Klik - Po Europama

srijeda, 26.04.2017.

Na dva kotača






Náplavka Smíchov - obalni plato Vltave [Prag - travanj 2017.]

Tek potaknut komentarom NepoznatogZagreba o očiglednoj pogodnosti i ljepoti vožnje biciklom uz Vltavu osvijestio sam da tokom boravka od nekakvih 36 sati u Pragu nisam uopće bio svjestan ikakvog (!) bicikliranja, a kamoli žešćeg... poput onog po našim zagrebačkim pločnicima (!).

Preletio sam (pogledom) svih 500-tinjak svojih fotki Praga i na njima sam pronašao slovima i brojkom dva (2) biciklista u vožnji. Možda sam se nalazio u krivo vrijeme na krivim mjestima u gradu, ali ovako gledajući, Prag nije baš neka "prijestolnica bicikliranja".

Posumnjao sam da je, možda, bicikliranje po obali zabranjeno, ali me sada naknadni (!) uvid u tablu o ponašanju na tim platoima uvjerio da ih se samo upozorava na "uviđavnu" vožnju.
I, što je najzanimljivije, predvidjeli su i zone za korisnike segway-a, ali im još očito nije sezona tako da je njihov "uočeni saldo" za mojeg boravka bio nula (0)!

© • 26.04.2017. u 19:01 • Komentari (4) #



<< Arhiva >>


gp.zagrebancije@gmail.com