< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O čemu ću govoriti?!

Hm...Pa...o sebi...ma o svemu i svačemu. :)

msn sonja_josipa@hotmail.com

LINKOVI
Blog.hr
t-com
net



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo...this is me, myself and I yes

Ovako...ja sam Sonja-Josipa...
4. sam razred, ekonomska škola, upravni smjer.
Rođena sam 10.10.1989.
Treniram stolni tenis već skoro pa 10 godina.
Od nedavno sam slobodna žena (hehe)...nakon dosta dugo vremena, lijepog vremena, al' eto...dogodilo se ovo što je.
I tako...


Pogledajte ih...


Image Hosted by ImageShack.us
Moj brat... =)

Sanja, Marija i ja =)
Ružić moja =)
Ana i kolegica Tina=)
Čorka =)
Ivana (sestrična) i njena kolegica Ana =)
damir
Dorian
dancing queens
matematicarke
teuta
Lucy
lordbyron666
Vk tenzije
Eurosmijeh

Vinkovci


Mala moja sestrična...jel nije preslatka? :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Goran...kuler. :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ivana, Jelić...i omekšivač. :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marija i ja... :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fatalna Sanja. :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mrvi i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana i ja :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana i Marija :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pjesma koja mi je stalno u glavi i jednostavno je prelijepa... :)


Toše Proeski - PRATIM TE


Baci pogled preko ramena kad pođeš
Kad po meni ko po suhom lišću prođeš
Pa me makar laktom u grudi pogodi
Makar grub tvoj dodir bio još mi godi

Baci osmeh ispod uvojaka barem
Da u tvoje misli bar na kratko stanem
Ko u usporenom filmu se spotakni
Preko mojih nogu ruku mi dotakni

Ref.
PRATIM TE,SVE U KORAK SVAKU STOPU POLJUBIM
SVAKU SUZU,SVAKI UZDAH OSJETIM
TU SAM DA TI NADU VRATIM
AKO PADNEŠ DA TE UHVATIM
PRATIM TE
I KAD NE GLEDAM PO KORAKU TE ZNAM
SVAKI DRHTAJ TVOGA TIJELA OSJEĆAM
TU SAM DA TI NADU VRATIM
AKO PADNEŠ DA TE UHVATIM
PRATIM TE

Kad se ispod tvoga kišobrana stisnem
Ja sam sretan iako na pola kisnem
Pa me makar laktom u grudi pogodi
Makar grub tvoj dodir bio još mi godi

PRATIM TE....

Krv u glavu udari
I ko struja oživi
Ovo tijelo bar na kratko ozdravi

PRATIM TE...sretan

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tatinih ruku djelo...more...Šibenik.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...i mojih ruku djelo...Bosut.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Opet Ivana i ja i Jelić :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Vinko i Stipa :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 17.05.2007.

Evo nešto kul što mi je poslala Dina iz Pule...prijateljica sa stolnog tenisa. wave

Nsiam vrevjoao da zpavrao mgou rzmjaueti ono što čtaim. Zaavljhuući nobniečoj mćoi ljdksuog mgzoa, pemra irtažsiavnjima zansntevknia sa Cmbargeida, njie vžano kjoim su roedsljdoem npiasnaa slvoa u rčijei, jdieno je btino da se pvro i zdanje sovlo nlaaze na sovm msjteu. Otasla solva mgou btii u ptponuom nerdeu i bez ozibra na ovu oloknost, tkest mžoete čtiati bez pobrelma. Ovo je zobg tgoa što ljduksi mzoak ne čtia savko slvoo pnaooosb, već rčijei prmraota kao clejniu. Oavj preomećaj je šljiavo nzavan tipoglikemija.

Začuđujuce, zar ne? A uevijk ste msilili da je pavrpois vžaan.

Danas je u školi bio opći kuršlus.
Možete pročitati o tome na zajedničkom blogu.

Evo jedan slatko-smiješna slika. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I na kraju...po običaju...pozdravi. :)
Mom dečku cerek, baci Gogi wink, Ružić , Sanji, Mariji, Ivani itd.
wave kiss

- 20:45 - Komentari (25) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>