srijeda, 22.11.2006.

PRIJATELJSTVO

Ajde, budite iskreni, koliko vam se puta dogodilo da vas osoba za koju ste mislili da je pravi prijatelj povrijedi? Mislim da je jedini pravi odgovor na ovo pitanje – BEZBROJ, ali ni ne sjećate se više što se sve dogodilo… Netko će se vjerojatno prepoznati u ovome kad će čitati, pa će valjda nešto shvatiti.
Dakle, kaj napraviti kad vam netko nakon nekoliko godine prijateljstva (tj. ''prijateljstva'') jednostavno kaže da se više ne osjeća dobro u vašem društvu i da to nije to? Ok, ljudi se mijenjaju i sve je to normalno, ali ne možeš se toliko promijeniti da te osoba za koju si mislio da ti je pravi prijatelj tak jednostavno odje***! Ja pod pravim prijateljem smatram osobu koja će mene voljeti i prihvatiti takvu kakva jesam, kojoj neće smetati moje nekad glupo ponašanje, neke glupe upadice i moji loši dani… ili će joj smetati, pa će mi to reći i ja ću se potruditi biti što manje takva. Isto tako, pravim prijateljem smatram osobu koja može prihvatiti moje mišljenje – ne mora isto misliti, nego samo da jednostavno poštuje ono što ja mislim. Pravom prijatelju ne bi trebalo smetati kad mu kažeš neku stvar koja te smeta kod njega… pa to je normalno, ne postoji osoba na ovom svijetu koja te u nečemu ne živcira, koja ti je skroz savršena…
Postoji dosta ljudi koje stvarno obožavam, ali opet postoje stvari koje me užasno živciraju kod njih jednako kao što postoje i stvari koje obožavam – i to je najnormalnije, bilo bi čudno da je sve divno i krasno. Ali te njihove, ajmo reć ''mane'', jednostavo naučiš na neki način prihvatiti i pređeš preko toga jer mislim da nema smisla uništiti prijateljstvo zbog nekih glupih sitnica i situacija koje te ponekad živciraju. Dakle, za mene je pravi prijatelj onaj koji će se moći nositi sa mnom, tj. koji će moći prihvatiti mene, moje gluposti i moju ''dugu jezičinu'' i koje će me i zbog toga voljeti! Ja sam užasno zbunjena, totalna flegma i volim reći ljudima kaj mislim (prije ili kasnije), ne volim se svađati i u principu sam uvijek dobre volje, al kad imam loš dan (ili dane) volim se jednostavno od svih i svega isključiti, pa kad prođe ta faza pričati o tome kaj je bilo, ne volim ljude baš previše zamarati sa svojim problemima, nekad se obožavam praviti pametna, nekad ne doživljavam kaj mi ljudi govore i ne slušam ih jer sam u nekom svom svijetu, nekad znam imati užasno glupe komentare i vjerojatno nekoga s tim povrijedim, a i puno puta stvari koje ja smatram glupiranjem i zezancijom netko shvati ozbiljno, milijun puta ću radije nešto prešutiti i pregristi jezik samo da izbjegnem svađu, tip sam osobe koji onak sve dugo skuplja u sebi, pa onda nakon nekog vremena na neku glupost pukne i to je onda katastrofa (jel da, Aida?) i tak ima još puno toga…. Al ja sam takva i ne želim se mijenjati – to sam ja i gotovo! Mogu neke stvari malo promijeniti, tj. malo se prilagoditi, ali ne može sad netko od mene očekivati da planem na svaku sitnicu kad to jednostavno nisam ja! Znam da imam hrpetinu mana, postoji milijun i jedna stvar koja ljude totalno iritira kod mene, al opet vjerujem i da postoji isto toliko stvari koje ljudi vole kod mene. Isto to vrijedi i za sve moje frendove i ljude koje znam! Ko me može prihvatiti takvu kakva jesam, svaka čast – znam da nije lako, i takve ljude ja nazivam svojim PRAVIM PRIJATELJIMA, a onaj koji ne može… A žao mi je, ali nitko ne zaslužuje da ja zbog njega izgubim svoje ''ja''. Nitko ne zaslužuje da se mijenjam zbog njega… Jedna od važnijih stvari u životu je biti takav kakav jesi, prihvatiti sebe i biti svjestan svojih mana i vrlina – ja mislim da sam ja to uspjela, ili nisam još do kraja, ali na pravom sam putu i kome ne odgovara Kika kakva je, nek produži dalje… Naići će netko kome će odgovarati!

- 10:50 -

Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ništa posebno-o svemu po malo. Ima tu dosta mene i mojih stavova, frendova, škole, obitelji, španjolskog... Ovisi o raspoloženju i inspiraciji.

FRENDOVI...

A najvažniji ljudi u mom životu - umrla bi bez njih! Sve ih obožavam! A kak bi ja to rekla - moji miceki... Evo, ak jednom uspiju u životu nekaj napraviti od sebe (a ja vjerujem da hoće!) mogu se pohvaliti da sam je prva dobila njihove autograme!!! Pusa svima!

Dame imaju prednost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ak netko ovo uspije pročitati svaka čast!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A sad prave dame...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us