Evo me opet...:) "Imaš poruku" sam pogledala nakon što sam gotovo identično susrela moga sadašnjeg supruga na Netu....U to vrijeme kada sam ga gledala smo nešto bili prekinuli... pa me je dobrano "pukao"...! A uvijek mogu pogledati Mostove okruga Medison, Fingers i još par....! Pusa
21.07.2005. (22:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ovo je jako lako komentirati. broj 1 svih vremena i bez konkurencije '37,2 le matin aka Betty Blue - najljepsi film o ljubavi, gledan preko 50 puta (skoro da sam i francuski naucio gledajuci), broj 2 Forest Gump - koji najvecu zivotnu filozofiju da u zivotu treba teci kao rijeka pokazuje na najljepsi nacin - gledan preko 30 puta, broj 3. American Beauty (vrtlog zivota) isto tako preko tridesetak puta gledan ostali nemaju svoje redno mjesto, ali su gledani vise desetaka puta a to su Maratonci trce pocasni krug, Razjareni bik, Iskupljenje u Shawshanku, Hrabro srce, Privedite osumnjicene.. ma mogao bi isisati citavu stranicu.....
21.07.2005. (22:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ha, gledala sam ih! I kad sam počela čitati post, samo sam čekala kad ćeš spomenuti "Imaš poruku". Volim gledati T. Hanksa, a i ona je simpa. Ima još filmova koji su mi dragi, prirasi srcu zbog emocija o kojima govore i koje izazivaju kad se to gleda. Da ih sad ne nabrajam...
Posebno mjesto zauzima u mom odabiru film "Veliko plavetnilo" - mislim da je sve jasno i o mom blogu:) I još nešto...glavni me lik iz tog filma tako neopisivo podsjeća na Nekoga, a mislim da se taj Netko dobrano prepoznao u šutljivom liku glavnoga glumca...
21.07.2005. (23:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Oficir s ružom(još uvijek plačem kad ga gledam,a i Ž.Laušević je nešto najljepše što sam vidjela), Mostovi okruga Medison(gledala nakon pročitane knjige,i dirnuo me jako). Zgodna žena(znam da je naivno,ali meni je mrak),I anđeli imaju krila(uvrnuti humor,ali je super) i Kad čovjek voli ženu(Meg glumi)....nikad to ne propuštam.
21.07.2005. (23:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nisam baš neki filmofil. volim pgledati te romantične komedije ali mi neke(npr.french kiss, sorry ali jest) idu na živce jer su tooooliko predvidljive. ista priča ispričana milijun puta. a opet, svi to volimo gledati. volimo happy endove, valjda. a za toma i meg - podosta su oboje ostarjeli u zadnje vrijeme!
21.07.2005. (23:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne volim inače ljubavne filmove, ali ako su u njemu Meg Ryan i Tom Hanks, onda ih svakako pogledam. Mislim da to dovoljno govori šta mislim o njima :))) Inače, za njih oboje mislim da ne glume previše (ne umanjujem time njihove glumačke sposobnosti), da ovaj dojam toplih i osjećajnih osoba nije samo gluma, nego da su oni takve osobe i inače. A najbolji film svih vremena mi je "La vie est belle" Roberta Benignia :)))
22.07.2005. (07:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jooj, ja ti ne volim takve light filmiće, odnosno pogledam ih po inerciji i ništa mi ne ostane u mozgu nakon njih. Slažem se da nam to ponekad treba, da očistimo mozak, relaksiramo se, blabla, no da budem sasvim iskrena Hanks mi ide na kua (priznajem mu jedino Forrest Gumpa), a Ryanica mi je prevelika glupačica po svojim ulogama. Ako me sad pitaš koji mi se filmovi sviđaju, ima svega, evo nasumičnim redom: Big blue, Iskupljenje u Shawshanku, Chasing Amy, Život je lijep, Apokalipsa danas...
22.07.2005. (08:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
život je lijep, poruka u boci, harrisonovo cvijeće, forrest gump, zelena milja. odlični glumci, prekrasne radnje, za isplakat se u pms-u! ti filmovi bi trebali bit na liječnički recept dostupni.
22.07.2005. (10:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
forest gump-prekrasan film, pokazuje pravu stranu ljubavi, onu neiskvarenu koju smo odavno zaboravili...mostovi okruga medison...uvijek me dirne do dna duše...i uvijek na kraju tog filma upitam samu sebe:zašto se bojimo živjeti?
22.07.2005. (10:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Imaš pravo. Da, kriza je iza mene :) danas opet jako dobra tema, čestitam! O Tom Hanksu mogu reći da je jako dobar glumac – jedan od najboljih, i najviše cijenim onaj njegov film Brodolom života – moderni Robinson :) i ovaj Imaš poštu je isto odličan! Moj film koji mogu gledati puno puta je Prvi vitez – Richard Gere, Sean Connery, Julia Ormond i društvo – o kralju Arthuru i vitezovima okruglog stola, Lancelot i sve to. A film je baš napravljen po mjeri i obožavam ga! Osim njega, tu je i Svetac – Val Kilmer i Elisabeth Shue (vjerojatno sam krivo napisala imena), to je onako akcijski, i ljubavni, a jako lijepa priča o pronalasku samih sebe se proteže cijelim filmom da ga jednostavno obožavam i nikad mi nije dosadan. Osim njih dvoje koji su jako dobar par u filmu, tu je i odlični negativac Rade Šerbedžija – radnja se odvija u Rusiji i on je savršen za ulogu! Komentari viču Mostovi okruga Madison i ja se moram tome isto prikloniti jer je i taj film fantastičan!! :)
22.07.2005. (11:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ja ti baš ne volim tom hanksa...tj nisam ga dugo mogao podnijeti a sad ga toleriram (otkad sam saznaop neke njegove političke nazore :) )...ja od starih ful volim zameo ih vjetar i sve o evi, a od novih nezaobilazna trilogija LOTR, al ima i onih koji su me ful potresli (Schindlerova lista Lorenzovo ulje...) a koje ne smatram mojim top favoritima... Mostove nisam gledao...tak da ne znam...al dobar mi je Clintov ponoć u vrtu dobra i zla...
22.07.2005. (11:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
upit
i ja se odusevim kad dobijem poruku.. osim od zabe kad mi javlja stanje racuna :) inace.. hanksa ne podnosim.. preljigav je.. a meggy je slatka :) ko nije gledao nek obavezno pogleda (ako sad budu reprizirali)hanksa kod rubby wax :)
22.07.2005. (12:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franka
super tema, u ovo kišno morsko rano prijepodne; alzo dakle, kolko god ljudi pričali kak im na živce ide uvakvi sladunjavi filmići, al mene to najbolje opusti prije spavanja. Kad gledam neke trilere ili one bizarne engleske miniserije, imam noćne more. Sve u svemu film koji mi nikad nije dosadno pogledati je ''Frankie&Johnny'' sa Michelle Pffeifer (koja je dobra u tim sladunjavim ulogama s kim god da igra) i Al Pacinom; također isto vrijedi za ''Nešto posve osobno'' gdi igra s Redfordom, ''Lijepa žena'' i ''Odbjegla nevjesta''. Volim pogledati i neke starije s Redfordom i/ili Streisandicom; od novijih ''Imaš poštu''(iako mi tu Meg smeta, ne znam zakaj meni je ona iritantna), ''Ona je sve to''; mislim, nisu to nešto posebno kvalitetni filmovi, al uz ove kretenarije koje se na čak 6 TV-a prikazuju, mahnito koračaju ka tom epitetu;) Kaj se filmova koji nemaju romantičnu hepiendovsku tematiku a ipak bi ih mogla pogledati tiče, to su svakako ''Kramer protiv Kramera'' sa Hoffmanom, ''Forrest Gump'' i ''Philadelphia'' sa Hanksom, te ''Top Gun'' sa Cruiseom, i film koji već dugo nije bio na TV-u ''Kišni čovjek'' sa Cruiseom i Hoffmanom.
22.07.2005. (13:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
meni je megica zakon! i baš joj leži taj žanr romantične komedije. onako slatka, plaha, zaljubljiva plavušica :-)) taman za maziti, paziti i zvati je darkić :-)) dok kod toma uvik ostanem bez riječi za komentiranje. on je kao dobar sudac u nogometu. znači nema ga potrebe spominjati jer je vrhunski odradio posa. njegova faca mije nekako bez definicije, uvik sklona promjenama potrebnim za ulogu. prve misli mi padnu na "road to perdition" i "zelenu milju"
22.07.2005. (15:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Paklena naranča, Društvo mrtvih pjesnika, Full Metal Jacket, Apokalipsa danas, Klub boraca, Vrtlog života, Hrabro srce, Pakleni šund, Sin City, Tražeći Amy, Planet majmuna (stari), Sanjiva dolina, Forrest Gump, Tko je ovdje lud... U biti, nemoguća misija mi je nabrojati omiljene filmove. Od gore navedenih, Gump mi je izvrstan (i više od toga), ostala dva su mi knjakava - po mom osobnom mišljenju ono je komercijalna romantika.
22.07.2005. (16:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
imas poruku mi nije dobar film, dosta mi je dosadan ali mi je ipak u posebnom sjecanju jer je bio prvi film koji sam gledala u ZG sa suprugom (tada jos decko),
kad lijepa sjecanja povezujes uz jedan film ne treba film ni biti dobar ipak je sjecanje lijepo
22.07.2005. (17:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Blahnik, Daamjan, Didi i meni je dobar «Mostovi okruga Madison», toliko da sam i pisala o toj problematici u istoimenom postu. Imaš u arhivi ako ti se čita. :) @Freestyler, ti kad nešto voliš, onda stvarno VOLIŠ. :)) 30-ak puta Forrest? :) Mislim da nijedan nisam pogledala toliko puta, ali mogu ti reći koje sam jako puno puta. :)) @Dome, i ja vjerujem. :)) A i pisala sam i o njemu,«Notting Hill». :) @Big Blue, da, ime ti dosta govori. Frendica i ja smo svojevremeno gledale «Veliko plavetnilo» radi onog glavnog glumca. Ona posebno. :)
22.07.2005. (21:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Petra, za «Mostove» ti je odg. kod Blahnik, a «Zgodnu ženu» i ja jako volim. :) @Trill, «Život je lijep» je tako lijep film, poseban, nježan, ma doslovno predivan. @Beštijice, od ovih tvojih spomenutih, gore sam spomenula one koji su i meni dobri. A Tom, vjerovatno je «premekušac» za tvoj ukus. :))) @Maja, vidiš, od tebe će biti prava doktorica. Kad budeš pripisivala natibiotike za upale grla i posljedice gripe, dodaat ćeš pacijentima «Uz taj i taj lijek najbolje vam ide taj i taj film, učinkovitost zajamčena». :)) Da bar imam takvu doktoricu. :))
22.07.2005. (21:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Let me know...
Ovo sam negdje vidjela....Prva sam..., a sad idem čitati post....:)))) Pusa
21.07.2005. (22:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Let me know...
Evo me opet...:) "Imaš poruku" sam pogledala nakon što sam gotovo identično susrela moga sadašnjeg supruga na Netu....U to vrijeme kada sam ga gledala smo nešto bili prekinuli... pa me je dobrano "pukao"...! A uvijek mogu pogledati Mostove okruga Medison, Fingers i još par....! Pusa
21.07.2005. (22:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
estera
nisam baš neki filmofil,ali Meg mi je preslatka...i mislim da je dobra glumica.a Tom je legenda...pozdrav:-)
21.07.2005. (22:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
freestyler
ovo je jako lako komentirati. broj 1 svih vremena i bez konkurencije '37,2 le matin aka Betty Blue - najljepsi film o ljubavi, gledan preko 50 puta (skoro da sam i francuski naucio gledajuci), broj 2 Forest Gump - koji najvecu zivotnu filozofiju da u zivotu treba teci kao rijeka pokazuje na najljepsi nacin - gledan preko 30 puta, broj 3. American Beauty (vrtlog zivota) isto tako preko tridesetak puta gledan ostali nemaju svoje redno mjesto, ali su gledani vise desetaka puta a to su Maratonci trce pocasni krug, Razjareni bik, Iskupljenje u Shawshanku, Hrabro srce, Privedite osumnjicene.. ma mogao bi isisati citavu stranicu.....
21.07.2005. (22:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dome
Meni je najbolji: Ja u ljubav vjerujem! Mogla bi ga gledati stalno! Hugh G. mi je zakon1
21.07.2005. (23:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Big Blue
Ha, gledala sam ih! I kad sam počela čitati post, samo sam čekala kad ćeš spomenuti "Imaš poruku". Volim gledati T. Hanksa, a i ona je simpa. Ima još filmova koji su mi dragi, prirasi srcu zbog emocija o kojima govore i koje izazivaju kad se to gleda. Da ih sad ne nabrajam... Posebno mjesto zauzima u mom odabiru film "Veliko plavetnilo" - mislim da je sve jasno i o mom blogu:) I još nešto...glavni me lik iz tog filma tako neopisivo podsjeća na Nekoga, a mislim da se taj Netko dobrano prepoznao u šutljivom liku glavnoga glumca...
21.07.2005. (23:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
rise
i ja u ljubav vjerujem.... ;))))...pozdrav...nice ti je blogich
21.07.2005. (23:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Petra 23-10
Oficir s ružom(još uvijek plačem kad ga gledam,a i Ž.Laušević je nešto najljepše što sam vidjela), Mostovi okruga Medison(gledala nakon pročitane knjige,i dirnuo me jako). Zgodna žena(znam da je naivno,ali meni je mrak),I anđeli imaju krila(uvrnuti humor,ali je super) i Kad čovjek voli ženu(Meg glumi)....nikad to ne propuštam.
21.07.2005. (23:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vedrana
nisam baš neki filmofil. volim pgledati te romantične komedije ali mi neke(npr.french kiss, sorry ali jest) idu na živce jer su tooooliko predvidljive. ista priča ispričana milijun puta. a opet, svi to volimo gledati. volimo happy endove, valjda. a za toma i meg - podosta su oboje ostarjeli u zadnje vrijeme!
21.07.2005. (23:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
boys don't cry
Tom je stvarno najbolji glumac, a inace od ljubavnih filmova najbolji mi je Mostovi okruga Madison
21.07.2005. (23:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
trill
Ne volim inače ljubavne filmove, ali ako su u njemu Meg Ryan i Tom Hanks, onda ih svakako pogledam. Mislim da to dovoljno govori šta mislim o njima :))) Inače, za njih oboje mislim da ne glume previše (ne umanjujem time njihove glumačke sposobnosti), da ovaj dojam toplih i osjećajnih osoba nije samo gluma, nego da su oni takve osobe i inače. A najbolji film svih vremena mi je "La vie est belle" Roberta Benignia :)))
22.07.2005. (07:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
beštijica
Jooj, ja ti ne volim takve light filmiće, odnosno pogledam ih po inerciji i ništa mi ne ostane u mozgu nakon njih. Slažem se da nam to ponekad treba, da očistimo mozak, relaksiramo se, blabla, no da budem sasvim iskrena Hanks mi ide na kua (priznajem mu jedino Forrest Gumpa), a Ryanica mi je prevelika glupačica po svojim ulogama. Ako me sad pitaš koji mi se filmovi sviđaju, ima svega, evo nasumičnim redom: Big blue, Iskupljenje u Shawshanku, Chasing Amy, Život je lijep, Apokalipsa danas...
22.07.2005. (08:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
maja
život je lijep, poruka u boci, harrisonovo cvijeće, forrest gump, zelena milja. odlični glumci, prekrasne radnje, za isplakat se u pms-u! ti filmovi bi trebali bit na liječnički recept dostupni.
22.07.2005. (10:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lady Di
forest gump-prekrasan film, pokazuje pravu stranu ljubavi, onu neiskvarenu koju smo odavno zaboravili...mostovi okruga medison...uvijek me dirne do dna duše...i uvijek na kraju tog filma upitam samu sebe:zašto se bojimo živjeti?
22.07.2005. (10:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
buba mara
Imaš pravo. Da, kriza je iza mene :) danas opet jako dobra tema, čestitam! O Tom Hanksu mogu reći da je jako dobar glumac – jedan od najboljih, i najviše cijenim onaj njegov film Brodolom života – moderni Robinson :) i ovaj Imaš poštu je isto odličan! Moj film koji mogu gledati puno puta je Prvi vitez – Richard Gere, Sean Connery, Julia Ormond i društvo – o kralju Arthuru i vitezovima okruglog stola, Lancelot i sve to. A film je baš napravljen po mjeri i obožavam ga! Osim njega, tu je i Svetac – Val Kilmer i Elisabeth Shue (vjerojatno sam krivo napisala imena), to je onako akcijski, i ljubavni, a jako lijepa priča o pronalasku samih sebe se proteže cijelim filmom da ga jednostavno obožavam i nikad mi nije dosadan. Osim njih dvoje koji su jako dobar par u filmu, tu je i odlični negativac Rade Šerbedžija – radnja se odvija u Rusiji i on je savršen za ulogu! Komentari viču Mostovi okruga Madison i ja se moram tome isto prikloniti jer je i taj film fantastičan!! :)
22.07.2005. (11:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jurop
ja ti baš ne volim tom hanksa...tj nisam ga dugo mogao podnijeti a sad ga toleriram (otkad sam saznaop neke njegove političke nazore :) )...ja od starih ful volim zameo ih vjetar i sve o evi, a od novih nezaobilazna trilogija LOTR, al ima i onih koji su me ful potresli (Schindlerova lista Lorenzovo ulje...) a koje ne smatram mojim top favoritima... Mostove nisam gledao...tak da ne znam...al dobar mi je Clintov ponoć u vrtu dobra i zla...
22.07.2005. (11:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
upit
i ja se odusevim kad dobijem poruku.. osim od zabe kad mi javlja stanje racuna :) inace.. hanksa ne podnosim.. preljigav je.. a meggy je slatka :) ko nije gledao nek obavezno pogleda (ako sad budu reprizirali)hanksa kod rubby wax :)
22.07.2005. (12:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franka
super tema, u ovo kišno morsko rano prijepodne; alzo dakle, kolko god ljudi pričali kak im na živce ide uvakvi sladunjavi filmići, al mene to najbolje opusti prije spavanja. Kad gledam neke trilere ili one bizarne engleske miniserije, imam noćne more. Sve u svemu film koji mi nikad nije dosadno pogledati je ''Frankie&Johnny'' sa Michelle Pffeifer (koja je dobra u tim sladunjavim ulogama s kim god da igra) i Al Pacinom; također isto vrijedi za ''Nešto posve osobno'' gdi igra s Redfordom, ''Lijepa žena'' i ''Odbjegla nevjesta''. Volim pogledati i neke starije s Redfordom i/ili Streisandicom; od novijih ''Imaš poštu''(iako mi tu Meg smeta, ne znam zakaj meni je ona iritantna), ''Ona je sve to''; mislim, nisu to nešto posebno kvalitetni filmovi, al uz ove kretenarije koje se na čak 6 TV-a prikazuju, mahnito koračaju ka tom epitetu;) Kaj se filmova koji nemaju romantičnu hepiendovsku tematiku a ipak bi ih mogla pogledati tiče, to su svakako ''Kramer protiv Kramera'' sa Hoffmanom, ''Forrest Gump'' i ''Philadelphia'' sa Hanksom, te ''Top Gun'' sa Cruiseom, i film koji već dugo nije bio na TV-u ''Kišni čovjek'' sa Cruiseom i Hoffmanom.
22.07.2005. (13:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
djuro
meni je megica zakon! i baš joj leži taj žanr romantične komedije. onako slatka, plaha, zaljubljiva plavušica :-)) taman za maziti, paziti i zvati je darkić :-)) dok kod toma uvik ostanem bez riječi za komentiranje. on je kao dobar sudac u nogometu. znači nema ga potrebe spominjati jer je vrhunski odradio posa. njegova faca mije nekako bez definicije, uvik sklona promjenama potrebnim za ulogu. prve misli mi padnu na "road to perdition" i "zelenu milju"
22.07.2005. (15:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Juliere
Zgodna žena...
22.07.2005. (16:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rock Roll
Paklena naranča, Društvo mrtvih pjesnika, Full Metal Jacket, Apokalipsa danas, Klub boraca, Vrtlog života, Hrabro srce, Pakleni šund, Sin City, Tražeći Amy, Planet majmuna (stari), Sanjiva dolina, Forrest Gump, Tko je ovdje lud... U biti, nemoguća misija mi je nabrojati omiljene filmove. Od gore navedenih, Gump mi je izvrstan (i više od toga), ostala dva su mi knjakava - po mom osobnom mišljenju ono je komercijalna romantika.
22.07.2005. (16:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
blond lady
Titanik, Prljavi ples, Prohujalo s vihorom, volim romanticne filmove pune bezuvjetne i nesebicne ljubavi
22.07.2005. (17:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
blond lady
imas poruku mi nije dobar film, dosta mi je dosadan ali mi je ipak u posebnom sjecanju jer je bio prvi film koji sam gledala u ZG sa suprugom (tada jos decko), kad lijepa sjecanja povezujes uz jedan film ne treba film ni biti dobar ipak je sjecanje lijepo
22.07.2005. (17:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pegy
@Blahnik, Daamjan, Didi i meni je dobar «Mostovi okruga Madison», toliko da sam i pisala o toj problematici u istoimenom postu. Imaš u arhivi ako ti se čita. :) @Freestyler, ti kad nešto voliš, onda stvarno VOLIŠ. :)) 30-ak puta Forrest? :) Mislim da nijedan nisam pogledala toliko puta, ali mogu ti reći koje sam jako puno puta. :)) @Dome, i ja vjerujem. :)) A i pisala sam i o njemu,«Notting Hill». :) @Big Blue, da, ime ti dosta govori. Frendica i ja smo svojevremeno gledale «Veliko plavetnilo» radi onog glavnog glumca. Ona posebno. :)
22.07.2005. (21:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pegy
@Petra, za «Mostove» ti je odg. kod Blahnik, a «Zgodnu ženu» i ja jako volim. :) @Trill, «Život je lijep» je tako lijep film, poseban, nježan, ma doslovno predivan. @Beštijice, od ovih tvojih spomenutih, gore sam spomenula one koji su i meni dobri. A Tom, vjerovatno je «premekušac» za tvoj ukus. :))) @Maja, vidiš, od tebe će biti prava doktorica. Kad budeš pripisivala natibiotike za upale grla i posljedice gripe, dodaat ćeš pacijentima «Uz taj i taj lijek najbolje vam ide taj i taj film, učinkovitost zajamčena». :)) Da bar imam takvu doktoricu. :))
22.07.2005. (21:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...