<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  svibanj, 2010  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

moji dogadjaji, misli, razmisljanja


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr




CREDITS

ldesigns - ×-×

Njeno postojanje

Dobar dan Vam želim dragi moji blogeri.
Jutros me probudio smijeh moje curice. U prošlom postu nisam vam rekla da sam postala mama prije par mjeseci. Bilo je to jedno prekrasno iskustvo. Sama trudnoća, to iščekivanje novog bića bilo je za naježiti se. Uvijek zahvaljujem dragom Bogu da je prošlo sve uredu. Znate ponekad me hvatala panika da neću izdržati taj porod. Da neću uspjeti vidjeti svoju curicu. Ali evo, ona je tu pored mene, i poklanja vam sada jedan veliki osmijeh. Bože kako sam sretna što je imam. Ona je ispunjenje moga sna. Ali i sna moga muža. Čitavu trudnoću smo molili za nju. I zahvalni smo za sve što nam je život donio, i što nam donosi. U toj radosti i sreći ponekad je bilo i tuge, i straha, usudim se reći čak i ne razumijevanja(i s jedne i s druge strane). Jednostavno, bilo je svega. Ali sve smo prošli skupa. Moj muž i ja. A gle, moram se malo pohvaliti. J Znate, ono u dobru i zlu funkcionira. Nije džabe tako napisano. Stvarno djeluje. E, ali 9 mjeseci se stvarno oduži. Ja sam termin svoga poroda preskočila za 4 dana. I umjesto prošle, svoga anđela, rodila sam ove godine. Neću vam lagati da nije bolilo, kada je. Dok sam imala trudove, jednostavno sam umirala u rađaoni. Bila sam na stolu 6h i 50 min. Ali svim budućim mamama bih rekla da se ne strahuju, sve prođe. Mene sam porod nije bolio, ali svaka bol koju sam osjećala od trudova je nestala kad sam ugledala svog malog anđela. Nešto tako malo, sitno, sluzavo, klizavo, uplakano, ali prelijepo sam držala u svom naručju. I mogu vam odmah reći ispunila mi se želja. Curica liči na tatu. Od tada je prošlo 5 mjeseci. Malena se svakim danom mijenja. I svaki dan nam uveseljava svojim postojanjem.



16.05.2010.- Komentari (1) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.