utorak, 23.09.2008.

Još 8 dana za 4,1 milijuna klikova

Photobucket

U borbi protiv raka dojke, sponzor je voljan financirati 100 pregleda ukoliko se ostvari rezultat od 1 000 000 klikova na stranici koja vam je predstavljena dolje. Ostalo je još samo 8 dana da se ispuni taj cilj i nažalost, ne ide prema ostvarenju. Tek je uspješno ostvareno nešto više od pola klikova potrebnih za kvotu. Ja kliknem 4-5 puta za redom nekoliko puta dnevno.

Nije mi važno u kojoj je zemlji i kojim ženama omogućen ovaj pregled, želim da ga dobiju i zaštite se od moguće bolesti. Imam i imala sam sličnih problema sa zdravljem, pa me emocije potope s leđa kao visoki olujni val i prisjetim se loših trenutaka. Neizvjesnost i neznanje o vlastitoj bolesti najgora su noćna mora, stoga vas molim da pomognemo i uz malo truda možda postignemo nešto što će mnogo reći o volji i brizi za drugoga. Vjerujem da se sve u životu vrati, a ne bi li svatko od nas htio da drugi mare kad mi dođemo na red?

Pomozite doniranju 100 besplatnih mamograma

- 19:48 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.