subota, 29.03.2008.

Najsretnija e-mail adresa na svijetu

Kao što svi znate kokošje sljepilo ima svoju e-mail adresu (ja ne znam zašto bi to svi vi trebali znati, ne znam ni da li su te činjenice svjesni i svi članovi kokošjeg sljepila, ali recimo da se to tako kaže i idemo dalje...) dakle, nakon par dugih mjeseci odo ja provjerit taj mail...


Sandra Coleman, Diana Parker, Gerald Zongo i dr. su nas samo htjeli pozdraviti, vrlo ljubazno od njih, pogotovo zato što ih uopće ne poznajemo.

Ado eddie, Malik Ali, Ali Ibrahim, Adams adams, Mustapha Ali i slični mole za pomoć i hitni odgovor. Malo mi to sumnjivo zvuči, ali zašto im ne bi poslali neku gotovinu...

Javili su nam se Ured Potpredsjednika (valjda američkog), princeza Aidata, Sir George Harris i Princ Sule (koji vas sve srdačno pozdravlja btw.) i drugi državnici jer smo mi važne i bitne osobe... daaaaaaaaaahaaaaaa...

Nadalje sam saznala da je naša e-mail adresa jedna od najsretnijih ako ne i najsretnija e-mail adresa na svijetu te da su članovi kokošjeg sljepila od sad multi-milija/bilija/trilija/kvadrilij.. -arderi... a vi se fućkajte... ( i raspravljajte unedogled da li je uopće pravilno koristiti riječ bilijarderi...)

Naime kokošje sljepilo je lucky winner sljedećih nagrada i lutrija.... taaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaa (fanafare molim):

NATIONAL LOTTERY
LOTTORY NATIONAL
International Lottery
NATIONAL LOTTERY NEW YEAR BONANZA 2008
THE GLOBAL (2008) NEW YEAR LOTTERY
Global 2008 Award
LOTTERY BOARD AWARD

UK ONLINE LOTTERY
UK LOTTERY BOARD
Uk National Lottery
British Ntional Lottery
British National Lottery
(pronađi razliku..hihihi...)
BRITISH NATIONAL ONLINE LOTTERY PROMO 2008
BRITISH CHARITIES LOTTERY PROMOTIONS

(i sad vi meni recite da britanci nisu darežljivi narod...uostalom oduvijek sam tvrdila da je princ William slab na mene...)

IRISH LOTTERY BOARD

Australian Lotto Inc

MICROSOFT LOTTERY
MICROSOFT EMAIL LOTTERY

Yahoo Lottery
Yahoo/Msn Lottery Games

2008 NOKIA AWARD PROMOTION
NOKIA N'SERIES PROMOTION
Toshiba Elrctronics Seasonal Award


Neke od ovih nagrada smo osvojili i po dva puta, pa nisam baš sigurna kako to po propisima ide, ali valjda će smisliti nešto za nas...
I da mi ne bi tu počeli sumnjičavi komentari, stavljam i sliku nekih od naših dobitaka (tj. obavijesti o istima) kao dokaz:

mail obavijesti

Javimo vam se sa Bahama... :)

...Aruba, Jamaica ooo I wanna take ya, Bermuda, Bahama come on pretty mama, Key Largo, Montego ...


Maja

- 18:49 - Kokokokokodaaaak (11) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.