srijeda, 20.09.2006.

Sara, Lulu i ja smo bile danas u Sheratonu na modnoj reviji "Zlatna nit" A posto su sad te anoreksicne... ovaj, pardon- cure koje jednostavno prirodno imaju premalo kilograma, jako in (tj.jako out- zavisi kako se uzme) moram i ja malo pisat o tome.

Ja vam isreno ne znam kakva je bila revija, meni je bila ok, nije bilo onih nekih sumanutih stvari koje sam vidjala na TV-u, ovo su sve bile stvari koje bi se dale nosit, iako Lulu kaze da nije vidla skoro nista sta bi nosila, al ko da je to relevantna cinjenica.

A sad najbitnij dio: Manekenke ... (i ne, decki, nemam slika...) koje smo naravno mi cure toliko detaljno izanalizirale da su sve dobile nadimke: gdica.Paradni-konj, gdjica.Metla-u-guzici, gdjica.Sva-sam-si-bitna, gdjica.Okrugla i dr.

Ako mene pitate ja mislim da je to definitivno bolno zanimanje, njihovo hodanje npr.(ono nekakvo mrdanjem bokovima + jos ona njihova mrsavost mislis da ce im zdjelica iskocit,nisam bas sigurna da bi to bilo moguce, al to sigurno ne bi bio lijep prizor...) a i neke definitivno imaju kosti (za koje vjerovatno vecina pucanstva ne zna ni da postoji) koje toliko strse da su morali pomaknut prvi red stolaca par metara unazad...
A prosirene vene tek, a mogucnost iscasnjenja gleznja, dobivanja konjuktivitisa,legionarske bolesti, zatvaranje pora sa prevelikom sminkom i sl...

Pa mislim,pa jadne cure, uz sve te probleme sad im jos i rade neke tam prosvjede pa ce ostat bez posla... a one su samo prirodno mrsave... jel se Bandic vec oglasio po tom pitanju? smijeh

Maja

- 00:42 - Kokokokokodaaaak (1) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.