Evo nesto slika

Image and video hosting by TinyPic
bazen

Image and video hosting by TinyPic
bad hair day

Image and video hosting by TinyPic
baka kuburi

Image and video hosting by TinyPic
cat suprised

Image and video hosting by TinyPic
ariel dubinski pere

Image and video hosting by TinyPic
mrvica

Image and video hosting by TinyPic
dupin i krava

Image and video hosting by TinyPic
ekipa

Image and video hosting by TinyPic
fuck off

Image and video hosting by TinyPic
malo bolje pogledaj sliku

Image and video hosting by TinyPic
what a smile

Image and video hosting by TinyPic
necu vise nikad

Image and video hosting by TinyPic
kome ti jebes mater

Image and video hosting by TinyPic
koja faca

Image and video hosting by TinyPic
ala sta je dobro

Image and video hosting by TinyPic
funny garage

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

slika: x

brushevi: x

Opis bloga

MaLo o MeNi:

ImE:znaju samo oni koji tribaju znat

MjEsTo:Split


ŠtA VoLiN:


1.svoj mobitel
Image and video hosting by TinyPic
BENQ SIEMENS EL71
2.kompjuter
3.obitelj
4.prijatelje
5.slusat muziku (sve)

ŠtA Ne VoLiN:

1.umisljene ljude
2.one koji ti govore iza leša
3.ljude koji se prave dobri a zapravo nisu

Image and video hosting by TinyPic

bLoGoVi KoJe CiTaM:

beskerica
tina
c.ronalda
ndizajn
britney
male bogatasice
nina
little crazy princess
mala opichena
stella

Linkovi

Dnevnik.hr

Blog.hr

Forum.hr


eVo MaLo AuToMoBiLa

Image and video hosting by TinyPic
AUDI A8 SPORT

Image and video hosting by TinyPic
AUDI R8

Image and video hosting by TinyPic
BMW M6 CABRIO

Image and video hosting by TinyPic
BMW 740

Image and video hosting by TinyPic
BMW E60

Image and video hosting by TinyPic
BMW M5

Image and video hosting by TinyPic
FERRARI

Image and video hosting by TinyPic
FERRARI F40

Image and video hosting by TinyPic
MERCEDES SLR

Image and video hosting by TinyPic
MERCEDES SL65 AMG V12 BITURBO


petak, 24.10.2008.

ewo mene opet

Zahvaljujen se svima na onolikim komentarima. Vidin da ste uspili ispunit moj zahtjev od 150 kommova. Brzo ste vi to nesto napisali. Danas mi je u skoli bilo zakoon. Prva dva sata je ispitivala hrvatski pa san cila 2 sata prica. Onda je posli bila fotografija koju je ispitiva i koga ce prvoga nego mene. Pita me neka 3 pitanja i ja zna odgovor na 2 ipo jer san po odgovora zajeba ali nema veze. I sad ja mislija posto je on strog da ce mi za te odgovore dat 2,2 i 1, a kad ono on meni da 4,4 i 5, a ja osta ko da me neko prolija ladnon vodon. Nisan moga virovat da san dobija te ocjene jer su svi dobili 1 i 2. Onda je posli toga bila povjest i to me pitalo i dobija san 3 i 3. Za mene je to dobro jer me povijest uopce ne zanima pa tako da je to uspijeh. Onda je na kraju dosa engleski iz kojega san dobija dvi 5 ali neznan ni ja kako. Sad ce neko od vas rec da san streber ali ja knjigu nisan otvorija otkad san zavrsija 8 razred. Ja stvarno ne znan kako dobivan tako dobre ocjene a nista ne ucin. Eto to bi bija moj dan danas ukratko. Jos jedan put hvala za kommove i cujemo se naki drugi put. Pozdrav MALIM BOGATASICAMA koje su me 1000000 puta pitale kad ce novi post. Evo sad novi post pa puuno kommajte. iden sad pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Image and video hosting by TinyPic
Meni jedan od najlipsih auta



³ komentiraj (136) ³ printaj ³ # ³

ponedjeljak, 20.10.2008.

ey ljudi ewo mene

EEEEyyyyyyyy. Prvo da zahvalin na onolikin komentarima to je najvise do sada. Nadan se da ce ih u ovom post bit jos vise. Evo samo da van kazen da san iz onoga ispita dobija 4 i sad napokon mogu ic na praksu. Praksa mi je sutra tako da jedva cekan da vidin sta se tamo radi. Par dana mi nije radija internet pa san umora od dosade zato san van i komma u zakasnjenju. Nadan se da mi oprastate haha. Evo sad jedna slikica vezana uz internet:
Image and video hosting by TinyPic
Ovako se sad ja osjecan kad iman internet. Mislin nije radija samo 2 dana sta i nije tako puno, ali ja san se ubija od dosade. E i da ne zaboravin mozda cu dobit macku za par dana. Ja se nadan da cu je dobit i please drzite mi fige da je dobijen. Ako je dobijen stavit cu van sliku da je vidite. neman nista vise sta za rec osin jos jednom HVALA na onoliko kommova. Dok ne dobijen 150 kommova ne pisen novi post, tako da bacite se na kommanje jer sve kommove vracan. Ajd iden sad ca pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....



³ komentiraj (154) ³ printaj ³ # ³

nedjelja, 12.10.2008.

Bez naslova

Prvo da se zahvalim svima na onoliko komentara koje ste ostavili. Sutra vec ponediljak neee kvragu je ovaj viked brzo prode, a radnim danima nikad kraja. Ne da mi se sutra u skolu, ujutro dosadni tjelesniheadbang. Sutra mi u skolu donosi ispravak ispita od Zastite na radu. Moran ga polozit jer ako ga ne polozin necu moc ic na praksu, a meni se bas ide jer me zanima sta se tu radi. Ja mislin da san polozija ispit jer san sve prepisa od ove zenske sta je sidila do mene. ona je rekla da je ucila, a sve cemo sutra vidit. Sta se tice drustva iz razreda sve se vise zblizujen sa njima i mogu van rec da su ljudi stvarno OK. Nadam se da ste se navikli na ove glupe naslove postova jer mi nista pametno ne pada na pamet osim ovakvih naslova kakvi jesu. Nadan se da van ne smeta. Neman vise sta za rec osim jos jednom HVALA za onoliko kommova. Sad nazalost moram ic cujemo se neki drugi put. Pozzzzzzzzzzzz..........

Image and video hosting by TinyPic
Neeeeeeeeeee



³ komentiraj (152) ³ printaj ³ # ³

nedjelja, 05.10.2008.

Nowi post

Ej evo mene. Nisan dugo nista novo napisa. Prvo da se pohvalin da san u petak dobija prvu ocjenu iz engleskog i to 5 jel mozete virovat. Ja nemogu virovat jer san uvik dobiva 2 ili 3 pa tako da je ova petica uspjeh.Ostalo je sve OK. U skoli je sve super i uopce nije tako tesko kako mi je psihologica rekla na upisima i rekla mi je da nastavnici ne pustaju ucenike iz skole prije zvona,a ova iz engleskog nas pusti cili sat vanka na puš pauzu a i ostali nastavnici nas isto pustaju. Zasad jos neman nijedan neopravdani a stalno kasnin na sat i to po 10 min. Bas cudno rekla je psihologica da se sve zapisuje. Sutra ponediljak, a skola mi ujutro jeeee. To je dobro sta san cilo popodne slobodan i u utorak neman skole zbog prakse koje jos nema. Ima jos nekih ljudi iz razreda s kojima ne prican neznan nisu mi bas nesto. Iman svoju prvu sliku koju san ja slika i to sa kutijon za cipele. Virovali ili ne ali i sa kutijon za cipele se moze slikat da da. Na slici je neka zgrada ali meni se svida i rekla mi je razrednica da je dobra, a ona je po struci fotograf. Pa ako je ona rekla da je dobra onda stvarno je. Nemogu van je sad stavit jer mi ne radi USB ali stavit cu je cim buden moga. toliko od mene za ovaj put. POZZZZZZZZZZZ...

Image and video hosting by TinyPic
catch me



³ komentiraj (87) ³ printaj ³ # ³

<< Prethodni mjesec | Sljedeęi mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.