HRVATSKI KOŠARKAŠKI KLUB POSUŠJE

19.02.2010., petak

Najznačajnija utakmica polusezone...KK Posušje-HKK Vitez 20.02 u 19 sati

Pred našim košarkašima najznačajnija je utakmica polusezone, a vrlo vijerovatno i čitave sezone. Ovog vikenda u goste nam dolazi momčad Viteza , izravni konkurent za drugu poziciju i jedna od dvije momčadi koje su nas porazile u dosadašnjem tijeku sezone. Nakon boravka u SKB Mostar zbog zdravstvenih problema , trener Robert Jurišić vratio se za kormilo naše momčadi koju je u njegovu odsustvu, uspiješno vodio Stanko Rezo.

-Evo, nakom poduljeg boravka u bolnici , ponovo sam u punom pogonu , pred utakmicu polusezone. U goste nam dolazi momčad Viteza , a pobijednik ovog susreta devedeset posto će biti momčad koja će s Brotnjom igrati u doigravanju za prvaka. Dakako , mi priželjkujemo i radimo na tome da to budemo mi, kazao nam je Jurišić kojeg smo upitali za njegov sud o momčadi Viteza?
-Vitez je prošle sezone izborio ostanak u najvišem rangu, ali su istupili iz natijecanja uslijed problema unutar kluba. Na okupu im je ostala glavnina momčadi ,iskusni su i iznimno opasni. Istina , porazili su nas na početku prvenstva , ali ta utakmica, po mojem sudu, nije dala realan prikaz odnosa snaga naše dvije momčadi. Mi smo tada tek ušli u sezomu sa dosta mladih igrača koji su bili previše impresionirani svojim nastupom. Da smo umijesto u prvom , s Vitezom igrali u drugom kolu, mislim da bi sve bilo dosta drugačije, Međutim , sada je suvišno razmišljati na način što bi bilo kad bi bilo. Uvijeren sam da Vitez možemo pobijediti, ali moramo biti maksimalno koncetrirani čitavi susret. Svaku našu grešku oni će itekako znati iskoristiti, kazao je Jurišić. Potpora sa tribina Vama je uvijek mnogo značila, a pred žutim tsunamijem padala je i velika Bosna. Koliko je značajna potpora publike u ovom susretu?
-Podijednako kao i zdravlje naše udarne petorke. Mi igramo za našu publiku, a ona tijekom utakmice živi i proživljava sve što se događa na parketu zajedno sa momčadi. Uvijeren sam kako će Posuška košarkaška publika prepoznati značaj ovoga susreta , te ispuniti tribine naše dvorane u velikom broju. Svaka nam je pomoć dobrodošla, a nema većeg zadovoljstva proslaviti pobijedu pred krcatim tribinama raspijevanih navijača. To će u ovom ogledu s Vitezom biti teško, ali ne i nemoguće., kazao je Jurišić. Posuški "žuti mravi" spremni su za sudar sa "Vitezovima", a ogled druge i trećeplasirane momčadi Lige Herceg-Bosne uistinu je pravi derbi polusezone.


- 08:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #