Krepat, ma ne molat!

Molat je izvedenica iz talijanskog glagola "mollare" što znači odustati.
Štokavce - koji nisu u bliskom dodiru s čakavskim, niti su povijesno i geografski neposredno izloženi utjecajima talijanskog jezika - ovaj slogan na prvu možda može navesti na pogrešan trag u pokušaju da ga razumiju i shvate. Mogli bismo, recimo, prvoloptaški pomisliti da molat znači moliti, preklinjati. To bi naravno bilo pogrešno, jer se očito radi o izvedenici iz talijanskog glagola "mollare" što znači odustati. "Krepati/umrijeti, ali ne odustati" borbeni je dakle poklič koji upućuje na stanje revolta, prkosa i otpora po svaku cijenu, pa i po cijenu krajnje smrti.

(Hajridin Hromadžić: Fragmenti grada)

Sve sličnosti sa stvarnim osobama slučajno su namjerne.
Dežurnim blogobudalama, šizofrenim starim prdonjama, stoki koja tudje mrtve naziva krepanima i svim njihovim prijateljima i poznanicima komentiranje zabranjeno.
U vezi s nuspojavama i neželjenim učincima nemogućnosti komentiranja obratite se svom psihijatru ili apotekaru ili na nuspojaveinezeljeni
ucincibloga@bolimekuki.odjeb.net



Štorije mačka, maške i Gandalfa beloga od Kojotice

nedjelja, 19.11.2017.

Apokalipse

Sanjala sam sinoć da dolazi nekakva neodredjena apokalipsa i to me i nije nešto uzrujalo.
Kad već sama idem u vražju mater onda mi je kakva takva utjeha da svi idu sa mnom.
Čak me malo i veselilo da će recimo i bivši šef mojeg muža zbog kojeg smo se ove godine toliko nasekirali otići kod arhandjela Gabrijela na recepciju.
I nadam se dobiti sobu sa puno svojih daljih rodjaka.
Buba švaba.

Ili pak blogeri.
Apokalipsa bi im sjebala i fresh i kul i top liste pa čak i Blognjuza.
Preživio bi je jedino Bug.
(I možda Keith Richards.
No to je druga priča.)



Ali i Bug bi se samoubio jer nakon smaka svita više ne bi imao koga skidati sa liste na naslovnici i žderati mu postove.

Kako se dosta družim sa mačkama pokupila sam njihovu znatiželju, pa me u toj priči najviše zanimalo što nam se tako otpisanima zapravo sprema.
Potop?
Udar asteroida?
Napad svemiraca?
Novo ledeno doba?
Globalno zatupljavanje?

No ono po čemu bi se ovaj san mogao tretirati kao noćna mora ne leži u armagedonu.
U snu je svekrva bila blizu.
Pomisao imati jednu apokalipsu uz sebe dok se dogadja druga bila je toliko nepodnošljiva da sam se odmah probudila.

Za kraj jedna s kompilacije za kraj...


And the world could die in pain
And I wouldn't feel no shame
And there's nothing holding me to blame
Makes you want to feel makes you want to try
Makes you want to blow the stars from the sky
I'm taking myself to the dirty part of town
Where all my troubles can't be found
(Jesus and Mary Chain : Head on)



- 11:01 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      



Književne anegdote Daniila Harmsa:

Jednom se Gogolj preobukao u Puškina, došao Puškinu i pozvonio. Puškin mu je otvorio vrata i povikao:
- Vidi, Arina Rodionova, ja sam došao!"


Sjedi tako Puškin kod kuće i razmišlja:
- Dobro, ja sam, dakle, genij. Gogolj je takodjer genij, a i Dostojevski je, pokoj mu duši, genij. Pa kako će se, bogamu, sve to završiti?!
Tu se sve i završilo.