četvrtak, 22.05.2008.

Proročica

Bili su. Otišli su. Sat vremena umjesto dva. Da vidimo sada što se od rečenog ostvarilo:

Sok za mamu, molim lijepo jedan fini multivitamin tvtke Lero (kupujmo Hrvatsko) održavan na životu na sobnoj temperaturi.

Photobucket

Recepti zdrave prehrane, za kruh i precivo, voćne zakuske, Božićne kolače, a Večernjak nam u specijalnom izdanju donosi i ljetni meni.

Photobucket

Bože blagoslovi moju majku, evo željeza, sirup se pije jednom dnevno, 10ml, pa fanovi mogu probaviti jednu jušnu žlicu prije ručka i dobro će im sjesti. Vrlo je ukusan, sladak, podsjeća na okus multivitamina što u biti i je:)

Photobucket

Muški dio publike, pasite oči, kolinje je bilo prije mjesec dana, sve je uredno posloženo u vrećice po gramaži, prosječno 0,5kg, roditeljski dvojac je u profi kategoriji. Imamo mljevenog mesa, svinjske šnicle, rebarca, tu se negdje skriva i teletina, a u lijevom kutu su knedle sa šljivama. Za ove posjetioce rezervirana je druga ladica zamrzivača, između ribe na prvom katu i povrća u prizemlju, s pogledom na vrata. Mislim da će biti zadovoljni.

Photobucket

Malo poslastice, mamine majstorske recepture ovaj su puta kuminirale u formi pekmeza od smokve i 3 vrste kolača (coca-cola šnite, limun šnite i pita od jabuka) od kojih predstavljam tek slatki namaz jer ovo drugo bi vam uzrokovalo zastoj karidiovaskularnog sustava i uz to, kvantiteta opisanog teško stane u sliku, a meni se sad neda vaditi sve to iz frižidera. Jedva sam ugurala. Ovaj dio ide u korak s politikom dobivanja mojih 5 kila. Pojest ću ja to sve i bez njih...

Photobucket

Pogriješila sam u jednoj procjeni, od mame sam umjesto 200 kuna dobila 300, na svoje čuđenje, a i nešto "službenog" džeparca za koji zna i tata:)

Photobucket

Njih nažalost nisam uspjela uslikati. Žurili su ovaj puta jer je s njima bila i moja Baka. Veliko slovo zaslužuje stoga što ova legendarna starica ima 94 godine i uspjela se uspeti uz 3 reda stepenica do našeg stana (cca njih 40). Sve pamti, jedva da išta zaboravi ili pobrka, pa mi je konkurencija, a uz to ne boluje od nijedne bolesti (da, pročitajte si još par puta), osim što je stiže starost. Što reći nakon toga?

Ti si Idol! Zaslužila je.

- 20:43 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.