himalaya.blog.hr

Dodaj komentar (24)

• ZABORAVLJENI NIKAD NE ZABORAVLJAJU!!!

sviđa mi se blog i kako razmišljaš... slično ka ja nekad, ali ako dođeš do mene, svatit ćeš da san to odlučila prominit...

02.09.2006. (15:16)    -   -   -   -

• biti bolji-be better

samo naučiš kako biti gore i dolje..i da se uvijek jednako osjećaš i ponašaš..
    to je ključ svega...biti uvijek isti...

02.09.2006. (16:18)    -   -   -   -

• lik u crnom1

jako dobar post, odakle si ti, pozdrav

02.09.2006. (16:57)    -   -   -   -

• ZABORAVLJENI NIKAD NE ZABORAVLJAJU!!!

ne mogu izbrisat komentar. ajde ti, molin te.

02.09.2006. (18:41)    -   -   -   -

• Kassandra

Kad se odlučiš da ideš na goru...onda se dobro ČUVAJ!!

02.09.2006. (18:56)    -   -   -   -

• šumarKA

A gdje me nađe s ovim postom. :-o Vrhunac romantike meni je to što spominješ. Sjediti na nekom vrhu u Alpama, uz tebe voljena osoba. Nema pričanja, mir, tišina, miris voljene osobe i saznanje da je tu. Ja bi tako mogla satima. Želim ti da nađeš neku s kojom ćeš to doživjeti.
    Ljepota planinarenja je baš u tome što sranja ostaju u nizini, a na visini puniš baterije za preživljavanje novog radnog tjedna. ;-)

02.09.2006. (19:14)    -   -   -   -

• .....crno i bijelo......

super ti je post i ovi ostali dobro pises....imAm isto pitanje ko i lik u crnom-od kud si?...pozz

02.09.2006. (21:18)    -   -   -   -

• katrida

......dobar ti dan.......uzvračam posjetu...............meni je vrhunac nirvane biti u moru.......more me lječi i puni baterije da se izdrže životne borbe........i volim hodanje po planini u jesen i proljeće........planina Kozjak.......

03.09.2006. (12:49)    -   -   -   -

• katrida

.........p.s. - ja mislim da nesretne ljubavi nisu ljubavi..........ljubav može biti samo sretna.........ali to je moje mišljenje......

03.09.2006. (12:52)    -   -   -   -

• Kassandra

Hvala na posjeti....dobro si rekao....imaš prav....ja nisam još bila na Triglavu...pa sam slovenka..haha...morala bi iči al....znaš stanujem blizu šume..pa često idem na šetnju sa moju mopsku i tamo razmišljam ...ako bi mogla još jednom živjeti...kako bi bilo....sigurna sam, da bi bilo drugčije....lepše ....al to so nažalost snovi .....topli i sunčan pozdrav!!

03.09.2006. (14:24)    -   -   -   -

• Bice bolje netko vice

@ lik u crnom1 & +++crno i bijelo+++
    iz malog Medjimurja sam. Sve mi je blizu a sve je daleko
    @ kassandra
    pa zar ne kazu "svaki Slovenac na Triglav" :-). Ah, koliko bih toga ja promijenio da mogu ponovno zivjeti. A najvise se grizem jedne stvari, ne znam da li cu si to ikad oprostiti. Vise puta sam spomenuo u postovima na sto mislim. Pozdrav iz toplog Medjimurja

03.09.2006. (19:25)    -   -   -   -

• BW

dobro si rekao da se na vrhu ne ostaje za stalno, kad tad moraš se spustiti dolje i nema toga što se ne da riješiti....pusa tebi.

03.09.2006. (20:01)    -   -   -   -

• finding myself

hvala na komentaru...istinu zboriš...

03.09.2006. (20:39)    -   -   -   -

• rU

Ti planinariš ... a ja se liječim "vodenom terapijom". Kad sjednem kraj rijeke ... kao da njezin tijek otplavi sve moje brige. A pomaže mi i - brčkanje po mojim vrtnim jezercima.
    Do kojih ponekad svrati i finding myself, koji je ostavio komentar prije mene.
    Vidiš kako su blogovi i prečice među njima dobra stvar - čovjek stječe nove prijatelje - i upoznaje "prijatelje svojih prijatelja".
    To se može dogoditi na planinskim vrhuncima ... negdje uz rijeku ... ali i u čudesnom blogovskom svijetu!

03.09.2006. (21:10)    -   -   -   -

• mama44

...na papiru mrtvo slovo; na istoku stare priče, na Zapadu ništa novo..."...Ma dobro, nije to baš tako, ovo je više crnjak...na koncu, da sam ostala s tim likom, tko zna di bi se razišli, obzirom na to da ja uopće ne preferiram taj način života...I jaaaako dobro znam sve, mislim, skoro sve, dobro ajde, bar ponešto...ma sretna sam ja s mojim pilićima, oni su mi zamašnjak, radost i život, frigaj sve ostalo...pozdrav ti:))

03.09.2006. (21:29)    -   -   -   -

• mama44

...e, sad sm čitala postić...a jesi li se zapitao da li bi ti jednom možda dosadila ta ljepota i uvijek ista udaljenost od svega što nije baš dobro? Šalim se, ovo bi trebalo imati prizvuk smijeha...šta ćeš, ja sam ti živi primjer kako se smjenjuju lijepe i manje lijepe stvari u životu...i to je to - život...:))

03.09.2006. (21:38)    -   -   -   -

• Ultravioleta

hoće li bit bedasto ako velim da sam tulila čitajući tvoj blog ( a pročitala sam skoro sve)? Valjda neće. Ali jesam. Prošla sam sve to nakon bolnog prekida trogodišnje veze i sad sam stalno u nekom smrtnom strahu da opet ne moram kroz to prolaziti jer sam zaljubljna evo već deveti mjesec :) Zasad je sve u redu, ali nije idealno.... Možda pušem na hladno. Bojim se opet biti onako ovisna o nekom jer je to koma, ne vladaš sam sa sobom, pa je lakše ponizit se nego biti bez te osobe. Eto, da ti javim, skroz suosjećam. Valjda sam zato i tulila :)

03.09.2006. (22:28)    -   -   -   -

• Lady Di

hvala na posjeti....pročitala sam nekoliko tvojih postova i čini mi se da ima dosta tuge na ovom blogu....otkud toliko tuge?....a ostati sretan na boljoj strani neba - možeš...izvuci iz sebe snagu i kreni prema tom nebu...korak po korak, kreni prema Samome sebi...

03.09.2006. (22:42)    -   -   -   -

• Majstorica s mora

Vidiš koliko imaš podrške, sa svih strana... šta reći, pročitah dobar dio tvojih postova i prilično si me rastužio, ali sudeći po komentarima svi smo imali nekakvu veliku i bolnu ljubav, bez obzira da li smo ostajali ili odlazili... ja sam, na primjer, odlazila i mogu ti reći da mi je bilo podjednako teško, možda i teže jer nikad neću znati da li sam ispravno postupila... a nove ljubavi će doći, onda kad počneš gledati oko sebe... i nikako nemoj govoriti, kao što si na jednom mjestu, da nisi dovoljno dobar za nekog... svi smo i dovoljno dobri i dovoljno loši, stvar je samo u osjećaju... i posjeti blog Kore-kri da vidiš kako smo je prije neki dan utješile sa svojim komentarima, možda ti se poneki svidi... pozdrav, pokraj tebe će sigurno proći zlatna kočija dvaput.

03.09.2006. (23:01)    -   -   -   -

• Ja bez maske

Ja uvijek kažem da sam imala prvu ljubav, drugu ljubav i sada treću ljubav... prva je bila baš prva, druga ona zrela, odnos muškarac-žena, što pretpostavljam da je i tvoja, i ta se obično teško zaboravlja, ostali smo prijatelji kao i vi, sreća što živimo na udaljenosti od nekoliko stotina km, jer da je drugačije vjerojatno dugo ne bih bila spremna za treću ljubav... a ta treća je smirenje, sigurnost, odanost, netko tko ti olakšava a ne otežava život...
    Danas sam napisala prvi post na svom blogu, posjeti me kad se sjetiš...

03.09.2006. (23:28)    -   -   -   -

• Cordelia

Iskreno ti želim da se jednom i ovdje dole osjećaš kao na vrhu.

04.09.2006. (00:05)    -   -   -   -

• Kenguur

nikada nisam planinario, ali mislim da je to divan osjecaj. Zivio sam 8 godina u jednom malom mjestu u Njemackoj (Ruhpolding) gdje je bila planina svojih 1600m. Dosta ljudi je islo u penjalo se pjesice niz strme strane a meni nikada nije palo na pamet, a nemam pojma zasto. Ja sam bio sa zicarom :))))

04.09.2006. (06:45)    -   -   -   -

• bombonina28

PRVO DA TE POZDRAVIM I ZAHVALIM NA POSJETI!Nadalje pročitala sam blog odpočetka i vidim da imaš velikih nedoumica i prekretnica u životu. Voljela bi da mi opstaviš mail na blogu..da sad ne razvlačim komentare. :-)

04.09.2006. (08:34)    -   -   -   -

• Magan

manji Frontier karte, vuci dolje volumen INF-KAN od _Encyclopaedia buy refurbished laptop

19.09.2009. (16:17)    -   -   -   -

učitavam...

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se