Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Online/Offline

Svaki koji mi komentira stavljam ga u linke...

Ime:Deni
Prezime:Nije bitno
Prebivaliste:Selnica
God:15
Skola:TIOŠ
MSN:klompac@net.hr
Skype:klompac
Ljubav:Nemam curu
Evo me:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neki blogovi:

::NinoFace::
::Emina::
::Rotor::
::Bedy::
::Pensek::
::Kika::
::Nik::
::Stanchy::
::Lucija::
::Lucija::
::Misel::
::Danko::
::Nessa::
::Tonka::
::Melany::
::Nela::
::Pero::
::Helena::
::Josipa::
::Playgirl::
::Nina::
::Patricia::
::DjKiki::
::Rocksomebody::

Neki linkovi:

::Youtube::
::Google::
::Net::
::Titlovi za filme::
::Svemoguci rezultati::


Evo poceo sam raditi neke dizajne pa evo par komada:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download-dizajn za Nikolu


Evo mene(malo pod utjecajem alkohola) i Kike


Leoooo
Naj naj frend nema boljega...iako su mi i drugi jako dobri ali on ima neke svoje cake....tip je uvijek ali uvijek spreman akciju ili za zabavu....uvijek me nasmije svojim ludim pokretima...sve o svemu predobar je...


Aco ptica(brat)
Ide saku subotu vum ali me nikam nece pelati.joooj...



Misel(bratic)
S njim sam dosta vremena jer nismo daleko udaljeni(2 kuce iza susjedove).Dobar tip, ne izlazi bas cesto sto je steta...


Mijo
Best frend z razreda, s njim sam navek i sedim z njim, delamo gluposti pod satima i tak, i naravno spreman za akciju...


Pero
Dobar tip...iako sam ga nej vidio vec oko 2 mjeseca a zivi 4 kuce polek mene.Inace ribic, znao sam iti s njim malo fishat...


Ana i Nessa iz zadra
Slatke dalmatinke, da ne pisem puno sve naj naj o njima...


David i Pista za novu godinu


Manca i David



Moja makina:


















Rade Lackovic - Avantura

Nemoj da mi gradom pricas
da jos uvijek mene vidjas, nemoj lagati
uvijek se prikrijes vjesto
i znam da na moje mjesto druga dosla je
Ne pricam ja price prazne
i ne ljubim zene razne, nije istina
a to sto je bilo s nama
to ti dobro znas i sama, avantura je
Bila si moja avantura
za mene samo broj
a sada pusti me na miru
ja imam zivot svoj
Bila sam tvoja avantura
samo za jednu noc
ti kazes pusti me na miru
i moras dalje poc'
Nemoj da mi gradom pricas
da se ti jos meni svidjas, nije istina
uvijek se prikrivas vjesto
i znam da na moje mjesto druga dosla je
Ne pricam ja price prazne
i ne ljubim zene razne nije istina
a to sto je bilo s nama
to ti dobro znas i sama, avantura je
Bila si moja avantura
za mene samo broj
a sada pusti me na miru
ja imam zivot svoj






Seka Aleksic - Aspirin

Glavobolja od vina,a nigdje aspirina,sinoc bila sam sa tobom pijana,
na podu posteljina u sobi punoj dima,slika poznata-to je prevara !!!
Nocas bih do grada,idem negdje sama decko mi je zauzet.
Kaze ide kod drugara,mozda me i vara-znam tu pricu napamet.
U diskoteci pravo ludilo i grijeh se sad probudio-dok ti snimas me...
Ma hajde pridi mi bezobrazno,jer ljubav to je prolazno-znaj ja pristajem na sve!
Glavobolja od vina,a nigdje aspirina,sinoc bila sam sa tobom pijana,
na podu posteljina u sobi punoj dima,slika poznata-to je prevara !!!
Želim nesto vruce,nemam to kod kuce-nisam ja od kamena,a ti si
tako sladak,pravi desetka na skali-bit ces dobra zamjena...
U diskoteci pravo ludilo i grijeh se sad probudio-dok ti snimas me...
Ma hajde pridi mi bezobrazno,jer ljubav to je prolazno-znaj ja pristajem na sve!
Glavobolja od vina,a nigdje aspirina,sinoc bila sam sa tobom pijana,
na podu posteljina u sobi punoj dima,slika poznata-to je prevara !!!








Neda Ukraden - Ne da, ne da

U pravo vrijeme dodjes
bas u dobar sat
pa mi kroz kosu prodjes
poljubis mi vrat
Lopov si stari
znas ti kad je pravi cas
postoje stvari
koje jaci su od nas
Sat nocas necu naviti
do jutra cemo slaviti
Ne da, ne da
tebe tvoja Neda
ja sam ona
sto se zadnja preda
Ne da, ne da
tebe tvoja Neda
ti si sve sto
mome srcu treba
Tajni si gost zbog
kojeg jos zadrhtim sva
postoji nesto tako
divlje u nama
Sretan si kad kraj mene
jutrom budis se
volim te duso
zasto tome cudis se
Sat nocas necu naviti
do jutra cemo slaviti




Dragana Mirkovic i Danijel Djokic - Zivot moj

Zivot svoj nevolim ko tebe ja.
Zivot moj bez tebe samo stvar je prolazna.
Bez tebe se na mom dlanu nevidi.
Zivot moj i zato nikad ne idi.
Otvori malo prozor
da izadje sve ruzno napolje.
Svi rastanci i tuge
i one nase stare nevolje.
Otvori malo vrata
da udju ona lepa secanja
da kad te vidim gledam
gledam te bez trunke kajanja.
Heeeey...
Nemoj da ti bude zao
bas si ljubav ti upoznao.
Zivot svoj nevolim ko tebe ja.
Zivot moj bez tebe samo stvar je prolazna.
Bez tebe se na mom dlanu nevidi.
Zivot moj i zato nikad ne idi.
Otvori malo prozor
da uspomena miris oseti.
Da usnama od svile
opet me na sebe podseti.
Otvori malo vrata
da izadju moji nemiri
da nikada me vise
bez tebe jutro neuznemiri.
Heeeey...
Nemoj da ti bude zao
ljubav sam ti ja pokazao.
Zivot svoj nevolim ko tebe ja.
Zivot moj bez tebe samo stvar je prolazna.
Bez tebe se na mom dlanu nevidi.
Zivot moj i zato nikad ne idi.
Zivot svoj nevolim ko tebe ja.
Zivot moj bez tebe samo stvar je prolazna.
Bez tebe se na mom dlanu nevidi.
Zivot moj i zato nikad ne idi.


petak, 14.03.2008.

Konacno!!!

Evo konacno i ja pisem novi post....i opet nemam puno toga za reci...jedino kaj sam malo bolestan...danas nisam isao u skolu...jucer mi je na praksi ne bilo dobro i glava me bolela i danas mi je ne bilo dobro ujutro pa sam ostal doma...i tak...zutra imamo utakmicu...kak ste vi?...jer je vrijeme gripe pa...maaaa....nemam stvarno kaj pisati....jer nemam novosti...jedino vi ako imate...zato postoje komentari....ma idem ja dale....ajde pozzzzzzdrav miselu, mijiju, pisteku, melani, nini, lejiju, natasi(nanchy)...i svim ostalima koje sam zaboravil i one koji me poznaju i oni koji me citaju...pozzzzzzzzzz ljudi...

- 21:56 - Pjevaj... (101) - Ma nemoj... - #

nedjelja, 02.03.2008.

Najbolji provod u rotoru...

Evo jucer sam bil v rotoru...odnosno i danas...bili smo ja, pista, kika, klara(od kike frendica), pa je bila od frenda cura i brat...bilo mi je najjace do sad...jako sam se zabavil...ma onak kak mora biti...upoznal sam se s dosta frendica...a ni sam neznam ako sam se nej zaljubio u jednu...ali mi je sve to prebrzo nekak preslo...neznam mozda jer mi je bilo predobro...a da bi vam iso pisat sve kak je bilo bi valda piso do jutra...ali moram i hajati malo...neznam stvarno kaj pisati...idem...pozzzzzdravljam pisteka, melani, ninu(plawusu) kiku, klaru, lejija, mijija, nikolu, misela, nessu i anu....i sve ostale koje sam zaboravil i sve one kojji me poznaju......ajde ljudi pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 22:18 - Pjevaj... (49) - Ma nemoj... - #

<< Arhiva >>