Komentari

umovanja.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • death666

    Ciao,rekla si mi da bi htjela novi dizajn Dolka?? Jelda?? Ovako: pošalji mi na e-mail: matearatkovic@yahoo.com kor.ime i lozinku i uz to napiši kakav želiš dizajn i sutra do navečeri ti je gotov ali pošalji mi što prije,O.K?? pusa i pozdrac ;P

    avatar

    10.06.2005. (10:56)    -   -   -   -  

  • praktikum

    ovo ti je odlično, premda bi se o toj temi dalo pisati danima...:) školstvo u globalu NE OBAVLJA SVOJ POSAO (zamislite što bi bilo kad vi ne biste obavili svoj posao kako treba!?!?!) kad naša djeca budu išli s radošću i radoznalošću u školu, e onda nek traže što hoće:)))) do tada nek budu sretni i s tim što dobivaju:)))

    avatar

    10.06.2005. (12:08)    -   -   -   -  

  • lallallaaaaaa

    Sve napisano ti stoji. Dobri profesori su prava rijetkost, više je onih nezainteresiranih, koji rade samo jer moraju a ne jer uistinu žele -> što se negativno manifestira njihovim odnosom prema predmetu i učenicima. Isto, većina mojih profesora (pogotovo ove godine) je uistinu dobra (bar prema meni), ali nađe se i živi vrag među njima (kao sad ova moja iz tjelesnog, koja je toliko opsjednuta svojim predmetom i maltretira učenike istim, i koja će mi na kraju toliko zagorčati ovu godinu /i prosjek/ tom 3 iz tzka (koja nije posljedica moje nesposobnosti ili nerada, nego njene bolesti i perfekcionizma) da će to rezultirati time da ću ja dogodine probati ići linijom manjeg otpora - nekako nabaviti ispričnicu. Mislim, ovo je sad jedan dobar primjer torture profesora. I ona se ne odražava samo na meni, nego i na mojim roditeljima, koji isto tako brinu oko mojih ocjena i prosjeka.

    avatar

    10.06.2005. (12:40)    -   -   -   -  

  • crolga

    Da, nažalost tako je... Profesori bi trebali biti svjesni kako su ONI u školama zbog djece, a ne djeca zbog NJIH... Da ne ulazim sada u dublji problem spominjući profesore na fakultetima...

    avatar

    10.06.2005. (14:16)    -   -   -   -  

  • tita

    do sada nemam loših iskustava s profesorima, imaju neki svojih mušica, čujem druge roditelje da se tuže, moja djeca nemaju nikakvih problema, nadam se da sad ovaj stariji u gimnaziji koju je odabrao isto neće imati i da će mu i u gimnaziji poklanjati ocjenu iz tjelesnog da mu ne kvare prosjek ;DD

    avatar

    10.06.2005. (14:19)    -   -   -   -  

  • ddadd

    Ja sam u srednjoj imao loših iskustava sa nekim profesorima, ali to je bilo med i mlijeko prema onom što sam prije par dana čuo. Da sam roditelj djeteta koje evidentno postaje bolesno na živce zbog nekog kretena, potrudio bih se osobno strpati tog profesora u ludnicu prije no što mi djete završi tamo. Tužno je što nikakve legalne pritužbe ili svjedočenja djece ne mogu tim monstrumima ništa :(

    avatar

    10.06.2005. (14:41)    -   -   -   -  

  • neno u sredini

    htio sam napisat nešto mudro ali sve si rekla pa prema tome , slažem se s konstatacijom .

    avatar

    10.06.2005. (15:52)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    Ja sam isto u toj profesiji (tj. uskoro ću biti) i nastojat ću se prema njima odnositi "najfer" što mogu i vidjeti ih kao individualce, a ne kao ime u imeniku. Dobar je tekst, nadam se da će ga svi pročitati.

    avatar

    10.06.2005. (20:49)    -   -   -   -  

  • zgdnevnik

    Ne želim braniti profače, ali danas klinci (uz prenatrpan program) imaju previše prava i sloboda a premalo obaveza, a profači premalo mogučnosti u zauzdavanju 'problematičnih' učenika

    avatar

    10.06.2005. (21:20)    -   -   -   -  

  • Dolka

    @rozan, sad zamisli da se radi o matematici ili fizici ili biologiji kao kod moje kćerii? Nije se ni pokušavala upisati na faks na kojem je biologija i npr. zemljopis na prijemnom @ laprdava, tjelesni mi je bio problem u petom osnovne; nekoliko dječaka su imala dvojku, ostali trojku, nitko 4 ili 5. dok nisam napisala ministarstvu i tražila objašnjenje. Naravno, da se profesor zabunio, ali kužim ga, imao je nekoliko nezgoda na satu, pa je malo pretjerao s disciplinom, Sorry, ali ne tako da moj odlikaš i sportaš ima 3 iz fjelesnog! @dr.luka: znam da ima monstruma među djecom i njihovim roditeljima, profesori svašta dožive.... neki daju i vše nego se od njih traži. Ja govorim o onima koji ne daju niti zakonski minimum znanja niti brige. Razrednica moje kćeri nije održala niti jedan sat razredne zajednice! Znate da im je to u programu? S temama koje moraju obraditi uz tekuće probleme u razredu? brrr...

    avatar

    10.06.2005. (22:18)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Eh da. To je medalja sa dva lica. U biti slažem se, ali, ima ona teorija X Douglasa McGregora koja mi se čini sve istinitijom za većinu ljudi. Ukratko: ljudi se po prirodi opiru radu i sve će učiniti da ga izbjegnu. To vrijedi i za djecu i za nastavnike. Nažalost, imam primjer da su pritiscima roditelja u mojoj nekadašnjoj školi makli jednu vrhunsku profu (znam iz osobnog iskustva) zato što nije dozvoljavala ispravljanje jedinica u zadnjem tjednu nastave. Ali to je bilo opće poznato - nije da ih je iznenadila. Jednoatavno je rekla da tko želi dva neka ispravi na vrijeme. Jer, po njoj, nije u redu da onaj tko ima cijele godine stabilnu dvojku, na kraju ima istu ocjenu kao onaj tko ima stalno jedan, pa ispravi zadnji dan. Nije bitno dal se slažemo, ali ima neke logike, zar ne? E, da, i nije uzimala mito za prolaz. Sad je na margini. Zašto to pišem? Jer bih htio naglasiti da postoji lice i naličje (kao što već rekoh).

    avatar

    11.06.2005. (00:50)    -   -   -   -  

  • Cookien svijet

    mislim da ne postoji idealna škola u kojoj su svi profesori idealni. i znaš šta, na neki način je i dobro da se djeca tijekom svog obrazovanja susreću s kojekakvim idiotima. škola te, na kraju krajeva, priprema za život, a život nije med i mlijeko i u njemu ćemo mnogo puta na raznim pozicijama susretati kretene. pa nije loše da se čovjek nauči ophođenju s njima, jel. i mislim da se ljudi daleko previše opterećuju ocjenama. ovo je totalni kliše, ali je istina: ne uči se radi ocjene, uči se radi znanja. naš školski sustav je takav da se uči sve u đuture, što s jedne strane nije loše, ali s druge, zašto bi se dijete jednako trudilo oko predmeta koji ga zanima i iz kojeg će si danas-sutra graditi karijeru i iz predmeta koji ga uopće ne interesira? ja sam se predmetima koji su me zanimali bavila jer sam to htjela, a ostale sam učila minimalno koliko sam morala da ne padnem razred. zahvaljujući tome sam se za ove prve osposobila za daljnje obrazovanje, a iz ovih drugih sam stekla neki minimum opće kulture. što bi trebala biti bit obrazovanja. jednom kad budem imala djecu, neću im prigovarat ako budu imali dvojke iz predmeta za koje budu nezainteresirani. bitno je da imaju nešto što ih zanima i da se oko toga trude.

    avatar

    11.06.2005. (10:22)    -   -   -   -  

  • *** ...ubiše ga, ubiše prosvetitelja... ***

    cemu toliki strah za dijete...prezivjet ce. valjda.

    avatar

    11.06.2005. (21:32)    -   -   -   -  

  • gogi

    Mislim kako si sve navela i pametno i dobro sažela sa stajališta jednog roditelja. I mogu samo potpisati tvoju zadnju rečenicu, odnosno njen kraj.

    avatar

    12.06.2005. (00:00)    -   -   -   -  

  • trill

    Otkako mi kćer ide u gimnaziju sve sam više razočarana u profesore. Stereotipno "u moje doba je bilo drugačije" je stvarno istinito. Bilo ih je svakakvih, al ih je bilo dosta kojima je bilo stalo i do djece i do onoga što predaju. Sad im, večini, nije stalo. Mala nema problema sa školom, dapače, traži i zahtjeva više..ali kad se spremala na županijsko iz fizike, nitko s njom nije sjeo ni pola sata niti joj pomogao oko bilo čega, potpuno bez ikakve pripreme je tamo otišla. Kad sam pitala razrednicu zbog čega je to tako, jer ipak je jedina iz našeg grada dospjela do tamo..odgovor je bio : "To nama nije plaćeno". Nije ni meni puno toga plaćeno, ali ako me netko zatraži pomoć i još zastupa moju firmu i grad u kojem živim...ma neću više, ljuta sam :))

    avatar

    12.06.2005. (02:04)    -   -   -   -  

  • POLIGLOTNA od-do!

    JOJ, bolne teme!! Morala bih napisati post kao odgovor.. Možda i budem...

    avatar

    13.06.2005. (10:07)    -   -   -   -  

  • suncani dan

    joj preteška je to tema, a mene najviše smeta njihova neobjektivnost kojom nekima mogu upropatit život

    avatar

    13.06.2005. (13:54)    -   -   -   -  

  • Andreja

    Moj kolega iz zbornice je prekrasan dečko, završio je DIF prije dvije godine, od početka predaje u našoj školi i odlično se slaže s klincima jer je samo malo stariji od njih (gimnazija). Danas je jedna učenica rekla, nakon što joj je on pokušao pomoći da preskoči kozlić, kako će ga optužiti za seksualno zlostavljanje ako je samo dodirne. Da je djevojka pala i ozlijedila se, također bi on bio kriv jer je nije držao. Isto tako, općeprihvaćeno mišljenje je da tjelesni nije "pravi" predmet i sasvim je normalno očekivati da će profesor tjelesnog pokloniti ocjenu ako treba za opći uspjeh ili prosjek. Među komentarima vidim da "tjelesni kvari prosjek", "profesor zaključio dobar, a učeniku treba odličan", "dječak neće proći s pet zbog tjelesnog" i slično...zašto bi se iz tjelesnog poklanjale ocjene ako se iz ostalih 15 predmeta trebaju zaslužiti?

    avatar

    13.06.2005. (14:48)    -   -   -   -  

  • Dolka

    @andrea, znam da ima učenika od čijih te komentara, izgleda i ponašanja prolazi jeza, ako si imalo normalan. Nitko ne traži (barem ne većina) poklonjenu ocjenu, ali, stvar je kriterija. Ocjena iz tzv. odgojnih predmeta sastoji se od nekoliko pokazatelja, ne samo o nadarenosti (tjelsenoj, glazbenoj ili likovnoj), npr. redovitost, aktivnost, pristojnost, nošenje pribora, uložen trud, redovito izvršavanje svih obaveza i sl. To je objašnjenje dobiveno iz Ministarstva, kad sam spomenula dvojku debelog dječaka iz razreda mog sina. Sve su ocjene kasnije došle na realne grane, ali priznaj da nije normalno ni prirodno da matematika ima viši prosjek od tjelesnog?

    avatar

    13.06.2005. (15:15)    -   -   -   -  

  • Andreja

    Zašto ne bi bilo normalno? Svi znaju da će imati popravni iz matemtike ako ne uče, a s tjelesnim se može zezati jer to nije "ozbiljan predmet". Sa mnom u osnovnu školu (prije 20 godina) je išao puniji dječak, nije trčao najbrže, nije skakao najviše, niti je igrao nogomet najbolje, ali je svejedno imao odličnu ocjenu - uvijek je nosio opremu, trudio se i radio ono što može. Pošto ne znam kakva je situacija u drugim školama, samo svoju navodim kao primjer: učenik igra u Ciboni, ali ima tri iz tjelesnog jer jednostavno NE ŽELI raditi ono što je predviđeno nastavnim programom, argument mu je da on trenira svaki dan i da mu ne treba još i u školi tjelesni. Slažem se da zaista ima svakakvih profesora, ali baš nedavno je učenik prebio nastavnicu koja mu nije htjela dati dva... Što može učiniti šezdesetogodišnjakinja kad se dvometraš nadvije nad nju i zatraži bolju ocjenu? Vjeruj mi, to uopće nije neobično u raznim trogodišnjim školama (bez podcjenjivanja) gdje su učenici šerifi. Oprosti što sam te zagnjavila odgovorom :)

    avatar

    13.06.2005. (16:10)    -   -   -   -  

  • rabljeni političar

    Moje mišljenje je da su profesori svetinje. Barem je bilo do vrmena kad mi je sin krenul u gimnaziju. Sad više nije, jer u svakom žitu ima kukolja odnosno u kukolju žita. Inače me je tvoj komentar na moj današnji post nasmijal do suza. Hvala ti. Sve je ok, samo malo umjetničkog snatrenja. Dobar je, mislim komentar.

    avatar

    13.06.2005. (18:29)    -   -   -   -  

  • death666

    Ciao,ajde dođi please na moj blog jer sam stavila svoju slikicu,pusica i pozdrav ;P ;D

    avatar

    13.06.2005. (21:28)    -   -   -   -  

  • kulerica

    Sjetila sam se frikuše iz povijesti u osnovnjaku. Samo određeni broj ljudi (dvoje ili troje) u razredu je smjelo imati petice i bez obzira na znanje nisi mogao dobiti peticu na kraju godine ako je ona odlučila da će je dobiti netko kome je, recimo, zaključila ocjenu tjedan ranije. Tako sam ja, uz odlično znanje, od petog do sedmog razreda imala četvorku, a u osmom dobila peticu, no zbog moje petice je netko od dotadašnjih odlikaša dobio četvorku. I sad ti nešto reci. Ma, glupača glupa!

    avatar

    13.06.2005. (21:55)    -   -   -   -  

  • jazzie

    Iz moje perpektive, a izašla sam iz srednje škole prije 4 godine, su često učenici, pogotovo oni lošiji, ti koji lažu svojim roditeljima i krive učitelje i profesore za sve. Ja još nisam upoznala profesora (niti na faksu) kod kojega ne možeš dobiti 5 ako znaš, a nisam baš neka sretnica...

    avatar

    14.06.2005. (01:42)    -   -   -   -  

  • laronela:)

    ja te, ko srednjoskolka tolano razumijem i podrzavam... mi imamo razrednicu koja je izuzetno nezainteresirana, lijena, nikad nemamo satove razredne zajednice, a nedaj Bože da bismo ikada o nečemu razgovarali ili diskutirali...

    avatar

    20.06.2005. (12:24)    -   -   -   -  

učitavam...