srijeda, 18.02.2009.

snijeg u Splitu

prvi pogled
P1050409
palma
snijeg
bajam u cvatu
badem

nekome iz unutrašnjosti ovo će biti slike "neš ti".....a meni u srcu toplina jer me asocira na moj rodni kraj kad sam se probudila u toplom roditeljskom domu, pogledala kroz prozor i vidjela slike slične ovima, samo sa nekoliko desetaka centimetara snijega više.............
al svejedno, djeca vrište od radosti ispred škola, a promet je totalno desetkovan, ljudi jutros šetaju do svoji radnih mjesta, jer ovdje malo tko ima zimske gume
idem sada prošetat, i uhvatit koju još ljepšu................

evo dođoh iz šetnje.
datum
pomalo razočarana količinom snijega od samo 3 cm prođoh kroz park i uvidjeh da je razočaranje samo moje. djeca radosno skriče i vesele se i marljivo skupljaju i to malo snijega.
parkić

djeca
a ovo se stvarno rijetko može vidjeti kod nas. čak ne znam ni pravi naziv na hrvatskom,a na češkom je to rampouch. morat ću pitat teutu
rampouch

učiteljica je izašlla sa svojim učenicima na grudanje. nesumnjivo doživljaj za sve
učiteljica

a koliko čujem na radiju nema ni škole na području splita, ne voze baš ni gradski autobusi i proglašavam dan djeteta.
i tko kaže da 3 cm nisu dovoljna za sreću i radost svekolikog pučanstva?

pa i za napravit malog sniježnog spliću

splićo


(08:08) komentari(28) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.