< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

copyright©2006 - 2007 M.D. Maria Helena

BANER:

I to se dogada...






Counters
Counters

Gosti u mom kokošinjcu....

FIZIKALAC -RIP RIP

VAKUUM

GAJO

GUGO

DARKWOLF

€URO

FRANC

DR. LUKA

ALMOST POZNATA

MIRIS DUNJE

JADE

MORENZA

KOKI

RUDARKA


ELENA

PJESMA O JEDNOJ MLADOSTI

GOLDENEVE

MIRIS DUNJE

MIDNIGHTMADNESS

VERA

DUPINKA

NF (nachtfresser)

BOXERWORLD

AURORAISA

STEREOKEMIJA

MIKI

AMARCORD

MARENDA

TVORNICA ŽELJA

ZONA Z.

1NJOFRA

PEGGY_BUNDY

AURIS

LADY DI

PEGICA

..IMA VAS JOŠ....



utorak, 20.03.2007.

Prošla prezentacija.

Evo mene ljudi moji. Vratila se ja s prezentacije. Bila je tu i neka večera. Nije Bog zna što, ali večera je. Moj se gospodin pijetao lijepo navečerao, popili smo piće, poslije kavu, jer se sjedeljka odužila. Kao prvo bilo je par poznatih ljudi, pa mi je odmah postalo manje neugodno. Lijepo smo se ispozdravljali i nasmijali. Sad slušajte, ja sam zbilja dobila besplatno šestodnevno putovanje na Azurnu obalu, ali. Putuje se u rujnu. U rujnu je kod mene čista ludnica, zbog prirode mog posla.
Kolegica koja se također našla u istom, pita može li se promjeniti datum putovanja, kažu nemože. Poslije je bila prezentacija posteljine koja do duše nije loša ali skuuupa. Govori se samo o eurima, a moja plaća...što da pričam, da ne govorim novi auto s kojeg još nisam ni omot skinula.
Neki, ne baš puno njih kupovali su nešto sitno, isto tako jako skupo, nas dvoje smo složili svoj privatni parti i zezali se.
Onda se pijetao dosjetio da nam je početkom rujna godišnjica braka. Pitali smo ljubaznog stričeka koliko bih trebala doplatiti da i on ide na putovanje. Stvar je ovakva.
Od agencije dobivam besplatno putovanje, smještaj u hotelu i doručak, želim li još doplatiti 140 eura imaću sva dodatna putovanja s vodičem od Monte Karla, Nice, San Rema i da ne nabrajam plus večere u istom hotelu. To nije loše. Ako ide pijetao za njega trebam doplatiti 285 + 140 eura. Kad smo sve to zbrojili ispalo je manje nego kad idemo šest dana na naš Jadran. Tako ti mi lijepo uplatimo rezervacije 200 kuna za nas dvoje, pa kud puklo da puklo. U najgorem slučaju može mi propasti dvjesto kuna. Još sam pod dojmom o tome ću misliti sutra.

- 22:19 - komentiraj (18) - #


<< Arhiva >>