petak, 27.02.2009.

Tražim...


Tražim neki organizirani put za Koreju...ali zamislite...toga kod nas nema...ima za Kinu i Japan ali ne za J. Koreju...

Ljudi kod nas misle da je koreja siromašna zemlja...a kad kažem da je od tamo LG, SAMSUNG, Hyundai....itd...iznenade se ....

Voljeli bi tako ići jer bi puno više toga vidjeli...tako su organizirani izleti i slićno.

Tražim...

Objavljeno u 14:43 • Komentari (7) • Isprintaj#

utorak, 24.02.2009.

"Rain BI" i novosti...


Evo koliko je Rain popularan i izvan Koreje...jednog dana će biti i kod nas poznat...samo treba malo vremena...
Jedva čekam njegov film da dođe u naša kina "Ninja Assassin".

Ovo je prikazano na Discovery Channel :1 dio...




Rain Bi - Ninja Assassin Training & Stunt Choreography



------------------------------

Osim toga novost je da ću postati strina...od Polovice brat će dobiti bebu :)
Nažalost on baš nije sretan jer eto "dogodilo se" a ima samo 23 god....ali mi smo svi sretni :)).
Njegovi roditelji još ne znaju jer ne vole od šogora djevojku...on se je odselio od kuće zbog toga...ma komplicirano...
-------------------------------

wave

Objavljeno u 13:18 • Komentari (3) • Isprintaj#

subota, 21.02.2009.

1 Night 2 Days!! Zašto mi nemamo neki takav show?

Update: Takva koncepcija homuristične emisije kod nas još nije bila, zato je nemojte mješati s BB ili Farmom....nije nimalo slično...ne nastupaju neke kvazi zvijezde i prave budalu od sebe...to su cijenjeni ljudi u toj zemlji....za ocijenu takve emisije treba jednu pogledati pa onda osuditi...ljuti me kad vidim da to netko uspoređuje s BB-om ili nekim glupim reality-em...o moj Blože.....



opis slike

Ovo pogledajte da shvatite o čemu je rijec ....meni je smiejšno heheh...nema prijevoda ali nije ni potreban...sve će te shvatiti :))




Voljela bih da kod nas ima ovakvih emislija...zabavnih...imamo potencijala...imamo mlade ljude koji bi to mogli voditi...već imam i u glavi tko. Glavni voditelj ili MC bio bi Robert Knjaz zato što je spontan i izvrstan voditelj takvih showova. Mislim da bi bio dobar kao jedan u timu i Mario Valentić...nekako mi se čini da ima ono nešto u sebi...da zabavi publiku...zna procijeniti kad treba nešto reci a da je smiješno u tom trenutku...wow...ja bi mogla bit producent hehehehhe

Uglavnom gledam jedan show koji se zove 1 Night 2 Days strašno je popularan u Koreji i izvan nje...posebno na netu...imaju jako puno obožavatelja.

O čemu se radi...(toliko obožavam ovaj show da mi je sad mozak stao i ne mogu krenut objašnjavat...a da to bude smisleno...moram malo stat i razmislit kako da vam dočaram :))

U show-u nastupa 6 ljudi koju su već od prije poznati..i jedan predivan pas....U ovom slučaju jedan poznati Korejski hrvač koji je osvojio 4 svjetske medalje a danas je najdraži MC u koreji zatim jedan komičar i četiri pjevača od kojih je najmlađi 22 godine. Dobar naćin samopromocije...kaj ne?

Članovi tog tima (njih 6) kreću na put gdje i jednu noć prespavaju tamo gdje im glavni PD kaže s tun da uvijek objasne taj dio koreje i njezine značajke.
No nije sve tako lako.... uvijek imaju i neke zadatke koje moraju riješiti do tog mjesta. Npr. moraju se odvojit u dvije grupe i tko prije dođe do tog mjesta koje im je cilj ta grupa spava na toplom a preostala trojica spavaju u šatoru...ali caka je u tome da jedan tim dobije auto a drugi neka se snađe kako može da dođe do cilja...ili usred zime jedan tim dobije normalni auto a drugi tim dobije kabriolet i smrzava se cijelim putem.
Dok igraju uvijek malo varaju tako da bude zanimljivije svima...nekad se i glavni PD upusti s njima u rasprave i igre jer im on naređuje koje zadatke imaju i koliko novaca mogu potrošiti.
Uvijek trojica spavaju na toplom a preostala trojica i po največoj zimi spavaju vani u šatoru...za to se igraju razne igre...recimo ....moraju popit ocat ili pojesti cijeli limun...ili dobiju neke kolače a samo su tri kolača slatka ostali su napunjeni čilijem...tu su uvijek navale smijeha.

Ujutrno ih bude s užasno iritantnom pjesmom koja svira i u jednom trenutku počne (taj netko tko je nasnimio pjesmu) odvaratno glasno vikat njihova imena...to buđenje je uvijek užasno smiješno...jer su umorni a moraju se probudit prije nego pjesma zavši da bi dobili doručak.

buđenje

Show je toliko popularan u koreji da je gledanos 45% a dok je inače normalna gledanost 20%. Gledaju ih stari i mladi i svi ih vole...Najljepše je vidjeti tako popularne ljude koji su normali i nisu svijesni svoje popularnosti jer svaki put ih je strah dok moraju pred nekim nastupati (nekad ima je zadatak da u kratko vrijeme naprave mini koncert) jer misle da nitko neće doći. Tako su došli u jedan studentski centar ( to je kod njih praktički jedan dio grada) i najavili na studentskom radiju da će za 35min imati koncert na njihovom trgu...u 35 min došlo je 4 000 studenata ....svih šestorica je plakalo od sreće...e to se traži...ljudskost..i stvarne emocije.....zato ih ljudi vole...

Najljepše od svega je vidjet kako su se oni sprijateljili tjekom tih putovanja i postali pravi prijatelji.

Ovo im je najmljađi koji je s njima i najpopularniji među djevojkama :)) : ovdje baš spava nakon što je cijelu noć bio budan u šatoru jer nije mogao spavati od zvukova hrkanja kaj je proizvodio MC :)) pa je ušao u kuću u kojoj su spavali kamermani i zaspao na podu.

buđenje

Evo dio s youtuba ...i to onaj dio gdje se vidi kako Lee Seung Gi (22, pjevač) ne može spavati od hrkanja koje proizvodi Eun Ji Won (31, pjevač) i kako ga ljudi koji ga vide hrane jer znaju da ne dobiju jesti ako se ne izbore za to...pa kad ih vide negdje na ulici uvijek im daju kaj god imaju kod sebe :))



na 1:20 je onaj dio o hrkanju...





Kang Ho Dong (39, glavni MC, komičar, bivši hrvač)
Eun Ji Won (31, pjevač)
Lee Su Geun (35, komičar)
Kim C ( 39, pjevač i zabavljač)
MC Mong (30, pjevač)
Lee Seung Gi (22, pjevač)

Malo sam čitala o tom showu i kažu da na tome radi ekipa od 80 ljudi sa 15 kamera...ok...sad znam zakaj mi tak nešto nemamo...na žalost..

Znam da je post duži ali za moju dušu je...morala sam to podjeliti s nekim...makar nitko nit ne pročita do kraja...al ja sam sretna...:))

Ima toliko clipova na youtubu da se ne mogu odlučit koji da stavim...a ovaj je isto super : Lee Su Geun pokazuje koliko mu je snažan udarac s prstom u čelo...mi to zovemo čvrga hehehhe



---------------------

p.s. vidim da neki nisu shvatili da to nije tipičan show program kao Farma ili BB....to nema veze s tim...to se snima jednom mjesečno i to je variety!

Objavljeno u 00:25 • Komentari (10) • Isprintaj#

četvrtak, 12.02.2009.

Za sreću malo treba...

Danas sam sretna.

Našla sam na youtubeu nove epizode korejskog Family Outing showa koje su s engl. prijevodom.

Još da nađem nove epizode 1N2D bit ću još sretnija. rofl

Baš sam sretna :)

----------------------------------

Upisala sam tečaj engleskog jezika. Razumijem engleski, čitam engl. ali ja ne znam ništa napisati ili sroćiti normalnu rećenicu..tako da se idem to naućiti.
Bit će mi lakše naućiti Korejski prek neta...ovako mi je malo teško jer je učilica na engleskom a ne znam dobro englesku gramatiku pa prvo to moram savladati.

Živcira me kad vidim da mi je neka nova serija ili emisija na korejskom izašla a ja ne znam kaj govore...baš se onda iživciram...moram čekat da netko subba te epizode a to zna potrajati.

-------------------------------

Objavljeno u 09:18 • Komentari (11) • Isprintaj#

srijeda, 04.02.2009.

Meteoropat

Totalno sam zapostavila blog i pisanje. Nije stvar da nemam o cemu pisati, imam ali nekako mi mozak ne radi dobro. Mislim da je to ovo vrijeme.

Ja sam teški meteoropat. Tjekom vlažnih dana imam simtome kao što su umor, nestrpljivost, nekoncentriranost, glavobolja. Tjekom punog mjeseca ne mogu spavati pa sam dobila od doktora i tablete.
Ljudi mi se smiju kad kažem da ne mogu spavati kad je pun mjesec a mene to stvarno mučil.

------------------------------------------------------------
Pun Mjesec je u kalendaru označen sa svijetlim krugom i njegova je snaga najjača. Izaziva psihičku nestabilnost, pojačanu emotivnost i nesanicu kod osoba koje su i inače tome sklone. Možete imati problema sa srcem, glavobolje, poteškoće s cirkulacijom. Možete se svađati ili doživjeti nezgode radi vlastite nepažnje ili naglosti. Žene i bolesne osobe osjećaju Pun Mjesec jače od muškaraca.
------------------------------------------------------------

Polovica evo radi već mjesec dana i sretan je što je napokon našao posao. Dižemo se svako jutrno pije 6h zajedno jer nemamo dva auta pa ja idem s njim na poso i čekam do 9h da otvorim...jer ja radim od 9h a on od 7h. No, nije mi problem...samo neka on radi...dizala bih se ja i ranije.
Jedini mi je problem moje ludo spavanje. Idem spavati oko 1h u noći, dignem se ja ujutrno i radim bez problema samo me primi spavanje oko 18h i onda zaspim do 20h pa opet ne mogu spavat do 1h u noći. Već svi znaju da od 18h do 20h spavam i nitko me u to vrijeme ne smeta :))...ajd bar nešt dobroh heheheh.
- - - - - - - - - - - - - - -

Izbacila sma večeru iz mog hranidbenog lanca :))...dobila sam nekih 3kg i užasno me muče...glava mi je okrugla ko lopta (imam malu glavu, niti jedna kapa mi dobro ne stoji, izgledam ko kretenzubo).
Moram se počet i kretati....samo sjedim..i još si mislim kupti laptop tak kaj bum mogla i ležat :))) dok gleam film ili seriju.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Meni je pjesma super : Rain (Bi) Love Story




" This is the sound of honesty
I gave up my heart
I tried to be all I could be

My heart gonna wait forever
I'm still holding on to
All of our moments together
I love you baby, I still love you"






Objavljeno u 14:12 • Komentari (6) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online