subota, 09.06.2007.

I'm home!

Kakav mi se ljubak trenutak desio maloprije dok sam se vratila iz šetnje s Pesom!

Dakle, gurnem ključ u ključanicu i taman kad ga hoću okrenuti s vrha vrata se nevjerojatnom brzinom, na tankoj niti spusti jedan smiješan pauk (oni s točkicama koje uvijek zamišljam da pod povećalom izgledaju kao da nose leopard uzorak). Pomislila sam kako će mi uletiti u svežanj s ključevima no on se nastavio spuštati do dna vrata. Ja okrenem ključ, on odstupi korak unazad od vrata i čim sam ih otvorila - uleti unutra! Izgledao je kao da je zaboravio ključeve, a jako mu je sila na WC...

He - he! Da je Đurek bio tu sigurno bi pao u nesvijest od užasa!Ovako možemo zadržati novog cimera sve do njegovog povratka.


- 00:52 - Kokokokokodaaaak (15) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.