ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

@hotmail.comImage Hosted by ImageShack.us

... The wounds are too deep,
I need to keep the scars
To prove there was a time
When I loved something more than life...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neki blogovi koje ja citan:

Andrea
RockAnna
Sara Saro
Shango...
Death Within
Djana & Kiki
Jure
Inside story

Neko ko nije odavde:

Žikk iz Purgerije =)
Mrva iz Purgerije =)
Pajo iz Purgerije =)
Krista punkija
Bo
Ax



Image Hosted by ImageShack.us


make the saddnes go away
come back another day

Free Image Hosting at www.ImageShack.us







adopt your own virtual pet!



Image Hosted by ImageShack.us

People tell me A and B
They tell me how I have to see
Things that I have seen already clear
So they push me then from side to side
They're pushing me from black to white
They're pushing 'til there's nothing more to hear

But don't push me to the maximum
Shut your mouth and take it home
'Cause I decide the way things gonna be


Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

What Does Punk Mean? Punk means thinking for yourself. Punk is sincere aggression and kindness. Punk means being open-minded. Punk is change. Punk means cuddle. What DID you think punk meant?

Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedna od mali miljon mojih najboljih pisama... neznan zasto san bas ovu izabrala...al eto... thumbup

"White Wedding"

Hey little sister what have you done?
Hey little sister who's the only one?
Hey little sister who's your superman?
Hey little sister who's the one you want?
Hey little sister shot gun!

It's a nice day to start again.
It's a nice day for a white wedding.
It's a nice day to start again.

Hey little sister who is it you're with?
Hey little sister what's your vice and wish?
Hey little sister shot gun (oh yeah)
Hey little sister who's your superman?
Hey little sister shot gun!

It's a nice day to start again (come on)
It's a nice day for a white wedding
It's a nice day to start again.

(Pick it up)

Take me back home

Hey little sister what have you done?
Hey little sister who's the only one?
I've been away for so long (so long)
I've been away for so long (so long)
I let you go for so long

It's a nice day to start again (come on)
It's a nice day for a white wedding
It's a nice day to start again.

There is nothin' fair in this world
There is nothin' safe in this world
And there's nothin' sure in this world
And there's nothin' pure in this world
Look for something left in this world
Start again

Come on
It's a nice day for a white wedding
It's a nice day to start again.
It's a nice day to start again.
It's a nice day to start again



ponedjeljak, 27.03.2006.

oi!!!

ljudi... bas san neki dan gledala... ovaj blog cita vise ljudi nego sto san a mislila da oce! ja san mislali, 2-3, uvrhglave 5 ljudi! i to moji najblizi frendovi... a kad ono cas 6-ero njih cita wink zezan se...
e, danas san naisla na jedna blog, morate otici to viditi, tu sramotu!!! ova se zna osramotiti!!!


eto...tako... dana san UCILA!!! i to povijest!!! stara mi je bila na inmformacijama, i iman 2 tjedna da ispravin jedinice iz lat, pov, i anatomije!!! inace mi nema vanka sve do kraja skolske godine!!! uplisniti cu doma! neman poma kako bi ja to mogla izdrzati... nemam pojma kako, al moran nekako! ubit cu se! sutra ce nesto padati, 100%... prosli put kad san ucila, drugi dan je pada snig... sad me samo strah za sutra eek

i kad san gledala onaj blog, onaj koj san van rekla da idete viditi... svatila san da kad na ulici dica vide metalca ili punkera odma pomisle, eno narkomani, smrdljivci, i te sl. grozote... a to samo zato sto su im starci to govorili! eto, meni je baba to uvik govorila, cak e jednon kad je vidla sanga iz auta rekla za njega da je narkoman (e tada san se dobro ismijala), a ja sada furan svoj film, potpuno daljeko od sminke, i onoga sto ona i moja stara zele! ljudi... ako neznate sto je punk, i kakvi su punkeri, a punkeri nisu samo narkomani, prljavi i gadni, beskucnici, i oni koji sjede na podu na kalelargi, il posrid trga! punkeri su oni koji zive onako kako zele, da ih nije briga za nista, i da furaju svoj film! punk je nacin zivota, taj nacin zivota nemora biti propaliteteski... ti ako oces, mozes zavrsiti skolu s 5.0, a ne da ti drugi govore, ti si punker, ti nebi triba biti streber! ma boli te sto drugi govore, ti ces raditi po svome! ako zelis, mozes otici i u sminkersi kafic, ako ti tamo odgovara...ako ti ne smeta sto te drugi gledaju ispod oka... jer tebe nije briga misljenje drugih!!! e to je drugacije kod punkera i sminkera... punkere nije briga oce li se sviditi nekome, oni su ono sto zapravo jesu, ne glumataju nista, a sminkici cilo vrime misle jesu li se dovoljno usminkali, dali se frizura svida ovom drugom, ono sto sdu danas obukli dali pristaje... MA DAJTE LJUDI!!! OSLOBODITE SE TIH DOSADNIH MISLI, I ZIVITE DOK MOZETE BEZ IKAKVIH BRIGA!!! i ne govorite da su punkeri narkomani... ima nekih, al nisu svi! punk nije drogiranje! i ne govorite da su punkeri smecari..punk nije jedenje iz kante za smece... jednostavno, PUNK JE NACIN ZIVOTA I NACIN RAZMISLJANJA!!!

eto, napisala san svoje misljenje o punku..ako se netko ne slaze, rado bi to tila cuti yes pa komentirajte! wave



| Komentari (25) | Printaj | oi!!! |

<< Arhiva >>