nedjelja, 03.09.2006.

WELCOME HOME

Ljudovi moji najdraži, evo vratila vam se ja prije nekih 2 sata, pa evo odma da vam se javim i svima pošaljem ogromnu pusu! Jedino kaj mogu reći (jer trenutno nemam snage za bilo kaj više pričati) je to da je meni bilo presavršeno! Jednostavno, nekaj predobro,kak bi se reklo FENOMENTASTIČNO!!!!
Samo sam vam se htjela javiti da znate da sam došla - nadam se da sam vam barem malo falila... Jedva čekam da pročitam sve kaj sam propustila, al to ću malo kasnije jer sad ni na što (ha sven, bitch - jel ok?!?) drugo ne mislim osim toga! Pusa!

- 08:52 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ništa posebno-o svemu po malo. Ima tu dosta mene i mojih stavova, frendova, škole, obitelji, španjolskog... Ovisi o raspoloženju i inspiraciji.

FRENDOVI...

A najvažniji ljudi u mom životu - umrla bi bez njih! Sve ih obožavam! A kak bi ja to rekla - moji miceki... Evo, ak jednom uspiju u životu nekaj napraviti od sebe (a ja vjerujem da hoće!) mogu se pohvaliti da sam je prva dobila njihove autograme!!! Pusa svima!

Dame imaju prednost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ak netko ovo uspije pročitati svaka čast!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A sad prave dame...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us