subota, 06.10.2007.

Veza

Sve je funkcioniralo dugi niz godina, on je bio nekakav istraživač, meni je to bilo super zanimljivo, totalno sam se navikla na njega, pružao mi je sve što sam trebala i imali smo već veliku prošlost iza sebe i puno zajedničkih omiljenih stvari.
Prijatelji su mi pričali o svojim super vezama, bez ograničenja, al ja ih uopće nisam slušala, do nedavno…

Počelo me živcirati što možemo biti zajedno samo poslije 7 navečer, istina ponekad je to bilo do dugo u noć, ali znalo me sve to i previše koštati, a i ja sam poželjela više. Odlučila sam ubrzati našu vezu kako bi se mogli više družiti. U početku on nije imao problema s tim, al onda je počelo: počeo je naprasito prekidati naša druženja, svađali smo se stalno - on je tvrdio da nismo u vezi, ja sam mu pokušavala objasniti da jesmo,nije odgovarao, pričao je o nekakvim ilegalnim operacijama, htio je okolo slat izvještaje, nije htio kući, nije više htio istraživat. Nadala sam se da će biti bolje kad se malo odmori.Trudila sam se osviježiti našu vezu, nisam mu davala previše zadataka, pokušavala sam s raznim opcijama, svim prozorima, nije se htio ni pomaknuti. Totalno se blesirao.

Sva očajna, pitala sam brata za pomoć, on se razumije u veze. Rekao je da se možda nije baš najbolje štitio, da je možda pobrao neku bolest, nekakav virus. Stavila sam ga na dijetu, uzela mu sve kolačiće, napravili smo svakakve pretrage, skenirali ga cijelog, razgovarala sam s njim, rekla mu da zaboravi našu prošlost, da ćemo početi ispočetka - nije pomoglo. Brat mi je rekao da ne više ništa ne mogu, možda da probam s nekim drugim. Preporučio mi je nekog starog lisca. Nije mi se baš svidio, a ni njemu se nije baš svidjela moja ideja o bržoj vezi, počela sam misliti da je problem u meni.
Nakon svega ipak sam odlučila vratiti se svom istraživaču, sve mu oprostiti. Potražili smo pomoć, ispalo je da mu naša zaštita ne odgovara, probali smo druge opcije, a onda je on ponovo je bio onaj stari. Sad ipak guramo dan po dan, i svi su sretni i zadovoljni. sretan

maja

- 01:06 - Kokokokokodaaaak (18) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.