ponedjeljak, 27.11.2006.

Ana Rukavina

Mene je ovo potreslo. Jako. Dakle, ne znam koliko ste upoznati sa slučajem ove mlade djevojke. Ukratko, Ana Rukavina bila je novinarka Vijesnika koja je oboljela od leukemije i uputila svima nama apel «Želim živjeti» u kojem je molila za pomoć. Sama se borila s tom groznom bolesti i kad više nije mogla, skupila je dovoljno snage da zamoli da joj se pomogne. Javnost se odazvala, u samo nekoliko dana skupljeno je oko milijun i 200 tisuća kuna no bolest je bila brža. Ana Rukavina je jučer ujutro umrla. Počivala u miru.
Mene je zadivila hrabrost te djevojke da pusti svoj glas, da nas zamoli da joj damo živjeti.. I čini mi se jako strašnim da je njen život imao svoju cijenu, ako se ne varam vidjela sam negdje natpise da bi liječenje u SADu stajalo 300 000 dolara, ispričavam se ako imam krivi podatak, no koliki god taj iznos bio strašno je da je to cijena nečijeg života.
Da, znam da svačiji život ima cijenu, jasno mi je da se strašne stvari događaju svaki dan, da ljudi umiru jer nemaju za lijekove, ali ovdje mi se čini kao da mi možemo pomoći, da možemo nešto promijeniti.
Možemo donirati koštanu srž, trebamo se samo javiti u Referentni centar za tipizaciju tkiva pri KBC-u Zagreb, Rebro.
Ana je željela da novac, ukoliko ga ona ne iskoristi bude namijenjen osnivanju registra matičnih stanica iz kojih se dobiva koštana srž za transplantaciju. Sad će Božić, vrijeme godine kada darujemo, kada nas hvata potrošačka groznica izmješana s potrebom za obiteljskom toplinom. Kako vam se čini da novac koji ste namijenili za poklone svojih prijatelja i obitelji uplatite u Fond za Anu? A svojim bližnjima napišete čestitku u kojoj im kažete: « Čestitam! Novac za tvoj poklon je uplaćen za šansu za život».
Da li vam se to čini moguće? Jel vam dovoljno dobar božićni poklon nečiji život?
Broj računa je 2340009-1110047114, Hrvatska udruge leukemija i limfomi kod Privredne banke Zagreb. Naznakom »Za Anu Rukavinu«.
I za Božićni poklon pun života..

Katarina

- 12:24 - Kokokokokodaaaak (7) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.