Komentari

pegy.blog.hr

Dodaj komentar (59)

Marketing


  • excitement

    -------ODLIČAN BLOG--------
    p.s. malo štedim na riječima

    avatar

    31.05.2006. (22:20)    -   -   -   -  

  • Njofra

    ja sam ta (ne)sretna bolonjska generacija, spominješ da nema kampanjostva, e pa ima. Sistem je jako sličan kao u srednjoj školi i od jednog predmeta su napravljena 3(pr. Povijest starog vijeka je postala povijest Grčke, povijest Rima, i povijest Istoka) i to omogućava kampanjolstvo i štreberaj, primjer je moj cimer(srećom bivši) koji se očito nije pomaknuo iz srednje škole nego i dalje štreba za ocjenu(pa šta će to meni, samo ću naštrebat i dobit ocjenu- a d si tukac pomisli da će možda jednom predavat povijest u školi, i baš me zanima da li će ga netko slušat dokj čita sa papira), istina on je za sada jedini takav kojeg sam upoznao, ali on će završit upravo zato jer mu to Bolonja dopušta

    avatar

    31.05.2006. (22:22)    -   -   -   -  

  • radno mjesto mi je takvo da stalno moram učiti nove stvari. nove tehnologije, i primjene istih. a drugačije ne bih ni mogao. pa kad sve zbrojim, sasvim mi je svejedno dal će srednja škola biti obavezna ili ne. tko želi učiti (tj stjecati bilo kakva nova znanja) taj će se i potruditi za sebe. a ne učmaliti se i konzervirati u svojoj ograničenoj glavi.

    avatar

    31.05.2006. (22:49)    -   -   -   -  

  • Vinci

    ako srednjoškolsko obrazovanje postane obavezno, najviše će problema imati sami profesori. zamisli onu mulariju koja na nastavu dolazi samo iz zajebancije, ako se uopće i pojavi, pa sad objasni profesorima da oni obavezno moraju završiti školu. što će nam takvi "obrazovani" kadar? još je veća šansa da će vezama oduzeti posao onome tko je svojim znanjem ipak u prednosti pred njim. ako i dođe do izglasavanja takvog Zakona, treba u njega obavezno unijeti i stavku da zabušantima srednjoškolsko obrazovanje ni u kom slučaju ne mora biti obvezujuće ;)

    avatar

    31.05.2006. (22:51)    -   -   -   -  

  • misteriozo

    oooo je**mti firefox. komentar prije Da_Vincija je moj.

    avatar

    31.05.2006. (22:53)    -   -   -   -  

  • tajna

    ti si najvece govno na svijetu!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    31.05.2006. (22:54)    -   -   -   -  

  • Friend Of A Friend

    mislim meni je ta ideja odlična, ali to je jako velika stvar i mislim da će i ako se to dogodi naredne ili nardnih godina biti jako velikih rupa, propusta problema i samo žalim ljude koji će biti tzv. testna generacija isto kao ove godine ovi srednjoškolci koji ulaze u sustav državne mature... to nisu male stvari, i neki ljudi će morat biti žrtveno janje, nažalost, ali bezobzira na sve, ja sam za obavezno srednjoškolsko obrazovanje baš radi razloga koje si ti navela, a to je da bi se uvelike smanjilo to ajmo tako nazvat klošaranje po ulicama i vucaranje po birtijama i onda kada se shvati da se bez škole ne može ništa pa se počinju upisati večernje škole... činjenica je da je srednja škola neophodna u životu... ako se mene pita, od sljedeće godine bi uveo obavezno srednjoškolsko obrazovanje... pozdrav

    avatar

    31.05.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • Running before time took our dreams away....

    Ja se slažem da se uvede obvezno srednjoškolsko obrazovanje.Skandinavija se unaprijedila tako šta je ulagala u obrazovanje,obrazovanje,obrazovanje.

    avatar

    31.05.2006. (23:10)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Mislim da obrazovanja ne može biti previše. I ljudi koji grade ceste uglavnom imaju nekakve kvalifikacije, danas ima relativno malo pravog fizičkog rada - postoje strojevi kojima upravljaju radnici s određenim kvalifikacijama. Treba malo proučiti smjerove u srednjoj građevinskoj i srodnim školama pa da se vidi za što se sve treba kvalificirati godinu, dvije, tri... Priča se da bi sobarice u hotelima trebale pasivno poznavati najmanje dva svjetska jezika (taj kondicional ubrzo bi mogao priječi u imperativ). U poljoprivredi najbolje rezultate postižu ljudi koji nešto znaju - pametni poljoprivrednici, ako sami nemaju formalno završene škole, šalju svoju djecu u srednju poljoprivrednu i na agronomiju da odande donesu novo znanje koje znači napredak. I bez zakonske obveze srednja škola u Europi i kod nas postaje gotovo neophodna. Oni koji prekinu školovanje u vrijeme koje je za to ipak najprimjerenije kasnije krpaju rupe u raznim dopisnim školama i na tečajevima svega i svačega, jer su s malim zakašnjenjem ipak shvatili koliko obrazovanje vrijedi. Našem školskom sistemu može se puno toga prigovoriti, no on je takav kakav je i mislim da nudi prilično kvalitetnu osnovu za život, bez obzira na mnoge kritike. No neki pojedinci ne bi bili zadovoljni ni kad bi se našao savršen sistem, što je naravno nemoguće.
    Bolonjski proces, kao i uvođenje Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda (HNOS) u osnovne škole od iduće školske godine smatram ishitrenima, iako su obje pojave u osnovi pozitivne. Na žalost, umjesto višegodišnjeg prijelaznog perioda u kojem bi se rigidni profesori koje spominješ ili prilagodili ili umirovili i bili zamijenjeni novim, prilagođenijim kadrom, sva su sveučilišta odjednom nasilno gurnuta u proces za koji kao prvo nemaju materijalne uvjete, da o ostalim stvarima i ne govorim. I HNOS koji u sebi nosi puno dobrih stvari nasilno se gura u neprikladne, neopremljene, nespremne škole (Možda se nekome žuri da to uvede prije isteka mandata? Ja se to ne bih usudila samo tako učiniti čitavim generacijama. Iskustva tzv. šuvarice još su vrlo svježa, a i u toj koncepciji bilo je jako dobrih ideja.)
    O Radmanovom neulasku u HAZU dosta se piše, no ja nisam u stanju procijeniti tko je tu u pravu. Možda se netko zainatio i ne da, a možda su u pozadini toga stvari o kojima mi nemamo pojma. Žao mi je što se to tako ružno povlači po medijima, valjda će se uskoro naći nešto novo pa će se to zaboraviti.
    Eto, danas sam bila malo dulja. Pozdrav! :))))

    avatar

    31.05.2006. (23:11)    -   -   -   -  

  • ANONIMAC

    Ako srednja škola bude obvezna tek će onda nastati rasulo u školstvu.Što je sa svom onom djecom koja se provlače cijelu osmogodišnju školu i dođu u srednju,na isti način će prolaziti (danas malo koji klinac pada razred).Takvih je puno više nego što ljudi i mogu zamisliti da ih ima.Odgajamo djecu gotovana kojima je sve servirano,roditelji vuku veze i sve im je dopušteno.Nema izbacivanja iz škole zbog neopravdanih i lošeg ponašanja,nema davanja jedinica jer se škola mora završiti.Najbolje bi bilo da i uvedemo obavezne i fakultete tako da možemo opravdati zašto nam je toliko obrazovanih ljudi nezaposleno.A jedini posao koji ti Hrvatska nudi je rad u kafićima ili prodavanje cipela i salame,a zato ti ne trebaju posebne nauke.Samo još jedan podatak;jedna splitska srednja škola je sprovela anketu među učenicima:Da li je bolje poznavati načelnika opčine (namjerno je stavljena ova "najniža" klasa) ili biti vrsan znalac u svojoj struci.Samo je dvoje djece zaokružilo drugi odgovor.Već je i djeci jasno koliko je u našoj zemlji zastupljeno i važno obrazovanje.Izvinjavam se na podužem komentaru...

    avatar

    31.05.2006. (23:42)    -   -   -   -  

  • Rozan

    Slažem se u potpunosti. To je jedan od najboljih povucenih poteza tijekom dugo vremena.

    avatar

    31.05.2006. (23:49)    -   -   -   -  

  • rainbow in the dark

    da, potez zvuči savršeno pozitivno i logično, usklađeno sa svjetskim trendovima i uvjetima za zapošljavanje. ali pri tome je zaboravljeno uzeti u obzir glavnu stvar. radi se o tome da ne treba uvijek smišljati nove lijekove za stare bolesti, nego treba pogledati što je to u starim lijekovima što koči njihovu djelotvornost. treba se zapitati zašto toliko klinaca ne upiše srednju školu, treba pogledati njihovo stanje u obitelji (pri tome mislim osobito na imovinsko stanje) i treba vidjeti da li se radi o problemu u motivaciji ili je nešto drugo posrijedi.
    bilo bi pametnije da se država pozabavi davanjem besplatni knjiga za osnovnoškolce (ne samo zagrebačke), pa onda i za srednjoškolce, pa onda da subvencionira izlete i slične aktivnosti koje škole organiziraju... u tome bi se slučaju siromašni roditelji lakše odlučivali slati djecu u školu jer bi znali koliko će ih to koštati i računali bi na minimalne dodatne troškove.
    mi koji živimo u gradu, u relativnom blagostanju, u okolini koja i faks shvaća više-manje kao nešto što se podrazumijeva, lako zanemarujemo ostatak hrvatske koja uistinu jedva preživljava i kojoj je skupo svako jutro, a kamoli svaka školska godina.
    konkretno, znam za slučaj jednog slavonskog sela u kojem naravno nema srednje škole, a mjesečna karta do obližnjeg grada košta ZA UČENIKE 600 kn. to je selo koje je gospodarski mrtvo i tim je ljudima 600 kn nedostižna svota. pomnožimo tu svotu s 10 pa s 4, pa joj pridodajmo troškove udžbenika i hrane i izvanškolskih aktivnosti, i vidjet ćemo gdje je ta trula rupa u hrvatskom školstvu. nije u tome što ne postoji zakon koji obvezuje na srednju školu.
    (baš nisam štedjela riječi; a nisam se ni dotaknula bologne koje sam nažalost i sama dio, na Pravnom fak.)

    avatar

    01.06.2006. (00:03)    -   -   -   -  

  • mya - fat.chance.com

    pa dobro, nije HAZU baš ono kao zajednica staraca koja je ljubomorna ali nije ni daleko od toga. ima ona svoju povijest, značenja i yadda, yadda, ali kao i sve ostalo danas u Hrvatskoj tako se i funkcija i način rada HAZU stavlja pod upitnik. a Radman odavno ne paše našim znanstvenicima, općenito, našim "bilo tkomu" nikad ne paše nitko tko je nešto postigao u inozemstvu! bilo je tako, tako će i biti!

    avatar

    01.06.2006. (00:37)    -   -   -   -  

  • insomnia...

    poznat je podatak da je u hrvatskoj vrlo malo visoko obrazovanih ljudi, pa promjene u školstvu i općenito koje to mogu poboljšati ne bi trebale biti loše, ali bi prvo trebalo odlučiti što se time ustvari hoće postići. kod nas sve počne ko politička odluka, uvede se, pa se snalazi kako znaš. kao ova nesretna bologna. ideja je odlična, ali izvedba nije baš bajna. ne znam kako na ostalim faksevima, ali ja imam osjećaj da ako hoćemo proći sve što su nam uvalili, jednostavno smo prisiljeni naštrebati to od danas do sutra, jer nas prekosutra čeka neki drugi obavezan kolokvij. a položiti moramo sve... prije novih promjena zahtijevala bih od nadležnih da odluče kako i zašto, a ne da buduće generacije prepuste sudbini, pa ko živ, ko mrtav :))

    avatar

    01.06.2006. (00:54)    -   -   -   -  

  • deeply superficial

    Da, uči se puno stvari, dosta nepotrebnih... možda da se uvede sustav sličan američkom, da se biraju glavni predmeti na osnovu osobnih sklonosti i talenata... uglavnom, meni je jedino žao kaj moja firma ne potiče daljnju obuku svojih zaposlenika...

    avatar

    01.06.2006. (05:57)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    džabe ti ovo sve pričaš. i danas, kada je obavezno osnovno obrazovanje, ne bi vjerovala koliki mladi ne završavaju osnovnu školu. dakle, obavezna srednja bi mogla donijeti još veći broj takvih. i onda kad pogledaš, utući će se lova u reforme, a oni koji ionako ne bi išli i završili srednju, i ovako neće. inače, kažu da sam ja optimist ;)))

    avatar

    01.06.2006. (07:46)    -   -   -   -  

  • Friva

    Ja sam ZA, ali bojim se da bi @Goldeneye sa ovim komentarom poviše mogao biti u pravu.

    avatar

    01.06.2006. (07:57)    -   -   -   -  

  • trill

    Meni je kod tog prijedloga zakona o obaveznom srednjoškolskom obrazovanju najviša smetnja provedba tog zakona. Bojim se da bi i taj zakon, kao i mnogi novi, bili doneseni na prečac i bez ikakve pripreme. Vidjeli smo kako se to dogodilo sa otkupom plastičnih boca. Brine me da se ne bi cjelokupno srednješkolsko obrazovanje srozalo, jer bi se moralo prilagođavati onim učenicima koji moraju završiti školu, što bi naravno išlo na uštrb onih koji žele i znaju. Svi smo imali u razredu ili školi (osnovnoj) barem nekog učenika koji je ponavljao razred i nakupio po 5-6 jedinica iz različitih predmeta. Na kraju bi im nastavnici poklanjali prolaz. Mislim da bi se to događalo i sa srednjom školom.

    avatar

    01.06.2006. (07:58)    -   -   -   -  

  • Hyacinth House

    slazem se da bi obavezno srednjoskolsko obrazovanje bila dobra ideja,ali kako se u Hrvatskoj vecina novih zakona donosi naprecac, vjerojatno bi tako i ovaj... bolonja je baa pravi primjer... ja sam prva generacija koja je fax upisala po novom sistemu, i jedino sto ja mogu reci je da se tu ne zna tko pije, tko placa... profesori laganini ignoriraju nova pravila jer pobogu, zasto bi oni mijenjali svoj nacin samo zato sto bi trebali?! ma....

    avatar

    01.06.2006. (10:31)    -   -   -   -  

  • freestyler

    od viška znanja nikoga nije zabolila glava, a vezano za prethodni post kojeg nisam stigao komentirati pa ću sada ovdje, šarm se ne može 'prodati' nekome tko ga ne želi 'kupiti' ... uživaj ...:)))

    avatar

    01.06.2006. (10:35)    -   -   -   -  

  • kiwi-club zadovoljstvom protiv kila

    Vremenom je sve manji udio "sirove" radne snage u odnosu na strojeve, a efekti sve bolji, iliti, što je znanje veće, potrebna je manja snaga mišića za preživjeti i živjeti, to je pravac koji je ljudskom rodu prirodan i možemo njime ići brže ili sporije, ulagati više ili manje, otpor je jednostavno neprirodan, samo treba imati na umu i to da je priroda selektivna i da ne podržava sve jedinke ravnopravno, što će reći bi da onima perspektivnijima trebalo omogućiti da se brže i kvalitetnije razvijaju, ne samo na osobnu korist, nego na korist cijelog društva, znači uravnilovka nije prirodna realnost, pokušaj mijenjanja prirodnih zakona nas dovodi u poziciju vraga i rezultat ne može biti drugo doli pakao, igramo li po božjim pravilima, čeka nas raj, dakle; znanje, selekcija, i uvijek sveprisutna ljubav :)

    avatar

    01.06.2006. (10:37)    -   -   -   -  

  • MonoperajAnka

    Ono s čime ja trenutnoo mučim muku je još nezaživjeli Bolonjski proces koji se onda na raznim razinama u Hrvatskoj tumači. Konkretno mislim na "prevođenje" diplome sa starog na taj novi način koji onda izjednačava titulu u Hrvatskoj sa onom u drugim europskim zemljama. Iako generalno postoji, u praksi to još ne funkcionira i to mogu potvrditi svojim slučajem i borbom sa administracijom...No, dobro, valjda će prvoj generaciji koja završi pod tim okolnostima biti lakše.
    Što se tiče "slučaj Radman" istina je da su se zanemarili ostali koji nisu primljeni, ali za to ima i valjan razlog. Naime, za njih su postojala objašnjenja u skladu sa znanstvenim vrednovanjem, dok je za RAdmana bila upletena neka politikantska odluka. Ja sam slušala Paara kada je rekao da su ga odbili zato jer nije u istoj poziciji sa ostalim znanstvenicima u Hrvatskoj jer nije isto baviti se znanošću vani i u Hrvatskoj. Tu ne vidim nikakvo rangiranje po znanstvenim zaslugama, već ocjenjivanje što je "pošteno" a što nije. Pa ako se tako gleda nije bilo pošteno niti to što su Kostelići svoj uspjeh izgradili bez potpore hrvatske sportske zajednice ili države, ali kada su već postigli rezultate svi su ih prigrlili....O.K. Nisu otišli van (osim treniranja po Austriji), iako bi im možda bilo lakše u pogledu komocije, ali su isto tako bili marginalizirani, a bojim se da su se možda odlučili za odlazak da bi imali i negativan prizvuk zbog toga (kao što su se svi okomili na plaćanej poreza u inozemstvu). Ali je onda "pošteno" i fair-play htjeti svoje rezultate i znanja dobivena vani htjeti podjeliti sa svojim zemljacima (kao što je Institut u Splitu). To može, za to nema dvostrukih mjerila i pravila. Ali priznavanje znanja na nekoj općoj znanstvenoj razini je previše, jer gdje ste bili? Pa sada su tu i žele nešto pridonijeti i napraviti. Gdje su sada zemljaci?

    avatar

    01.06.2006. (10:57)    -   -   -   -  

  • antibarbarus

    Pegy, ovo su zapravo tri posta. Ali, dobro, sve tri teme si toliko zrelo i uravnoteženo promislila da bih ja bio presretan kad bi ti bila ministrica obrazovanja, znanosti i tako to (naslovi ministarstva se kod nas prečesto mijenjaju da bi ih pamtio). Kažem to najozbiljnije, mislim to za ministricu. Dodat ću sa svoje strane "samo" ovo: u prvim godinama famozne tranzicije, dok još politika nije umiješala svoje prste u obrazovni sustav (televizija i neke druge stvari su, dakako, bile prioritetnije), predstavnici nastavnika, roditelja i šire zajednice izabrali su me za ravnatelja jedne zagrebačke škole. Latio sam se posla s velikim entuzijazmom (slično kao sada u Projektu Humanitas), radio sam 24 sata pokušavajući učiniti nešto za što sam bio siguran da je dobro, ali nakon samo nekoliko godina shvatio sam da je najbolje da od svega odustanem. Nije ovo Skandinavija, čak ni jedna Češka ili Slovenija, i neće nikada ništa slično biti. Pomogle su mi prosvjetne vlasti kad su počele slati inspekcije ne bi li našli bar nešto da me uklone (svjesni moje pozicije čovjeka koji ne da nije u vladajućoj stranci, nego nije ni u jednoj političkoj stranci pa nitko nije stajao iza mojih leđa, baš kao što ni danas ne stoji). Tražilo se ravnateljsko mjesto za jednog "njihovog" čovjeka (koji nije prošao kad se biralo odozdo). Nisam čekao da mi nešto iskonstruiraju, poslao sam ih sve do đavola i otišao raditi u daleki Sibir, blizu mongolske granice, kao prevoditelj za jednu našu graditeljsku tvrtku. Moram ti priznati da mi je lakše s nekvalificiranim kopačima na bauštelama, nego s hrvatskim tzv. intelektualcima (svaka čast izuzecima, kojih, dakako, ima). Sirovi su, ali iskreni. Mislim kopači. A što se tiče hrvatskog intelektualnog miljea mislim da ti životni put i sudbina akademika Supeka (ne znam koliko o tome znaš, ali nije teško saznati koliko god se u javnosti tog čovjeka minorizira i prešućuje) mogu sve reći. Da se razumijemo, volim ja svoju zemlju, ali ne vjerujem u "hrvatsku pamet" - barem ne u Hrvatskoj. I ni u jednu riječ velike većine domaćih političara. Naročito onih koji su se u hrvatskom političkom miljeu, takav kakav jest, "probili". Ista je stvar i s većinom hrvatskih građanskih udruga, što se mene tiče barem za sada uz izuzetak Zajednice Humanitas. Spreman sam davati sebe gdje vidim da to ima smisla, ali naivan više nisam. Previše godina imam da bih se prepuštao naivnosti i iluzijama.

    avatar

    01.06.2006. (11:55)    -   -   -   -  

  • pegy

    @Njofra, nisam baš rekla da nema kampanjstva. :) To je ipak individualna stvar, način na koji će netko učiti. Ali kako sam i sam jednom bila srednjoškolac, a i "nebolonjski" student, onda vrlo dobro znam da mi je trajnije znanje ono koje sam postupno učila, nego ono što sam učila nabrzinu. Istina je i da je u srednjoj školi bilo onih koji su sve štrebali, ali ovakva vrsta izvođenja studija ipak je korak ka manjem štrebanju. Štogod ti se sad činilo. Uostalom, tebe nitko ne tjera da učiš napamet. :) S obzirom da ti je spoznaja pravih vrijednosti znanja naprednija od tog kolege, usredotoči se na SVOJE učenje pa ćeš jednog dana biti puno bolji profesor od njega. I djeca će uživati dolaziti na tvoj sat. :) @Misteriozni, umalo sam i ja rekla j* mu (bez zvjezdice :)), kooooliki si komentar napisao. :)) Slažem se s tobom da je obrazovanje nešto što ne bi trebalo nikada prestati, ali znaš da nisu svi kao ti i da ima i onih koji uče samo kad moraju. :) @DaVinci, s obzirom da poznajem dosta profesora i učitelja mogu ti reći da tih zaj* ne da ima samo u postojećim srednjim školama, nego i u osnovnim. I puno je gore od toga, nisu to samo zaigrani dječaci i djevojčice, nego nerijetko bezobrazna i neodgojena djeca koja nemaju poštovanja prema profesorima, niti odraslima općenito. Tako da profesore kako god obrneš čeka težak posao. :) Slažem se s tobom u ocjeni da zakon (ako bude ikad izglasan) bude precizan, jasan, i konstruktivan, a da bi takav nastao MORAJU se voditi rasprave i to ne samo u Saboru. @Aquaria, možeš i inače ovako. Volim kad netko kaže ono što misli pa ako mu za to treba malo više riječi, neka. :) Očigledno se slažemo u tome da su neke promjene nužne, kao i da se vrlo često one uvode po političkoj, a tek nakon toga po nekoj drugoj liniji. No ipak, u onome u čemu se nađemo treba znati izvući najviše što se može. Inače, slažem se s tobom da nam školstvo općenito nije loše, jer razina znanja koje se dobije je čak i ispred nekih razvijenih zapadnih zemalja.

    avatar

    01.06.2006. (12:57)    -   -   -   -  

  • pegy

    @Santea, mislim da ipak treba razlučiti želimo li obrazovano društvo ili ne. Ako je odgovor ne (moj sigurno nije takav), onda tu završava svaka priča. Ako pak želimo, onda NARAVNO treba naučiti na svim pogreškama koje vidimo u osnovnom školstvu i nastojati ih popraviti. Ne postoji idealno školstvo, jer ne postoji idealan čovjek, a tako ni đak ni profesor. Problema će uvijek biti, ali radi takvih ne može ispaštati cijela zajednica. Svjesna sam kao i ti da problema ima, ali sama stagnacija ih ne riješava. I nije istina da znanje za trgovca i konobara ne treba. Treba. Nažalost, njihovo znanje treba platiti više nego uzeti studenticu ili studenta preko Student-servisa. Dakle, stvar je opet u Zakonima i njihovoj primjeni, a za to ipak treba SVIJEST, a do nje se dobrim dijelom dolazi obrazovanjem i znanjem. I naravno, osjećajem za obrazovne, odgojne, moralne i dr. vrijednosti. @Rainbow, dok sam pisala post, razmišljala sam o toj problematici - troška školovanja. Slažem se s tobom (jer ne mogu se ne složiti) da obrazovanje košta. Sasvim sam sigurna da se uloženi novac vrati na ovaj ili onaj način, ali to baš roditelje ne tješi u činjenici da oni ODMAH moraju imati novac. Kako sam i gore rekla, smatram da i ako se takav zakon izglasa, mora određivati i tko že snositi troškove. Moje je mišljenje da DRŽAVA mora uložiti u takav projekt raznim subvencijama. Znam da je novaca malo, ali veći je problm što je loše raspoređen. @2911, ja osobno nikako ne bih američki model. To mi je nekako previše svaštarenja, a premalo struke. @Goldy, da, jako si optimističan. :))) Nema baš TAKO puno onih koji ne završe osnovnu školu. :) Masovnija pojava je jedino kod starijih ljudi koji su bili djeca u neka davna vremena. Ali, kako god, smatram da se trebamo fokusirati na one koji HOĆE završiti srednju, a ne oni koji neće. To bi bilo kao i da ne gradimo škole, crkve, knjižnice, jer uvijek će biti onih koji tamo neće htjeti. Ja imam drugačiji pogled. Smatram da je korisnije za državu da obrazuje nego da se otvara cijeli niz kvazi-škola u kojima se dobivaju tamo neke dilpome i u kojima profesori rade na crno.

    avatar

    01.06.2006. (12:57)    -   -   -   -  

učitavam...