Klik - Po Europama

nedjelja, 18.06.2017.

I nešto usputno...






... [Češki Krumlov / Tabor - travanj 2017.]

Pred odlazak iz Krumlova, a pri izboru tamnog piva u usputnom lokalu, kod jednog (piva) privukao me atribut "Nakouřený..." što mi skoro nije trebalo prevoditi. I po etiketi na boci koja je ubrzo stigla na stol dalo se naslutiti da su neki dimovi (i dimnjaci!) "imali prste" u njem'.

Prisjetih se kako sam putem, u gradiću Taboru, na dimnjacima neke tvornice zamijetio nezamislivo velike limene "samo"-okretne kape, mislim da su ih kod nas nazivali "pijetlovima" (s krestama). Takav tip kućne, limene dimnjačke galanterije kod nas je, slutim, potpuno nestao iz proizvodnje, dok u Češkoj, očito, ni dvo/tro-metarski "pijetlovi" na dimnjacima tvornicâ nisu rijetkost.

I tako... Pivo je bilo "vrlo korektno" za mene koji preferiram tamne varijante, ali... ali ... Možda sam očekivao nešto intenzivnije, "šmek" dimljene šunke ili nešto slično. I gle čuda, danas prebirem po netu tražeći recenziju čeških piva, među inim i "mojeg Nakouřený-og", i čitam sljedeće: "Although quite a pleasant dark lager, the smoked taste is noticeably absent."

I s time završavam putositnice iz Češke! Za ovu sezonu...
Za desetak dana pojavljujem se s "novim" Bečem.
"U isto vrijeme na istom kanalu".

© • 18.06.2017. u 19:01 • Komentari (4) #



<< Arhiva >>


gp.zagrebancije@gmail.com