subota, 28.03.2009.

Nije mi sudbina

Vikend manija

Jučerašnji post izbrisao je blogeditor, a kopija koju sam za svaki slučaj ostavila u kompjutoru nije preživjela jer se dotični smrznuo na samu pomisao proturječja odluci blogerskog vijeća. Tako sam resetirajući sistem dobila još jednu priliku da o istome pišem dan kasnije iz drugačijeg kuta.

Dok mi se sivilo dana bahati iza prozora, a kapi kiše čekaju da promolim glavu kako bi se spustile niz moju kožu i kosu poput tobogana, ne marim što mi stražnjica ljubi stolac kao da je zaljubljena. U pomanjkanju kvalitetnog stvaralaštva s ove strane ekrana bacam ponos na tlo i tražim da mi se ispriča što me već danima drži podalje od tog priznanja. Ključno je dakle prepustiti se prirodi spram umjetnog stanja negacije kojim izbjegavam odvažiti duh na bezglasje. Nije sramotno ostati komotan kad se izgube inspiracija i riječi, nesputane i plodne, slasne poput kreme od vanilije koja odrješuje sve grijehe zazivajući nove.

Da mi je pobjeći oblacima što kašljucaju vodene kuglice i naći se među opojnim mirisima zelenog proplanka, bosim prstima na arheološkom pješčaniku istraživačkog tima ili prstima tapkajući po vrućoj šalici čaja u sobici kakvog pripovijedača uzbudljivih pustolovina. Srce mi zakuca brže nego na pomisao ispijanja besplatnih koktela na plaži gologuzih turista, iako bi u stanju trenutne nemogućnosti izbora pristala pobjeći bezbojnosti dana pod fleksibilnim uvjetima. Koncentracija me doduše ne napušta, svijest me ne kritizira, a polovičnost ustrajnosti plemenitim željama nije ugrožena. Pronalazim nova zrnca uspjeha u svakodnevnim navikama što mi govori da mogu izdržati i kad bi se radije predala, jer čini se da mi nije u krvi odustati kao ni biti imuna.

- 16:38 - Komentari (16) - Isprintaj - #

utorak, 24.03.2009.

Mojim voljenima...... vama

Photobucket

"Izreka nepobitne istine, da smijeh liječi, ima više značenja od broja riječi, kao zvuk što se prostire daleko od izvora nakon zatišja odjekujući sjećanjima. Nevinost takva pozitivna ishoda krivnju još bliže gura k savjesti, uz bok nemira i odluke od koje je kasno pobjeći.

Ali znao je da to mora otkriti sama, ne želeći narušiti samoću koja će joj pritom biti dragocjena. Ostaveći je na terasi nije mogao naslutiti da za sobom povlači užarenu masu ostataka, kao trag klizanja prije zaustavljanja, od udara u Zemlju dijelova nepoznate planete što pogađa nesretno zaljubljene. Mrveći stijenje u prašne kugle kao da tu nisu bile stoljećima prije njihova iznenadna i nasilna nestanka, stala se mijenjati slika njena svijeta."

- 20:44 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.03.2009.

Napadni demone

Photobucket

Nema smisla povlačiti se, posljedice su ionako neizbježne. Što se čovjeku nametne kao nedaća, tražiti će od njega beskompromisno, u svakom kutku mira. Zanijekati postojanje vlastita problema stoga nema smisla, a učinkovitija pomoć ne krije se ni u dresuri uma. Privikavati se boli i tjeskobi što ga prožimaju iznutra znači ustupati prostor duše koja pati zbog toga. Sustanarstvo s nemogućnostima i možebitnostima cijena su nagađanja. Za nju se ne pogađa, svima dolazi u jednakim udjelima, dnevno, tjedno ili mjesečno, glasi na ime koje zaziva domaćina.

Bez obzira je li čudovište crtani lik ili bijesna životinja, ono je za petama, izobličuje sjenu i poigrava se njenim udovima. Zato nije dovoljno biti svjestan i voljan, treba krenuti putem jasnih radnji koje odbacuju nametnika. Izazvati demona tek je početak nevolja, ali ono se podrazumijeva čim vladavina pojedinca postane upitna. Čovjeku je mnogo toga rizično, teško i neugodno, ali nedovoljno se puta zapita nije li propustiti, nagađati i odustati - isto.

- 00:00 - Komentari (23) - Isprintaj - #

utorak, 10.03.2009.

Stvarne priče


Nije zbog laži, ni zbog nevinosti želje njihove krivice. Nije zbog, do tad, nečutog primjera priče. Pinocchio nije vječan lik pripovijetke zato što ima drvene udove. U njemu se krije više ljudskosti nego što je imaju srca kojih se njegova želja ne tiče.

Photobucket

Da svatko od nas jednom ne poželi zamijeniti svoj život za tuđi, bila bi veća iluzija pretvarati se.

Bit je sada lako sasipati iz priče kao slatkiš iz vrećice. U slast!

- 20:01 - Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 03.03.2009.

Povišen tlak

Photobucket

Da nizak tlak nema koristi od podizanja, naravno nije istina. Da nema koristi obzirom na uzrok bila bi to uzaludna naklapanja. Jer nježne riječi i navike drage osobe poležu zaljubljeno srce na oblačiće, a one druge zazivaju kuhaču stražnjici, ne da miješa kremu za kolačiće.

Ljubav je uvijek jednaka. Koliko voli, toliko boli. Koliko urećuje, toliko izluđuje. Hvala Bogu, što jedno bez drugog ne traje:)

- 21:15 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.