subota, 16.09.2006.

Pjesmom nas je kupio

Ne znam, upravo sam stigla doma s Gibonnijevog koncerta i ne mogu reci da sam bez teksta, a zapravo ne znam što bi vam napisala.. K'o što mu pjesma kaže (a i moj naslov) dao nam je verse i note! Bilo je predivno, visoko energetski nabijeno i mene je definitivno napunilo nekom cudnom toplinom.. Gibini koncerti su mi uvijek nešto posebno, tako su topli, ljudski, dirnu me tamo gdje najviše boli i najviše treba. Takav je bio i ovaj danas, imam osjećaj da je on nesebično izvukao maksimum iz sebe da podijeli sa hrpom raje koja se njega radi tamo okupila (dobro, neki su možda došli i Vatru slušat) i za to dala ne baš male novce (ali ono što dobiješ je ionako nemjerljivo novcem, a ne vrijedi ni mastercard) ono najbolje što je stvorio. I sva ta razmjena emocija i pozitivne energije je protekla u tako nekom intimnom raspoloženju kao da se radi o privatnom koncertu u nečijem dvorišću a ne o krcatoj dvorani Doma Sportova. Gibo je bio drugaciji nego inace, puno je pričao, vidjelo se da upija svaki dijelić sekunde..
Napišem vam nešto više sutra, moram sad prespavat (a i noge bole, budući da je koncert trajao nešto više od 3 sata, pa ti stoj onda).. Samo ne znam kako ću zaspat jer pozitiva koja me na koncertu bezdušno napala me tjera da razmišljam kako da pošaljem sutrašnji ručak djeci u Afriku..
Pusa koke moje drage,
Gibina štovateljica,
Katarina

- 00:41 - Kokokokokodaaaak (0) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.