Hvala što ste me stavili u linkove! Odnosno u simpatične blogove do kojih svratite. Hoće sad biti još koja anketa? Ja sam isto neku stavila... Ma bezveze, nisam se mogla ničeg drugog sjetiti... :)
04.07.2006. (21:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pa dobro sam upoznata s HNOS-om. Nastavnica iz hrvatskoga nam je dosta o tome pričala i prema svemu sudeći, taj novi obrazovni sustav je super. Zadnja dva tjedna, u mojoj školi, nekoliko predmeta je polako počelo s HNOS-om. Vjrujem da će HNOS mnogo pomoći učenicima, ali i nastavnicima! A, što se tiče vjeronauka.... Vjeronauk je jedan iznimno predivan predmet, ali ga treba znati predavati. Ja sam vjeronauk obožavala do 6. razreda. Do četvrtog nam ga je predavala jedna predivna časna, a u petome vjeroučiteljica koja je s nama pričala o svemu; o životu, Isusu, nama... Ali u šestome je došla neka vjeroučiteljica koja nam nije znala niti prići,mi smo samo prepisivali, niti smo pričali, iznosili svoja mišljenja, ništa! A u sedmome je nastala prava katastrofa.Došao nam je kapelan iz naše župe koji je bio užasan. On je samo vikao, davao aseve, tjedno po pet opaski... Nismo uopće radili gradivo iz knijge (koje je prelijepo!), nego smo učili nešto njegovo (npr. Tohu Vabohu, tako nešto)! čak je znao koji put pokazati rukom neke užasne stvari i svašta nam govoriti. Ja mislim da svaki predmet ovisi i o nastavniku koji predaje. Nastavnik nam je zadužan što bolje približiti ono o čemu se u lekciji govori, treba s nama pričati, a ne samo aseve, opaske... slažete se sa mnom?
04.07.2006. (22:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nika
Slažem se s Jonathanom. Mislim da je nastavnik dužan zainteresirati učenika za predmet i tada rezultati neće izostati (ako je učenik normalan).
05.07.2006. (07:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
moj Goldić je prošao HNOS. on je, čini se, više na papiru i više ga se drže mlađi nastavnici. ovi stariji šibaju kako bijaše i u prošlom stoljeću - po šumama i gorama
05.07.2006. (09:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
još jedna profesorica
moram pohvaliti vaš blog već dugo nisam pročitala zanimljivijeg bloga. to je to od mene...
05.07.2006. (21:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hvala Niki i još jednoj profesorici na posjetu i komentarima. Jonatan, slažem se da je veeelika odgovornost na nastavniku! Kod vjeronauka postoji taj problem čestog mijenjanja vjeroučitelja i sad bih trebala na široko to objašnjavati kako i zašto je tako. Goldeneye,nadam se da će HNOS zaživjeti i kod ostalih nastavnika, ne samo mlađih. Javit ću kako je kod nas u školici kad sve to krene. :-)
05.07.2006. (22:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
LoRe
Hvala što ste me stavili u linkove! Odnosno u simpatične blogove do kojih svratite. Hoće sad biti još koja anketa? Ja sam isto neku stavila... Ma bezveze, nisam se mogla ničeg drugog sjetiti... :)
04.07.2006. (21:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...i moja kaplja pomaže ga tkati!
Zaboravih reći da mislim kako se vjeronauk oduvijek predaje po HNOS-u, iako se to tako nije zvalo! :-)
04.07.2006. (21:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...i moja kaplja pomaže ga tkati!
Opet dopuna: najčešće se predaje i trebao bi!
Velik broj vjeroučitelja kreativno, marljivo i baš super! ;-)
04.07.2006. (21:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Oaza mira
Što reći nego dobar i pozitivan blog! Stavljam ga među svoje linkove... to je dovoljno, Pozdrav i Božji blagoslov!!! :)))
04.07.2006. (22:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jonathan
Pa dobro sam upoznata s HNOS-om. Nastavnica iz hrvatskoga nam je dosta o tome pričala i prema svemu sudeći, taj novi obrazovni sustav je super. Zadnja dva tjedna, u mojoj školi, nekoliko predmeta je polako počelo s HNOS-om. Vjrujem da će HNOS mnogo pomoći učenicima, ali i nastavnicima! A, što se tiče vjeronauka.... Vjeronauk je jedan iznimno predivan predmet, ali ga treba znati predavati. Ja sam vjeronauk obožavala do 6. razreda. Do četvrtog nam ga je predavala jedna predivna časna, a u petome vjeroučiteljica koja je s nama pričala o svemu; o životu, Isusu, nama... Ali u šestome je došla neka vjeroučiteljica koja nam nije znala niti prići,mi smo samo prepisivali, niti smo pričali, iznosili svoja mišljenja, ništa! A u sedmome je nastala prava katastrofa.Došao nam je kapelan iz naše župe koji je bio užasan. On je samo vikao, davao aseve, tjedno po pet opaski... Nismo uopće radili gradivo iz knijge (koje je prelijepo!), nego smo učili nešto njegovo (npr. Tohu Vabohu, tako nešto)! čak je znao koji put pokazati rukom neke užasne stvari i svašta nam govoriti. Ja mislim da svaki predmet ovisi i o nastavniku koji predaje. Nastavnik nam je zadužan što bolje približiti ono o čemu se u lekciji govori, treba s nama pričati, a ne samo aseve, opaske... slažete se sa mnom?
04.07.2006. (22:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nika
Slažem se s Jonathanom. Mislim da je nastavnik dužan zainteresirati učenika za predmet i tada rezultati neće izostati (ako je učenik normalan).
05.07.2006. (07:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Goldeneye
moj Goldić je prošao HNOS. on je, čini se, više na papiru i više ga se drže mlađi nastavnici. ovi stariji šibaju kako bijaše i u prošlom stoljeću - po šumama i gorama
05.07.2006. (09:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
još jedna profesorica
moram pohvaliti vaš blog već dugo nisam pročitala zanimljivijeg bloga. to je to od mene...
05.07.2006. (21:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...i moja kaplja pomaže ga tkati!
Hvala Niki i još jednoj profesorici na posjetu i komentarima.
Jonatan, slažem se da je veeelika odgovornost na nastavniku!
Kod vjeronauka postoji taj problem čestog mijenjanja vjeroučitelja i sad bih trebala na široko to objašnjavati kako i zašto je tako.
Goldeneye,nadam se da će HNOS zaživjeti i kod ostalih nastavnika, ne samo mlađih.
Javit ću kako je kod nas u školici kad sve to krene. :-)
05.07.2006. (22:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...