!!!! i na blogu i u emisiji i u vizionaru.

24.02.2007. (00:43)    -   -   -   -

• Pres

Gospodine, blog vam je fenomenalan!! Posjetite moj... Izlio mi se mozak ako kužite engleski...

24.02.2007. (01:31)    -   -   -   -

• marsovac

eeheh,da, šta ja imam radit budan do ujutro isto..pa čitam vam blog....da.
    ...U biti sasma moguće da je postojalo neko drugo biće, nije moralo bit čovjek, netko drugi prije 25 milijuna godina, i da se svrpili dosta takih čudaka, morali čekat bilo im dosadno, i uzeli pravit ve što su vidli, a sasma je moguće da je i neka grupa praljudi proučavala dinosaure,njihove kosti i građu i modelirali si otprilike kak bi to trebalo izgledat..jer ipak..prije 2000 godina je bilo puno više dinosaurskih kostiju na zemlji.....a možda i bulaznim ko inače...možda su i alieni to napravili il nedo bog neka telekinetička sila....a svašta je moguće....a ni ta telekinetika mi nije potpuno jasna...........

24.02.2007. (05:45)    -   -   -   -

• marsovac

a a pitanje na kraju odgovor je: pa valjda ja nisam jedini...XD

24.02.2007. (05:46)    -   -   -   -

• new pathways

bilo bi izuzetno kad bi mogao napraviti intervju i s Joem Dispenza iz What the bleep filma, kao što je ovaj:

24.02.2007. (23:25)    -   -   -   -

• AGLOCOhr

Hoće biti što o reinkarnaciji? Možda znaš koju dobru knjigu o toj temi?

25.02.2007. (01:43)    -   -   -   -

• wizard lady

Fascinantno, kao i uvijek! Pohvale za blog i neobične informacije koje nam pružaš.

25.02.2007. (10:08)    -   -   -   -