ponedjeljak, 11.09.2006.

3 gracije

Obožavam moju večernju šetnju s Pesom. U njoj mi sjednu svi dojmovi iz proteklog dana i onda mirno i dobro spavam. Teme koje mi se motaju po glavi kao da se pretvore u nekoliko jednostavnih pitanja koja odlepršaju negdje gdje bi mogli dobiti odgovore.
Danas sam razmišljala o ove 3 gracije:

- o gubitku dragih osoba:
Jedino što uistinu znamo o smrti jest da je ona dio ciklusa života. Oni kojih više nema dali su svoj doprinos, ma koliko velik ili malen, kratak ili dug on bio. Budući da mi ne možemo pojmiti drugu stranu na kojoj se sada nalaze, ostaje nam samo ono što poznajemo, a s vremenom pamtimo samo najbolje trenutke. Ispričajte si jedan takav trenutak...

- o našim roditeljima:
Koliko smo mi njima zapravo zahvalni? Koliko im sličimo? Koliko im ne želimo sličiti? Koliko ih volimo...

- o zadatku:
Sjećate se kokice kad smo ono tražili Kalasancija? Evo vam novi zadatak:

Što je humanost?

N.B.Ljiga i jeftina filozofija su automatically updated poslije 01:00h.

Sara

- 00:24 - Kokokokokodaaaak (0) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.