petak, 18.12.2009.

Hello, Hello!

Već neko vrijeme razmišljam kako bih trebala ponovno početi pisati blog, ali eto, lijenost me sprečava...nemam druge isprike. Duže vrijeme ne čitam blogove osim tu i tamo kojeg ako vidim zanimljivu temu.

Većinom čitam strane blogove koji se odnose na moju strast zadnjih godinu i pol...a to su Korejske drame i filmovi :)...i muzika mi je njihova super...rade odličan pop.

Zanimljivo je da me većinom svi u čudu gledaju kad im kažem kaj pratim i to me više ne čudi i ne smeta :) . Sretna sam jer se uz to opuštam i pustim mozak na pašu nakon radnog dana. Intenzino razmišljam da počnem s aktivnijim učenjem tog jezika jer sam užasno frustrirana kad mi neka serija nema titlova (titlove čekamo većinom oko 2 dana ili neke do 3tjedna)...engleskih titlova....a ja ne mogu dočekati da pogledam nastavak pa gledam "sirovu" verziju. Da, toliki sam fan njihovih serija.

Prije par dana prijatelj me pitao zašto ih gledam...kako mogu podnjeti taj jezik i bla bla bla...Moj odgovor je bio jednostavan : zato što su im serije super, po mom guštu...totalno obožavam drame (i ne, drame nisu one serije kaj netko uvijek umre na kraju, to su onda melodrame ali i one znaju imat happy end),...i kratke...16 ep...ima i dužih, ali eventualno do 150 epizoda. No, da recimo Finska ima takve serije, s tim žanrom i žarom rađene ja bih onda gledala Finske serije...A ja stvarno nemam predrasude prema niti jednom jeziku pa mi ne smeta njjihov ....pogledam ja i japanske serije te taiwanske...nisu loše, ima ih na mojoj listi dosta.

Nemojte odmah misliti da su ko razvodnjene meksičke serije...NI SLUČAJNO....omg...ni ta razina glume. Ne vrijeđam Meksičke serije ali bože me oslobodi te glume...koma....

U J. Koreji su te drame popularnije od filmova a filmska industrija im je jaka...odmah iza američke...Pa većina američkih drama je remake korejske drame ili filma, smo to malo ljudi zna.
Gluma u drama je većinom odlična...naravno ima i loših drama i loše glume, kao i svugdje...ali glumci biraju nekad radije glumu u drami jer zna biti bolje plaćena nego film a i reklama je jača.

Mislim da ću ovaj blog posvetiti svojoj strasti jer ionako me nitko ne sluša a ja si moram naći ispušni ventil :))

See you next time :)



Objavljeno u 13:05 • Komentari (5) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online