utorak, 26.09.2006.

Mislim da bi bilo krajnje vrijeme da se ja vratim u onu svoju normalu i opet počnem s ''glupostima''. A svima je već bilo dosta pametne mene, tak da bez brige - neće se to tak skoro ponoviti (valjda!). E i još bi se htjela ispričati svima kaj vas ne posjećujem redovito - sorry ljudovi, al jednostavno ne stignem. Vidite i da su mi se postovi prorijedili. Pišem kad nađem vremena i tak vas i posjećujem. Ne znam, ne želim da mi ovo postane neko opterećenje i da imam stalno u glavi da moram na blogove i sl. Ovo radim isključivo iz gušta, tak da ak vas ne posjetim par dana, molim bez prigovora jer stvarno ne stignem. Eto, tolko od mene za sad - uživajte mi svi! PUSA!!!



LEGENDARNE IZJAVE

Ako vaši roditelji nikad nisu imali djece, velike su šanse da ih ni vi nećete imati.
Dick Cavett

Neki naši prijatelji su za, neki su protiv. Mi stojimo uz naše prijatelje.
Mike McCurry, Clintonov predstavnik za tisak

Promet je trenutno gust, stoga ako razmišljate sada otići, radije odgodite odlazak par minuta ranije.
anonimni prometni izvještaj

Ona je divna, divna osoba, i veselimo se sretnoj i lijepoj večeri... pardon, životu.
Ted Kennedy, senator Massachusettsa

Fotografija je izvađena iz konteksta!
Jeff Innis, bacač NY Metsa o slici na kojoj je loše ispao

Nisam snob. Pitajte bilo koga. Bilo koga tko nešto znači.
pop zvijezda Simon LeBon, grupa Duran Duran

Nogometni igrači pobjeđuju u nogometnim utakmicama.
Chuck Knox, nogometni trener

Sada ustanite i zauzmite se za svoja prava!
Gib Lewis, grupi ljudi u invalidskim kolicima na Dan invaliditeta

Znak 'Zabranjeno parkiranje' na određenim lokacijama znači:...
pitanje s više odgovora na vozačkom ispitu, NY

Upišite datum svoje smrti.
s IRS upitnika

- 08:18 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ništa posebno-o svemu po malo. Ima tu dosta mene i mojih stavova, frendova, škole, obitelji, španjolskog... Ovisi o raspoloženju i inspiraciji.

FRENDOVI...

A najvažniji ljudi u mom životu - umrla bi bez njih! Sve ih obožavam! A kak bi ja to rekla - moji miceki... Evo, ak jednom uspiju u životu nekaj napraviti od sebe (a ja vjerujem da hoće!) mogu se pohvaliti da sam je prva dobila njihove autograme!!! Pusa svima!

Dame imaju prednost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ak netko ovo uspije pročitati svaka čast!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A sad prave dame...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us