utorak, 26.01.2010.

Thank you

Drama koja je uvrštena u top 3 moje liste je "Thank you". Mogla bih reći da mi je to jedna od najdražih drama koju sam pogledala dva puta (rijetko ikad išta gledam dva puta).

Naslov : Thank you
Epizoda :16
Žanr: melodrama, romansa
Emitiranje: 21.03.2007. - 13.05.2007.
Tjedni raspored: srijeda - četvrtak 21:55h

Radnja :

Dr. Min Ki Seo dođe na jedan mali otok (Blue Island) ispuniti želju svoje pokojne djevojke. Treba naći samohranu majku i njezinu malenu krčerkicu koja je zaražena HIV-om i ispričati se u ime svoje pokojne djevojke koja je malenu neznajući zarazila tako što joj je dala zaraženu krv tokom transfuzije. Lee Young Shin, samohrana majka, vrlo teško živi i bori se da joj kčer ima normalan život a uz to još se brine oko bolesnog djeda koji ima alzheimerovu bolest.
Min Ki Seo (doktor) je prilično arogantna osoba koja ne poštuje ljude te se vrlo brzo sukobi sa Lee Y. Shin neznajući da je to ta samohrana majka koju traži.

Moje mišljenje o drami:

Ova drama me oborila s nogu :))...nisam se nadala tako dobroj kemiji između dvoje glavnih glumaca....oduševili su me.... ...jednostavna topla obiteljska drama puna emocija.

Preporučam svima ovu dramu.





.................

Jučer na tečaju engleskog : Učim engleski aktivno nekih 8mj ali mi gramatika jako teško ide (mi sad učimo ono što su mnogi učili u petom i šestom osnovne)...Sa mnom na tečaju idu i ljudi koji su učili godinama u osnovnoj, srednjoj i na faxu engleski. I sad, nije mi jasno, kako ti ljudi ne znaju prevest neki tekst koji je na razini osnovne škole?? Ja ga bez problema normalno prevedem jedino kaj imam problem izgovora (nekad izgovorim na njemačkom neke slične riječi hehehhe).

Učili smo nepravilne glagole i nabubali ih u 2mj....u 2mj!!! Kako da ja njih znam sve ....oni se čude...a ONI su ih učili godinama....godinama i ne znaju sve!!

I onda, kad ja kažem da gledam filmove na netu, bez titlova, nije im jasno....eh, ni meni :))....ali svejedno ne budem bila dobra na ispitu jer gramatika mi je koma....ne znam je nit u hrvatskom :))

:))


Objavljeno u 10:57 • Komentari (15) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online