..šiško..miško..šiško..

naslof je bzvz..nema veze s vezom jedino kaj mi taj šiško znači, je urnebesno smijanje pod satom kad miRko,maRko i ja zajebavmo jednu žensku jer smiješno govori š...(baš smo podli,sram nas bilo)...smijeh
a to smo čuli na hrvatskom...od naše profesorice (i razrednice)...
taj šiško je hrvatski petrarkist...šiško menčetić...naughty
i onda mi stalno 'šiškamo',smijemo se ko budale...a ovi naši iz razreda također se smiju ko ludi...samo kad mi ponekad pretjeramo...pa im već idemo na žive...
a jebiga...2.c. nebi bio 2.c. bez nas...naughty

i tak..uglavnom sam dobro...tu i tamo padnem u depresiju ali nisam ja osoba koja je dugo u depresiji...svaki put nađem ja nešto što će me oraspoložiti...
pa makar to bio i jedan obični pišljivi čik!...cerek

danas sam išla po nove cvikere...stari mi se potrgali...
crveni okvir...izgledam si intelektualno..što ne volim...ali jbg...
moram ih nositi pa bum ih nosila...smokin

zima mi je cijeli dan...vani je minus (-180 c)...danas na masaži mirko nije htel da ga masiram jer sam imala hladne ruke ko led...

i da...
u zadnje vrijeme se malo bolje osjećam upravo zato što sam na svu sreću počela malo više držati do sebe i cijeniti se...
ne želim da više itko radi budalu od mene..
dosta je toga bilo...
i živo mi se jebe..pun mi je k***c takvih ljudi...blabla

a osim toga...sad barem znam da je istina ono što mi neki već godinama govore...
život je takav...yes

uostalom...nadam se da će se moje samopouzdanje i samopoštovanje dići na višu razinu...jer to mi je stvarno neophodno...
da...to je tak i tak mora biti...belj

moj smisao za filozofiju je iz dana u dan sve veći...
(bože moj!...odakle mi samo inspiracija!?)...
al paše mi tak...drugi isto filozofiraju...samo ne ovako...nek na malo drukčiji način...naughty

inače...već je kraj 11.mjeseca..žudim za danom kada će mi reći da je 1.polugodište gotovo i da mi je sve pozitivno!...to mi je želja za božić i novu godinu...party
još samo 2/3 tjedna ili koliko već ali bitno da je čim prije gotovo...

moram svima reći da naša srednja škola ima svoj blog...
svi koji ga želite vidjeti otiđite na TU!!!...thumbup


budite pristojni i ostavite pametan komentar...suvišnih netreba!...

a sada ja idem...možda otiđem do konzuma po jedan šal crni plišasti...jer mi je baš lijepi...cerek


pa vas lijepo pozdravljam i želim vam...sve što sami želite..

doviđenja...do oslobođenja....pjeva

evo jedne lijepe slikičice...pa si ju poglejte...

Image Hosted by ImageShack.us





29.11.2007. u 15:40 | Broj komentara 6 | Print | # | ^

...

evo me...opet pišem post...u zadnjih dana imam inspiracije...zubo
(mo'š mislit)..smijeh

pa evo...nema niš novoga...sve po starom...
danas je mojem tati ročkas, pa mu ovim putem još jedamput čestitam i želim sve najbolje!..fino
(iako ovo nebu pročital jer se ne služi kompom,al..hu kers)..smijeh


u školi je zakon..pod svakim se satom zajebavam s mirkom i markom i onda se cjeli razred smije našim zajebancijama i sprdačinama,profači nas teraju van iz razreda al nama je baš jeebbenno!!!...pa kad se bumo zajebavali nego sad! dok smo mladi...rofl
al imamo mi i granice...malo teže, al znamo kad trebamo stati da ne najebemo...lud


inače...opet sam skužila da zapravo nemam baš pravih prijatelja...eek
mislim,nejte me krivo shvatiti ja imam puno prijatelja i još više poznanika al nije to to...nema te osobe koju bi ja smatrala baš svojim naj frendom...znate,vjerojatno kak to je..nije isto dal imate 1 pravog ili 20 ovak prijatelja...rolleyes

malo sam tužna zbog toga...neznam dal je to tak puno kaj tražim...eek
al jbg...takva sam...i želim da mi svako ko se druži smenom ako mu što smeta kod mene veli...pokušat ću to promijeniti...

ali isto tako...Ne Želim se mijenjati zato što bi tako nekomu više pasala!
Mislim da bi pravi prijatelji morali cijeniti tvoje vrline i prihvatiti tvoje mane,isto kao i ti njihove...a osim toga...meni se još u životu nije dogodilo da se netko mijenja zbog mene!!!...

i isto tako mogu reći da se u meni probudio nekakav inat...baš zbog toga što sam dosta trpjela da drugi rade budalu od mene i da me iskorištavaju...ne želim si to dozvoljavati!...


ja znam da imam nisko samopouzdanje i samopošovanje ali ako je tako to ću držati u sebi a ne da drugi to vide!!!...blabla

joooj...užasno sam živčana...toliko bih toga vikala,rekla...užas...headbang
nemrem vjerovati da sam i do toga došla...al jbg,sama sam si kriva...
dozvoljavala sam si svašta i bila dobra prema drugima, zato mi se to sad na ružan način vraća...
al ok..ja još uvijek naivno vjerujem u pravdu i nadam se da će se to kad tad vratiti njima...ajmo formalno reći da bog sve vidi i čuje i naplaćuje...
(mada ne vjerujem da je to istina ali,ajde)...rolleyes

i tak..sad barem definitivno znam da nije sve onak kak sam ja mislila i da nemreš ljude procijeniti odmah...jer neki lažu..laze

i tak..ugl.malo sam bolje volje nego što sam bila kad sam pisala prošli post!..
veseli me što će božić još malo,pa praznici i tak to...
volim božić..dok je onak sve lijepo okićeno..sve svijetli...jooj..baš sam happy...jedva čekam...kiss
samo se nadam da buju ocjene uredno zaključene...da nebi bilo...nismo znali...ma nebu valjda...smijeh

ljudi moji, uživajte...javite se tu i tam...i tak...ma sam vi uživajte...kiss

P.S. moja uživancija je expresso kavica i ronhill...al nemojte nikome to reći...psssssst...naughty


Image Hosted by ImageShack.us


22.11.2007. u 20:12 | Broj komentara 8 | Print | # | ^

..snow..(hey oh)..

...Deep beneath the cover of another perfect wonder
Where its so white as snow...


da...pada snijeg...jako..i tak cijeli dan...
ništa se ne prima...zemlja je mokra...
lijepo je za vidjeti ak niš drugo...

Image Hosted by ImageShack.us


dan je ono..jebenica..bang
za ubiti se...baš je dosadan i tužan..
padoh u tešku depresiju...
mah..hu cares?..
al ono..fakat se osjećam izdeprimirano..
užas...

lijepo sam ja jučer svojoj staroj rekla da nek me pusti da uživam jer sam sretna a da sve što je lijepo kratko traje..evo i tak je i bilo..rolleyes
tak da je jučer bilo ludnica:plesala sam,izvodila gluposti,grimase,pjevala,nabila mjuzu na starom gramofonu i slušala ploče...to je bila ljepša strana...na kraju sam već od sreće popizdila...pa sam počela lajati..da dobro ste pročitali...isto od sreće..ma da...

mama je rekla:'no dobro dunja,ti si za vrapče'..
a ja njoj:'a jbg,mama..život je proklet' i bum u smijeh...rofl

da...al znala sam da je to nevjerojatno da sam ja sretna i znala sam da neće dugo potrajati...i nije...

danas sam čisto druga osoba...rolleyes

ah...jbg..eek

...upravo gledam kak snijeg pada...da bog da zapadne 5 metara...boli me kurac..volim snijeg...

da...moram se pohvaliti da sam ispravila kemiju..hehe..
hvala ivani i loreni na pomoći...kiss

idem sad...nemam više riječi...otupila sam...jednostavno...

..in between the cover of another perfect wonder
And its so white as snow...



P.S. riječi na početku posta i ove iznad su riječi od RhCp:Snow (hey oh)...smokin


17.11.2007. u 18:38 | Broj komentara 8 | Print | # | ^

interLiber,kemija,u 3 pm =)

evo mene opet..opet mi je dosadno..pa rekoh...ajd bum napisala novi post..
digla sam se u 8:00..i odlučila da idem učit kemiju jer moram ispraviti šusa..
teoriju sam još donekle zapamtila..ali zadatke...bože mi prosti...ali jebemu mater ko god ih je zmislil!!!...pa ja to jednostavno ne kužim!..alkani,alkeni...pizda materina!!!!mad


sad sam zvala ivanu i oko 12 bu došla da mi to pokaže..ipak je ona farmaceut..cerek
samo molim boga da to ispravim...


u petak smo bili sa školom na interliberu...nut
dooosadno do boga...zapravo,ja niti nisam bila na interliberu!..
ja sam sa ivanom i tamarom lijepo otišla na tramvaj pa smo se pol sata vozile do trga...u 17:15 smo se svi trebali opet najti na velesajmu i s busevima ići do kazališta..a kak je nama bilo to dost na knap...mi smo lijepo zakasnile 10 minuta..bus je još samo nas čekal kod velesajma..hvala bogu da mi raske nije bilo...zubo

i onda nas je bus pustil kod hnk i bili smo slobodni do 19:40...
a ja bedak opet se išla furat s tramvajom po gradu...i kad sam vidla da je pol 8!!!...žurila sam se da dođem do kazališta (zkm)...ali ja sam fuljala ulicu!!!rofl


i zakasnila ja lijepo 6-7minuta...a ispred kazališta čekaju profe...opet samo mene...lud
nažalost..ovaj put mi je i raska bila tam i samo je rekla:'o ovome ćemo u školi'..no

predstava je počela u 8!!...i još smo unutra 10 minuta čekali tak da zapravo nisam zakasnila..ali po dogovoru jesam..nut

gledali smo 'Krijesnice'...božem mi prosti ali takvu glupu,bedastu i dosadnu predstavu ja još u životu nisam vidjela!!!
ta predstava je trajala dobra 3 sata!!! nakon sat i pol gledanja je bila pauza...ja se već ponadala da je gotovo...ali nažalost...nije bilo...blabla


opet...još sat i pol..mislila sam da ću poludjeti!!!..bila sam tak živčana da je to nekaj strašno!..ja! koja sam hiperaktivna da moram 3 sata sjediti i gledati tu glupu predstavu!...sad se sama sebi čudim kaj sam uopće izdržala!..
mislim...stvarno...ajd još da je predstava bila zanimljiva..ali ovo...ma...nemam riječi...suvišnih komentara...lud

da...tak vam je to bilo...nut

neznam više kaj da vam velim...u zadnje vrijeme se čudno osjećam...
neznam zakaj ali živim od danas do sutra...
baš mi je svejedno...
svakodnevne svađe sa starcima su mi obvezni ritual..smijeh
jbg. kad imaju neke čudne,fiksne ideje i savjete...lud

škola...a škola ko škola..još uvijek stoji na svome mjestu...cerek
imam 3 šusa..zapravo divim se sama sebi s obzirom da od početka školske godine nisam učila sveukupno niti 45 minuta...
npr.neki u mom razredu imaju već 10-12 komada...a sigurna sam da barem nekaj učiju..a jgb.trebaš biti snalažljiv...cerek
ko ja npr..naughty

i tak...sad me zvala ivana...dolazi...
počinju instrukcije iz kemije...rofl
sumnjam da buju to instrukcije..
više zajebavanje pijenje kave i tak..smokin

i sad vam ja lepi moji idem...
zabavljajte se! pijte kave,pušite! kaj vam paše!
ukratko: uživajte! baš ko i ja!!!...fino

do sljedećeg posta...jedan veliki pozdrav!...belj

Image Hosted by ImageShack.us


12.11.2007. u 11:35 | Broj komentara 6 | Print | # | ^

...dosada je kuRva..prokleta...

..da naslov ima veze s mojim trenutačnim stanjem...
doosasno mi je...ali fakat...doooosadno...nut
spremam se ići prepisivat hrvatski,masažu i kineziologiju jer nemam napisano zadnje kaj smo radili pa sam si posudila bilježnice od Marije iz razreda...a jebemu...tak mi se neda...ali idem...možda bu mi manje dosadno a možda i zapamtim kaj...zubo


inače neopisivo sam sretna kaj mi komp funkcionira...tak dugoo sam bila bez njega..i mogu vam reći da sam se naviknula da ga nemam pa sad ne visim više celi dan pred njim...pjeva

nekaj bi pisala...neznam kaj...al nekaj bi...
da...jučer je bio Dan Mrtvih pa sam bila na groblju...
...tak je lijepo videti puno svijećica...
i onak..po mraku je to tak krasno...
ali mogu vam reći da se groblje jako počelo širiti...
ljudi umiru..nažalost ali je tak...cry


prije možda kojih pol sata sjetila sam se da u ponedeljak idem na praxu!...
pa dobro kaj sam se opće sjetila!..ah i ja sam neki ekspert za zaboravljivost...naughty

u zadnje vrijeme najviše slušam Pepperse...iFka (kapričoza)rofl..me totalno zarazila za njima...ona je opsjednuta njima...samo Peppersi-Anthony,Flea,John i Chad...sad ih konstantno slušam...i sviđaju mi se...ludnica su!!!...thumbup

ah,da...u mojoj sobi se u zadnje vrijeme zbivaju čudne stvari...rofl
moj dragi Zec Pepi je očito ušao u pubertet...i moja 2 medeka su jučer navečer u točno 23:41 bila silovana...smijeh
ja sam skoro krepala kad sam vidla taj prizor...al okej...
nek 'dečko' uživa...ak mu se jebe nek' jebe...cerek

i tak...pisala bi još štošta ali nemam inspiracije...


upravo me zvala iFka...lud

I: 'Dunja dođi na tržnicu'...
D:'Po kaj sad?'
I:'Joj pa znaš'...
D:'Joj pa neda mi se...u piđami sam još'...
I:'No pa daj!...rekla sam da bum te nazvala'...
D:'no ajde..bum došla za 10min'..ok?
I:ajd..požuri se!..
D:'Bum...bok!
I:'Bok'..


evo...i sad vam ja idem na tržnicu...a vi pa užvajte i svratite koji put...dobro?

ajde.....boook....


...*dunja*...

02.11.2007. u 10:51 | Broj komentara 13 | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

...aBaUt Mi...

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

..nejm:.dunja
..niknejm:.dunjči,dun-dun..
..boRn:.19.05.1991..
..ejđ:.17 i pol..
..from:.pregRada..
..skul:.sš pRegrada 3.razred..
..smjeR:.fizioteRapeut..
..femily:.staRi,stara,sisteR..

Image Hosted by ImageShack.us


..aj lajk..

*obitelj..
*pRijatelje..
*sunce..
*more..
*capuccino..
*bijeli ronhill..
*muziku (rock)..
*svoj mp3..
*svoj mobač..
*svoje marte i starke..
*kremice za lice..
*pepija (moj kunić)..
*voće..
*snijeg..
*božić..
*vesele ljude..

Image Hosted by ImageShack.us


..aj dont lajk..

*kišu..
*noć..
*svađe..
*tugu..
*jednu osobu..
*narodnjake..
*dvoličnost..
*školu..
*učiti..

Image Hosted by ImageShack.us




..Slušam..

Led Zeppelin
Metallica
Bob Marley
Bob Dylan
Jimi Hendrix
Eric Clapton
Deep Purple
The Beatles
The Doors
Rolling Stones
Guns "n" Roses
Hladno Pivo
RHCP
Zabranjeno pušenje
Santana
Dire Straits
John Lennon

Image Hosted by ImageShack.us


...čitam...

Srednja Škola pRegrada =)
Beatlesica14
Grga
rocket queen
Don't worry be hippy
atebAzile:)
Iva
sHe3nA =)
zagorka
maRija =)
Wicked girL
staRa koka
Succubus kRijesnica

Image Hosted by ImageShack.us


Kome je dosadno neka mi se javi na:

lightmyfire991@yahoo.com
ili ceppelinka@hotmail.com
ili ICQ: 193-337-155

bit će mi drago... ;o)
ak se javite... ;o)
yes



...peppeRsi..


Red Hot Chili Peppers su jedna od grupa najprepoznatljivijeg zvuka, koja objedinjuje najraznovrsnije glazbene stilove – rock, funk, punk, rap i postoje preko dvadeset godina. Grupa je mijenjala nekoliko postava, a od samog početka članovi grupe su samo Michael Balzary, poznatiji kao Flea, na bas gitari, te pjevač Anthony Kiedis. U posljednjoj postavi su i bubnjar Chad Smith i karizmatični John Frusciante - ujedno i najbolja kombinacija uz stalni dvojac.

Kiedis je odnedavno autor zanimljive i provokativne knjige "Ožiljci" (u originalu "Scar Tissue" prema istoimenoj pjesmi s albuma "Californication"), koja govori o njegovom životu i odrastanju - s voljenom majkom, ocem krijumčarom i preprodavačem droga na razuzdanoj holivudskoj sceni sedamdesetih godina, o njegovim ljubavima te o počecima RHCP-a i njihovom putu prema uspjehu, na kojem su izgubili originalnog gitaristu Hillela Slovaka, koji je umro od predoziranja heroinom, što je nekoliko puta zamalo stajalo života i samog Kiedisa, i drugim bitnim točkama njergova života. Isti problemi pratili su i Johna Frusciantea, po nekima najboljeg živućeg rock gitarista, koji je s Peppersima snimio četiri studijska albuma ("Mother’s Milk", "Blood Sugar Sex Magik", "Californication", "By the Way"), a Kiedis se na mnogim mjestima u već spomenutoj knjizi prisjeća njihovih zajedničkih pustolovina i kreativnih trenutaka. Knjiga obiluje pričama s turneja, susretima s drugim poznatim osobama te mnogim zanimljivim detaljima iz svijeta glazbene industrije, ispričanim iz prve ruke. Također, bitna strana Kiedisove priče jest njegovo odvikavanje od droge, koje je trajalo praktički koliko postoji i sama grupa, da bi, nakon konačnog otriježnjenja, napisao ovu intimnu ispovijest "Ožiljci", koja je u Americi objavljena u jesen 2004, povodom dvadesete godišnjice postojanja grupe Red Hot Chili Peppers. Kiedis je polovicu svog života proveo u grupi, koja je tako postala dio njegove svakodnevice, a njeni ostali članovi njegovi najbliži prijatelji. Kiedisu je u pripremi knjige za izdavanje pomogao novinar i pisac Larry Sloman, koji je, između drugih brojnih radova o američkoj rock sceni, napisao i knjigu o Bobu Dylanu. Fanovi bi trebali ovo izdanje obavezno imati na svojim policama obavezne literature.

Red Hot Chili Peppers nastaju 1983. (ispočetka su se zvali Tony Flow And The Miracuously Majestic Masters Of Mayhem) kada počinju i sa prvim nastupima po losangeleskim klubovima. Prvotna postava uključivala je Anthonyja, Flea na basu, Hillela na gitari i Jacka Ironsa, iz Hillelovog i Fleainog prvog benda Anthyms (kasnije What Is This) za bubnjevima. Prvi album "Red Hot Chili Peppers" producirao im je Andy Gill, gitarist Gang Of Four, za drugi album "Freaky Styley" unajmilimi su kralja funka - Georga Clintona, no nijedan album nije postigao značajniji komercijalni uspjeh.

Nenadana smrt Hillela Slovaka od posljedica predoziranja heroinom jako je potresla sve članove benda, a pogotovo Anthonyja koji je i sam više puta opasno visio o tankoj niti koja ga je dijelila od smrti. Uzgred rečeno, u 24. godini odlazi na prvo u nizu odvikavanja koja od tada postaju dio njegove svakodnevnice, no pomogli nisu ni odlasci u izolirane predjele Mexica kao niti duhovno prosvjetljenje kod Dalaj Lame. Anthony se uvijek iznova vraćao drogi, a njegov opasan hobi nemalo je puta dovodio u pitanje i egzistenciju benda.

Uskoro na mjesto gitariste dolazi tada 17-godišnji John Frusciante s kojim 1989. snimaju album "Mother's Milk" (posvećuju ga tragično preminulom Hillelu Slovaku) s kojim i počinje njihov put ka svjetskoj slavi. Negdje u isto vrijeme Jacka Ironsa zamjenjuje Chad Smith koji ostaje u bendu sve do danas. 1991. izdaju "Blood Sugar Sex Magik" u kojem vrlo vješto spajaju funk i rock, a pjesma koja ih je vinula na sam vrh bila je "Under The Bridge" - priča o nadvožnjaku ispod kojeg se Anthony nekada drogirao s kriminalcima, ujedno i oda njegovom gradu, Los Angelesu. Nakon izlaska albuma kreću na veliku turneju zajedno sa Smashing Pumpkins, Pearl Jamom i Nirvanom, postaju jedan od najvažnijih bendova devedesetih i po prvi puta pune stadione širom svijeta.

Neposredno prije početka australske turneje iste godine, iz benda odlazi John Frusciante koji više nije mogao kontrolirati svoju ovisnost o heroinu, a bend se nakon velikog uspjeha ponovo nalazi u jakoj silaznoj putanji. Frusciantea mijenja Dave Navarro iz netom rasformiranih Jane's Addiction i ostaje s Peppersima punih sedam godina u kojima uspjevaju izdati tek jedan (čak i po Flei i Anthonyju) prosječan album "One Hot Minute".

Bilo je jasno da im nedostaje Frusciante i da kemija jednostavno ne postoji ako baš ta četiri čovjeka ne sviraju zajedno. Izliječeni Fruscinate vraća se u bend 1999. na Fleinu inicijativu - "Ako se John ne vrati ja napuštam bend". Njegov povratak ujedno označava i prekretnicu u povijesti Red Hot Chili Peppersa. Kod Frusciantea burna i loša prošlost ostala je zapisana na njegovom tijelu - brojne opekline i ožiljci vidljivi su po rukama i ramenima. Sam kaže da kad pogleda u neku svoju stariju sliku, kad je bio scary mršav i još vlasnik vlastitih zubi, ne prepoznaje tu osobu.

Ponovno okupljanje ovjekovječeno je najprodavanijim albumom u njihovoj burnoj karijeri i ogromnom medijskom halabukom. Zbog populariziranog posljednjeg dijela karijere recimo samo ukratko da se "Californication" prodao u 13 milijuna primjeraka u godinu dana, te pridonio daljnjem rastu popularnosti, dok je album "By The Way" dokazao da su Red Hot Chili Peppersi opravdano jedan od najvećih bendova današnjice. Dvostruki "Live in Hyde Park" je prigodni dokument koji zorno prikazuje snagu ove neobične četvorke dok kroče po samom na vrhu svjetske glazbene scene.

Današnji intervju prikazuju sasvim drugačije, zrelije ljude od onih nekadašnjih otkačenih freaky klinaca:

Frusciante - Za razliku od Anthonyja i Flea, ja se ne furam na spiritualno i duhovno. Da bih razvio pozitivnu energiju, dovoljna mi je jedna gitara i usporedba moje prijašnje bijedne egzistencije s mojom sadašnjom.
Flea - Droga nam ne predstavlja više ništa. Ok, povremeno zapalim koji joint. No ako ga nemam, nije kraj svijeta, ja evo više ne pijem ni alkohol. Meditiram svaki dan, budući da mi je važno da rastem i razvijam se kao čovjek, što se tada ponovno odražava u našoj glazbi. Svakodnevna borba s problemima samo me jača.
Chad - Mmh... što da kažem. Meni je hladno light pivo zakon, he-he...
Anthony - Razlika između postave iz 1991. godine za vrijeme albuma "Blood Sugar Sex Magik" i današnje postave ne postoji, jedina je promjena ta da smo odrasliji i zreliji, s mnogo više optimizma, volje za zdravim i ugodnim životom uz stalno stvaranje glazbe. Preporođeni? Itekako! Brinem se o sebi mnogo više. Bude trenutaka kada mi dođe da sve zaribam. Ali ne učinim to.

By the way...

- prije nego što su počeli raditi sa Rickom Rubinom, koji im je i danas stalni producent, 1984. prvi album su napravili sa producentom Andy Gillom (Gang of Four). Nisu bili njime zadovoljni, pa su obavili "veliku nuždu" u kutiju od pizze i dostavili mu je na kućnu adresu.
- Flea se pojavljuje u šest filmova, a Anthony se također pojavljuje u filmovima "Point Break" i "Less than Zero".
- Album "Automatic Writing" kojeg Frusciante potpisuje imenom Ataxia, radio je skupa sa Joe Lallyem iz grupe Fugazi koji su, kaže, njegov najdraži bend na svijetu.
- "From The Sounds Inside" je album koji je Frusciante 2001. pustio samo za za fanove na besplatan download. Na njegovoj internet stranici Johnfrusciante.com u sekciji Demos još uvijek možete skinuti taj album.
- Na svakom od tri rasprodana londonska koncerta održana u Hyde Parku 19., 20. i 25. lipnja 2004. imali su oko 100.000 gledatelja...

Red Hot Chili Peppers su za 08. svibnja 2006. najavili izlazak devetog studijskog, ali ovoga puta duplog, albuma "Stadium Arcadium". Isti će početkom travnja biti najavljen singlom "Dani California".

Postava
Anthony Kiedis: vokal
Michael Balzary Flea: bas
Chad Smith: bubnjevi
John Frusciante: gitara

...SvAsHtArA...

Jim Morrison (Melbourne, Florida, 8. prosinca 1943. - Pariz, 3. srpnja 1971.), američki pjevač, legendarni vođa "Doorsa

Jim Morrison

Pravo ime - James Douglas Morrison
Sin admirala SAD ratne mornarice George Stephena Morrisona i Clare Clark Morrison.
Kao dijete, 1947. svjedoči prometnoj nesreći u pustinji u Novom Meksiku. Umislio je da je duša mrtvog indijanca ušla u njega, te da ga vodi kroz život. To ga uvjerenje neće napustiti do smrti, čak u pjesmi "Peace Frog" s albuma "Morrison hotel" opisuje to iskustvo.
Završio je školu George Washinton u Alexandriji (Virginia)u lipnju 1961. godine. U kolovozu iste godine vojska prebacuje Admirala i njegova familiju u južnu Kaliforniju. Jim Morrison je otišao živjeti kod bake i djeda u Clearwater (Florida) gdje je pohađao St. Petersburg Junior College. Kasnije se prebacio na državno sveučilište u Floridi koje je pohađao imeđu 1962.-1963. godine. U siječnju 1964. odlazi u južnu Kaliforniju. Tamo studira kinematografiju na UCLA-u i upoznaje klavijaturista Raya Manzareka. Manzarek je tada svirao u blues grupi "Rick and the Ravens". Budući da je Manzarek bio oduševljen Morrisonovm pjesmom "Moonlight Drive" njih dvoje formiraju Doorse. Pridružuje im se na bubnjevima John Densmore, a na njegov nagovor mjesto gitariste dobiva Robbie Krieger. Nakon što je 1965. godine završio studij Morrison je započeo voditi boemski život u Venice Beachu kraj Los Angelesa. Zbog prehrambenog režima od malo hrane i mnogo LSDa, nekad puniji Morrison je do 1966. godine zadobio svoj izgled prepoznatljiv s fotografija tzv. "kristova poza"(slika na dnu), koja se nalazi na albumu "The Best of" i snimljena je 1966. godine.
Morrison nije znao svirati niti jedan instrument, ali je pridonosio komponiranju tako što bi već u "glavi" imao melodiju za svoj tekst. Osim što je bio pjevač The Doorsa, bio je autor nekoliko knjiga poezije, dokumentaraca,kratkog filma i ranog muzičkog video spota za pjesmu "The Unknown Soldier".

Smrt
Oko smrti legendarnog Morrisona saplelo se nekoliko priča. Njegova djevojka Pamela ispričala je kako su boravili u njihovu stanu, te da se Jim otišao okupati, no kad je ona ušla u kupaonicu našla ga je mrtvog u kadi.
Nakon dvadeset godina progovorio je i Jimov prijatelj, fotograf Alen Roney, koji je prijavio Morrisonovu smrt pod njegovim pravim imenom Douglas, kako ga ne bi mogli odmah dovesti u vezu sa slavnim "Kraljem guštera". On je bio taj koji je organizirao i njegov tajni pogreb kojemu je nazočilo samo pet ljudi. Roney tvrdi da je Jim Morrison umro od prekomjerne doze heroina i da je posljednja tri dana proveo "fiksajući" se sa svojom djevojkom.
Pokopan je na groblju Pere-Lachaise u Parizu. Tamo se nalaze grobovi Molierea, filozofa Abelarda, umjetnika Marcela Prousta, Chopina, Oscara Wildea, Maxa Ernsta itd.

Kad su Jimovi prijatelji u Americi saznali za njegovu smrt isprva u nju nisu mogli povjerovati. Ray Manzarek je prvi iznio teoriju kako je Jim odglumio smrt da bi se u anonimnosti posvetio književnosti. To je potaknulo mnoge druge priče, pa su se čak javili neki svjedoci koji su Jima navodno vidjeli živog u Africi. Cijelom misteriju pomogao je i potajni pokop Jimovih posmrtnih ostataka na pariškom groblju Pere Lachaise. Ipak, teorije o "odglumljenoj smrti" su najvjerojatnije neutemeljene i uglavnom se javljaju kod ljudi koji u kratkom životu učine velika djela. Ostao je jedna od najvećih rock legendi svih vremena


Image Hosted by ImageShack.us


...ima toga josh...yes
ali ovo je dosta zasad...
za kraj,meni najljepša i najtužnija
pjesma,obožavam tu pjesmu,prekrasna je....kiss



...John Lennon-Imagine...

Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one.


Image Hosted by ImageShack.us

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@