Tisuću puta mi je žao što nisam imala vremena komentirati prije, tako da mi je bezveze komentirati post od srijede, ili ipak ....? Ma da, genijalno!!!! Što se tiče promidžbe velikih, većih i najvećih... mislim da mi je već svejedno na koji način promoviraju proizvod kao i velikoj većini građana jer bez obzira kako šarene bile reklame (šareni artikl - TBF) jednostavno : " NEMA SE PARA!!!!! .... a trebalo bi selu Lekenik, bolnicama mamografi, UZVi, normalnoj djeci dječja igrališta. Zamisli samo da svaka od tih kompanija opremi jedno dječje igralište diljem Lijepe naše, i nek stavi malu pločicu : Sponzor XYZ, koliko bi budućih naraštaja odrastalo sa spoznajom o proizvodima i uslugama toga dotičnog... Ah neću duljiti, jer marketinške ideje se skupo plaćaju, stoga dragi moji blogeri, posebno iam, ukoliko netko se počne promovirati na taj načim, mislim da ću tražiti postotak da jednoj bolnici na SZHr kupim UZV!!!
21.01.2006. (15:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Već odavno reklama prodaje proizvod a ne njegova stvarna vrijednost. Meni često nije žao platiti ali mi je žao kada dođem doma i vidim zašto sam dao novce. Kvalitet nula. Kome danas vjerovati?!
21.01.2006. (17:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
i am
upravo sam na to mislila crazymum. a što se tiče kvalitete? tu treba biti jako oprezan. učiš na iskustvu. ne kaže se uzalud "nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari" ali danas stvarno cijena nije uvijek i odraz kvalitete. primjetila sam još jednu zanimljivost, barem je to slučaj u mome gradu. ovi naši Kinezi su u početku imali lošu, ali i jeftinu robu, pa ko voli nek izvoli, međutim sada su vidim opasno digli svoje marže, a time i cijene. primjerice u Mercatoru se nađe jeftinije i kvalitetnije dječje odjeće nego li je to kod Kineza ili po tržnicama. pozdrav svima :)
21.01.2006. (19:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...tko bi sve to pratio.?... stalno novi proizvodi,... tko bi se više snašao u toj prašumi reklama...i cijena?...
22.01.2006. (05:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anonymus
Citat s naslovnice pružatelja usluge "Blog.hr": "Ponovo upozoravamo, blogeri moraju računati na mogućnost da njihovi blogovi, i dobrovoljno izneseni privatni detalji, u svakom trenutku mogu postati predmetom šire pažnje. Jer blogovi su javni." Osim što je citirana rečenica nedovoljno pismeno napisana, nije li ovakav koncept blog-usluge moralno više nego problematičan? Uz sve to još i agresivne reklame. Tipičan balkanski buvljak!
22.01.2006. (10:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
"Naš najdublji strah nije nepotpunost.
Najdublje se bojimo svoje bezgranične snage.
Plaši nas naša svjetlost, a ne naša tama.
Pitamo se:
"Tko sam ja da sjajim?"
Stvarno, zašto ne biste sjali?
Vi ste Božje dijete.
Vaša lažna skromnost ne služi svijetu.
Nema ničeg prosvijetljenog u potiskivanju sebe
da biste prikrili tuđu nesigurnost.
Rođeni ste da iskažete slavu
Boga koji je u vama.
On nije u nekima, on je u svima.
Pustimo li da naša vlastita svjetlost blista,
podsvjesno omogućujemo drugima da svijetle.
Oslobađajući se svog najdubljeg straha,
pomažemo oslobađanju drugih."
Nastupni govor Nelsona Mandele (1994.god.)
23.01.2006. (11:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
i am
bojko: puno hvala na ovom komentaru. nekako imam osjećaj da je zalutao ovdje, a ipak došao je u pravom trenutku kao odgovor na neke moje nedoumice. još jednom, hvala.
23.01.2006. (18:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hehe, znam da je stari post, al' moram ovo komentirati:) naime, radila sam u marketingu pa su mi poznate sve ove bedastoce s ,99 i slicno:) super mi je sto sam sad pametnija pa znam da hydrocare ili aquacomplex obicno samo znaci da su stavili vodu u kremu i da ne moram dati 25 kuna vise za to:) a sms nagradne igre da ne govorim! fakat ne razumijem zakaj ljudi daju 4 kune da bi, eventualno, dobili walkman, kad za 5 kuna mogu kupiti srecku neke lutrije s dobitkom od milijun kuna.. Ma sve je to otislo predaleko! Ali mislim da je ljudima vec lagano dosta; bilboardi se vise skoro i ne primjecuju (tako da se koriste u kampanji uglavnom u kombinaciji s necim drugim), a sve vise raste prodaja robnih marki trgovackih lanaca koje se, btw, ne oglasavaju pa i manje kostaju. Tak da sam otkrila da Metro ima super zamjenu za onaj skupi Calgon; DM (Balea) ima skroz dobrih stvari, a Billa ima Clever cokoladice, totalnu imitaciju Snickersa, Twixa i tako tih. Jeftinije, ofkors:) Pa ako i tvoji klinci vec znaju ,99 zaokruziti na vise (svaka cast!) mislim da ima nade za nas:) Pozdrav!
26.01.2006. (09:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
where is my guarding angel
Tisuću puta mi je žao što nisam imala vremena komentirati prije, tako da mi je bezveze komentirati post od srijede, ili ipak ....? Ma da, genijalno!!!! Što se tiče promidžbe velikih, većih i najvećih... mislim da mi je već svejedno na koji način promoviraju proizvod kao i velikoj većini građana jer bez obzira kako šarene bile reklame (šareni artikl - TBF) jednostavno : " NEMA SE PARA!!!!! .... a trebalo bi selu Lekenik, bolnicama mamografi, UZVi, normalnoj djeci dječja igrališta. Zamisli samo da svaka od tih kompanija opremi jedno dječje igralište diljem Lijepe naše, i nek stavi malu pločicu : Sponzor XYZ, koliko bi budućih naraštaja odrastalo sa spoznajom o proizvodima i uslugama toga dotičnog... Ah neću duljiti, jer marketinške ideje se skupo plaćaju, stoga dragi moji blogeri, posebno iam, ukoliko netko se počne promovirati na taj načim, mislim da ću tražiti postotak da jednoj bolnici na SZHr kupim UZV!!!
21.01.2006. (15:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
where is my guarding angel
Sorry ljudi prvi komentar vas vodi na krivi blog, drugi je moj.
21.01.2006. (16:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
umoran
Već odavno reklama prodaje proizvod a ne njegova stvarna vrijednost. Meni često nije žao platiti ali mi je žao kada dođem doma i vidim zašto sam dao novce. Kvalitet nula. Kome danas vjerovati?!
21.01.2006. (17:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
i am
upravo sam na to mislila crazymum. a što se tiče kvalitete? tu treba biti jako oprezan. učiš na iskustvu. ne kaže se uzalud "nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari" ali danas stvarno cijena nije uvijek i odraz kvalitete. primjetila sam još jednu zanimljivost, barem je to slučaj u mome gradu. ovi naši Kinezi su u početku imali lošu, ali i jeftinu robu, pa ko voli nek izvoli, međutim sada su vidim opasno digli svoje marže, a time i cijene. primjerice u Mercatoru se nađe jeftinije i kvalitetnije dječje odjeće nego li je to kod Kineza ili po tržnicama. pozdrav svima :)
21.01.2006. (19:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vedjak
U svemu tome treba se snaći, treba opstati...treba živjeti i pronaći mjesto pod suncem ili u hladu kad postane vruće...
22.01.2006. (01:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Spuky
...tko bi sve to pratio.?... stalno novi proizvodi,... tko bi se više snašao u toj prašumi reklama...i cijena?...
22.01.2006. (05:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anonymus
Citat s naslovnice pružatelja usluge "Blog.hr": "Ponovo upozoravamo, blogeri moraju računati na mogućnost da njihovi blogovi, i dobrovoljno izneseni privatni detalji, u svakom trenutku mogu postati predmetom šire pažnje. Jer blogovi su javni." Osim što je citirana rečenica nedovoljno pismeno napisana, nije li ovakav koncept blog-usluge moralno više nego problematičan? Uz sve to još i agresivne reklame. Tipičan balkanski buvljak!
22.01.2006. (10:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Na rubu ...
pozdrav anonymusu :)
22.01.2006. (13:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anonymus
Pozdrav I am!
22.01.2006. (16:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
"Naš najdublji strah nije nepotpunost. Najdublje se bojimo svoje bezgranične snage. Plaši nas naša svjetlost, a ne naša tama. Pitamo se: "Tko sam ja da sjajim?" Stvarno, zašto ne biste sjali? Vi ste Božje dijete. Vaša lažna skromnost ne služi svijetu. Nema ničeg prosvijetljenog u potiskivanju sebe da biste prikrili tuđu nesigurnost. Rođeni ste da iskažete slavu Boga koji je u vama. On nije u nekima, on je u svima. Pustimo li da naša vlastita svjetlost blista, podsvjesno omogućujemo drugima da svijetle. Oslobađajući se svog najdubljeg straha, pomažemo oslobađanju drugih." Nastupni govor Nelsona Mandele (1994.god.)
23.01.2006. (11:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
i am
bojko: puno hvala na ovom komentaru. nekako imam osjećaj da je zalutao ovdje, a ipak došao je u pravom trenutku kao odgovor na neke moje nedoumice. još jednom, hvala.
23.01.2006. (18:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
"mjesec i macka/na krovu zimske noci/trazi macora" - draga djevojcice, kak ti se svidja ovaj moj haiku. ide uz gornju fotku. pozdrav, boro
23.01.2006. (19:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sdfasdgfdhgfjgh
Prijateljski pozdrav iz ovih dana, nakon kraće krize, uspješno konsolidirane Zajednice Humanitas! Drž' se "I am"!
25.01.2006. (14:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
life_and_stuff
hehe, znam da je stari post, al' moram ovo komentirati:) naime, radila sam u marketingu pa su mi poznate sve ove bedastoce s ,99 i slicno:) super mi je sto sam sad pametnija pa znam da hydrocare ili aquacomplex obicno samo znaci da su stavili vodu u kremu i da ne moram dati 25 kuna vise za to:) a sms nagradne igre da ne govorim! fakat ne razumijem zakaj ljudi daju 4 kune da bi, eventualno, dobili walkman, kad za 5 kuna mogu kupiti srecku neke lutrije s dobitkom od milijun kuna.. Ma sve je to otislo predaleko! Ali mislim da je ljudima vec lagano dosta; bilboardi se vise skoro i ne primjecuju (tako da se koriste u kampanji uglavnom u kombinaciji s necim drugim), a sve vise raste prodaja robnih marki trgovackih lanaca koje se, btw, ne oglasavaju pa i manje kostaju. Tak da sam otkrila da Metro ima super zamjenu za onaj skupi Calgon; DM (Balea) ima skroz dobrih stvari, a Billa ima Clever cokoladice, totalnu imitaciju Snickersa, Twixa i tako tih. Jeftinije, ofkors:) Pa ako i tvoji klinci vec znaju ,99 zaokruziti na vise (svaka cast!) mislim da ima nade za nas:) Pozdrav!
26.01.2006. (09:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...