ponedjeljak, 25.12.2006.

SRETAN BOŽIĆ

Nakon dugo vremena kaj nisam ništa pisala, eto mene opet. Nemam niš posebno za pisati, ali samo sam vam svima htjela zaželjeti SRETAN BOŽIĆ!!!! Istina da nemamo snijega ove godine i meni osobno to jako fali, al kaj sad... Ne znam kak vi, ali ja ove godine uopće nemam onak osjećaj da je Božić - super mi je ovo vrijeme blagdana, al fakat je sve to izgubilo smisao jer svi samo trče po dućanima i peglaju kartice... U biti, sve se svelo samo na to da se svi dobro ''napucamo'' hranom i kolačima i da dobijemo i kupimo što više poklona! I to je katastrofa! Pa pogledajte sad ovih dana, svi su samo živčani i nikome niš ne smiješ reći...ma ne smiješ ih ni krivo pogledati!
I ne znam kaj bi više rekla na to, ma sve to vi znate... I da ja sad više ne pametujem tu, uživajte u Božiću (kolko možete) i želim vam sve najbolje, kak bi rekla jedna moja frendica puno dobrog seksa, zdravlja, ljubavi, sreće i sve kaj si sami želite (točno ovim redom po važnosti - i kaže ona da ak kažeš ovo prvo niš drugo ni ne trebaš nabrajati jer to onda dođe samo od sebe, kaže da je sve to ''posljedica'' prvog...) Pusa svima!

- 22:56 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ništa posebno-o svemu po malo. Ima tu dosta mene i mojih stavova, frendova, škole, obitelji, španjolskog... Ovisi o raspoloženju i inspiraciji.

FRENDOVI...

A najvažniji ljudi u mom životu - umrla bi bez njih! Sve ih obožavam! A kak bi ja to rekla - moji miceki... Evo, ak jednom uspiju u životu nekaj napraviti od sebe (a ja vjerujem da hoće!) mogu se pohvaliti da sam je prva dobila njihove autograme!!! Pusa svima!

Dame imaju prednost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ak netko ovo uspije pročitati svaka čast!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A sad prave dame...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us