Komentari

flop.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • ericca_35

    Dan! Ovaj moj tekst sada uopće nema veze sa tvojim gornjim tekstom, samo želim odogovriti na pitanje koje si postavio na mom blogu o Jankovcu. Ipad na Jankovac se plaća ako dolaziš sa autom, autobusom...uglavnom kada dođeš cestom i prođeš kraj naplatne kućice s namjerom da vozilo parkiran na za to predviđenom parkiralištu. Kako smo mi došli od Zvečeva prema Jankovcu ulaz nismo platili , a u stvari mi smo planinari zar ne, pa bi bilo smiješno naplatiit ulaz:-))

    avatar

    26.10.2006. (10:18)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    Dovoljno je reći da je većina Teslinih papira i projekata potpuno nedostupna javnosti. Kad bi njegova rješenja za prijenos energije postala dostupna svima, propalo bi puno industrijalaca i tvrtki. Zato se nikad ne koristi ono što je najbolje, već ono na čemu se najviše zarađuje. Oni koji najviše zarađuju, oblikuju svijet oko sebe po svojoj volji. Određuju pravila igre, postavljaju predsjednike, donose zakone, medijima oblikuju mišljenje malog čovjeka......

    avatar

    26.10.2006. (11:35)    -   -   -   -  

  • Topaz

    Manga, o tome puno govori činjenica tko je bio glavni Teslin mecena i financijer; JP Morgan jr, bankar i najveći financijer prekomorskih projekata američkih naftnih kompenija proizašlih iz Standard Oila. Čovjek koji je zaradio milijarde na oružju u I W.W. a Tesli bi dao par tisuća godišnje samo da ga drži na oku.

    JANAF na burzu, umirovljenicima zaostale penzije, Sanader na izbore.

    avatar

    26.10.2006. (12:59)    -   -   -   -  

  • pulicer

    manga@-potpuno si u pravu! Veliki kapital u energetici je u igri. Ruski i americki energetski tajkuni vode politiku i Putina i Busha.Mislim da smo mi nedovoljno uzeli u obzir barem snagu vjetroelektrana za razliku od Njemacke ili pogotovo Danske.

    avatar

    27.10.2006. (01:09)    -   -   -   -  

  • R.E.

    Sve je to točno i slažem se uglavnom sa svime osim s vjetroelektranama, one niti su pouzdane, niti mogu raditi ako nema vjetra i sl. Prilično loš izbor izvora el. energije, može proći samo kao šminka. Topaz, ajmo izračunati, kada krene igra i kada budemo znali detalje - koliko će godina trebati JANAF-u da od dobiti skupi onoliko para za koliko će ga uskoro prodati? A koliko će još godina nakon toga investitori, liberalizatori i ostali skupljati vrhnje. Mogao sam pitanje postaviti i iz drugoga ugla - koliko će godina trebati investitorima da vrate uloženo, a koliko će još godina nakon toga ubirati profit?

    avatar

    27.10.2006. (09:30)    -   -   -   -  

  • Topaz

    Ne znam koliko JANAF vrijedi tržišno, ali znam da nevožen polovni auto vrijedi puno manje od voženog. Naravno, prodat će se prije nego dosegne realnu vrijednost. Za koliko vremena će vratiti uloženo? Sjetimo se HT-a.

    avatar

    27.10.2006. (10:08)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    Promicanje istine je važno. Iako je to dugotrajan proces, kad tad ljudi postanu svjesni istine i oni koji rade ti što rade moraju sići s vlasti. Još kad bi postigli to da pravosuđe kažnjava za neodgovornost odgovorene pojedince u RH, došli bi do modela koji je na snazi u demokratskim uređenjima.

    avatar

    27.10.2006. (10:26)    -   -   -   -  

  • R.E.

    JANAF trenutno košta ako 3500 kn po dionici, 1997. kada je u vlasničku strukturu trebao ući MOL, dionica je koštala nevjerojatnih 10000 kn! Ali vrlo kratko vijeme.. Sad znaš i gdje bih utukao pare da ih imam. Topaz, a koliko vrijedi tek truli nevoženi auto? Naš naftovod je trul i nevožen, a žele ga voziti full gasom! Ali o tome za koji dan, tjedan.. već sam nešto i prije pisao o tome..

    avatar

    27.10.2006. (10:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...