ponedjeljak, 20.11.2006.

HELLO!

O da, još uvijek sam živa i nisam odustala od ovog svog škrabanja... Užasno mi je žao kaj sam sve ovo tak malo (malo više!) zapostavila, al ne znam - ja jednostavno nikak da se malo organiziram, pa da imam barem malo vremena. Al sad sam odlučila da ću nešto napisati barem par puta tjedno - ono, kad ulovim malo vremena. I užasno mi fale vaši postovi - fakat zadnjih mjesec, dva uopće nisam ni dolazila na blog, nisam praktički ni bila na netu, tak da... Uglavnom, samo sam vam se htjela malo javiti i tak da znate da uskoro se vraćam u velikom stilu (ili ne - to ćete vi procijeniti) i nastavljam tam di sam stala. Eto,velika pusa svima i čitamo se!

- 11:39 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ništa posebno-o svemu po malo. Ima tu dosta mene i mojih stavova, frendova, škole, obitelji, španjolskog... Ovisi o raspoloženju i inspiraciji.

FRENDOVI...

A najvažniji ljudi u mom životu - umrla bi bez njih! Sve ih obožavam! A kak bi ja to rekla - moji miceki... Evo, ak jednom uspiju u životu nekaj napraviti od sebe (a ja vjerujem da hoće!) mogu se pohvaliti da sam je prva dobila njihove autograme!!! Pusa svima!

Dame imaju prednost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ak netko ovo uspije pročitati svaka čast!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A sad prave dame...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us