nedjelja, 08.10.2006.

TRI, ČETIRI - SAD (PO KO ZNA KOJI PUT)

Evo mene - vratila se iz mrvih! Ne, nisam ja zaboravila na blog, al jednostavno nisam ni imala vremena išta napisati. Dobila sam hrpetinu ideja o čemu sve pisati, al nisam stigla - prošli tjedan bila sam na netu sve skupa nekih 10-ak minuta, taK da vama je valjda jasno... U gužvi sam, uopće me nema doma i, žao mi je, al ne stignem vas sve posjetiti i komentirati, niti napisati post! Al dobro, sad sam se već lagano ufurala u svu tu gužvu, pa ću se tak nekak i organizirati da se i vas malo češće sjetim. Sorry ljudovi, znam da sam puno toga propustila, al ok - nadoknadit ću ja sve to... OBEĆAJEM! Evo, samo sam vam se htjela malo javiti - da znate da sam još uvijek tu negdje - ne pada mi na pamet brisati blog ili odustati od svega ovoga jer, ruku na srce, falili bi mi... Ništa, svima šaljem jednu veliku pusicu i čitamo se!

- 18:39 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ništa posebno-o svemu po malo. Ima tu dosta mene i mojih stavova, frendova, škole, obitelji, španjolskog... Ovisi o raspoloženju i inspiraciji.

FRENDOVI...

A najvažniji ljudi u mom životu - umrla bi bez njih! Sve ih obožavam! A kak bi ja to rekla - moji miceki... Evo, ak jednom uspiju u životu nekaj napraviti od sebe (a ja vjerujem da hoće!) mogu se pohvaliti da sam je prva dobila njihove autograme!!! Pusa svima!

Dame imaju prednost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ak netko ovo uspije pročitati svaka čast!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A sad prave dame...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us