utorak, 19.09.2006.

TO BE OR NOT TO BE!?!

A ne, bez brige, neću ja ništa sad tu o Shakespeareu ni niš slično! Malo ćemo pričati o vezama, odnosno o problemima prije nego veza počne (ilo tak nečemu – ma vidjet ćete)!
Dakle, nekad davno bilo je normalno da dečko napravi prvi korak, ali sad u zadnje vrijeme cure su sve više te koje preuzimaju inicijativu. Da, da, dečki, malo ste nam se ulijenili… Al dobro, pošto je to sad sve kak je (malo naopako), postalo je normalno da cura napravi prvi korak. I ja nemam ništa protiv toga, makar mi je ipak ljepše kad dečko na početku uzme stvari u svoje ruke – ne znam, onda to sve ljepše izgleda (barem iz našeg ženskog kuta). Znam da ni njima nije to lako, al opet – cure su prekomplicirane za te stvari jer one sve moraju dvanaest tisuća puta analizirati i prije nego se odluče napraviti nešto zamišljaju sve najgore moguće scenarije kaj će biti, pa se boje… i opet komliciraju… i na kraju to jednostavno onda predugo traje dok se uopće odluče napraviti nešto. E, a kad se odluče, onda još duže traje da fakat naprave nekaj! Dobro, nisu sve takve, ali velika većina je! Puno cura koje znam imaju različita mišljenja o ovoj temi. Neke misle da dečki nakon što ti napraviš nešto misle loše o tebi, druge opet misle da je njima to super i da im to samo podiže samopouzdanje (isto ko i nama), neke nikad to ne bi i tak…
E pa je spadam u onu grupu cura kojima nije teško napraviti prvi korak i mislim da u tome nema ništa loše. Ak mi se netko sviđa, lijepo ću mu to reći, pa kud puklo da puklo… Najgore kaj se može dogoditi je da ne bude ništa, a najbolje… pa da bude nešto! naughty Pa kaj nije onda bolje probati, nego da kasnije razbijam glavu zakaj nisam niš napravila dok sam mogla i da razmišljam kaj bi bilo da je bilo, zakaj nije ništa bilo i sl.
Cure, nemojte tolko komplicirati sve živo, pa jedan je život i uživajte. Nek vam ne bude ni teško ni glupo biti ona koje će sve započeti… Nema to nikakve veze! A vi dečki, mislim da bi bilo krajnje vrijeme da se i vi malo pokrenete – stvarno ste previše stvari prepustili nama.

A kaj vi, dragi moji, mislite?

- 20:10 -

Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ništa posebno-o svemu po malo. Ima tu dosta mene i mojih stavova, frendova, škole, obitelji, španjolskog... Ovisi o raspoloženju i inspiraciji.

FRENDOVI...

A najvažniji ljudi u mom životu - umrla bi bez njih! Sve ih obožavam! A kak bi ja to rekla - moji miceki... Evo, ak jednom uspiju u životu nekaj napraviti od sebe (a ja vjerujem da hoće!) mogu se pohvaliti da sam je prva dobila njihove autograme!!! Pusa svima!

Dame imaju prednost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ak netko ovo uspije pročitati svaka čast!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A sad prave dame...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us