Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
još me možete naći na..
ICQ
160540419
yahoo
kokica33
http://junaci.blog.hr/
http://olovkpisanje.blog.hr/

dosta mi je svega

09.02.2006., četvrtak

Pas mater

Po statistici Hrvatska ima najviše sudac po broju stanovnika u Europi ako ne i u svjetu, pohvalno, možda.
Hrvatska isto tako ima najviše nerješenih sudskih predmeta u Europi ako ne i u svjetu, pohvalno, da za kriminalce.
Kad se pogledaju ova dva podatka ni najboljem matematičaru nebu uspjelo izmisliti formulu koja bu objasnila te podatke. Što više sudaca više nerješenih predmeta, čista alkemija.
Danas sam se i ja zaputio na jedan od naših sudova, predmet se vodi od 1997, 9 godina čista sitnica jer bu se vodio još najmanje 9. Pitate se kako to znam, iskustvo.
Ajde recite vi meni kako se može išta riješiti uz naše suce.
Dolazim u sudnicu, sutkinja meni poznata i od prije, po dobru, možete misliti. Dotičnoj sutkinji je trebalo samo dvije godine da ovjeri ugovor o doživotnom uzdržavanju, da da samo dvije godine. Neko bu reko pa super ipak je to brzo, je bilo bi brzo da to nije predmet u kojem recimo osoba A i osoba B pred sutkinjom moraju potpisati dvije stranice teksta. Znači nema spora nema ničega 5 minuta posla, naravno u recimo Njemačkoj ali u Hrvatskoj treba dvije godine.
Da se vratim na današnje događaje, dakle sutkinja uzima spis i opet po svom običaju, znate ovi dokumenti su stari, ja radim sa dokumentima koji nesmiju biti stariji od 6 mjeseci a gledajte ovi vaši dokumenti su iz 2001 godine. I tu svaka rasprava staje, ona ne želi raditi sa starim dokumentima i eto dobio sam rok od 6 mjeseci da dostavim nove dokumente. Možda se nekom čini pa to je sve ok ipak su dokumenti stari 5 godina, dostavim nove dokumente i sve bu ok.
Dragi moji tu priču sam doživio i 2001, da isto tako sam dobio rok za dostavu novih dokumenata, dokumente sam dostavio i naravno sutkinja je onda na osnovu tih novih dokumenata zakazala raspravu eto samo 5 godina kasnije. Sad bum opet potrošio živaca po katastru, gruntovnici gdje sve ne kako bi se opet zakazala rasprava za koju godinu ili dvije. I onda opet sve iz početka, opet stari dokumenti, opet 6 mjeseci........
A šta je najgore znate koliko bi recimo toj sutkinji treba da dođe do tih dokumenata odmah na raspravi, tri klika mišem. Sve stoji na netu i svi se time hvale, jebite se vi i vaše knjige na webu kad ih neznate ili nečete koristiti.
Fakat smo zemlja koju treba polit benzinom i vužgat, uf....

- 23:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Život je sranje iz kojeg se još niko nije izvukao živ
TEKST SLIKE

Free Web Counter