četvrtak, 27.03.2008.

ne nato

Image Hosted by ImageShack.us



-------------------------------------------------------------------------------------------
Hrvatska se sprema za ulazak u NATO. Intenzivno nam se servira preko medija kako je to nuzno, i kako su samo primitivci protiv. Uobicajeni argumenti su kako ce nas NATO braniti od nemirnog Balkana i Srbije, kako ce nas manje kostati vojska jer ce sada biti mala i profesionalna, a kako se za NATO baze ne moramo brinuti, jer da "nece biti NATO baza u Hrvatskoj". U isto vrijeme se sve koji bi se usudili iznijeti suprotne argumente usutkava i marginalizira. Rezultat je to instrukcija koje je kod predsjednika Mesica ipremjera Sanadera pohadjao Vanja Sutlic (glavni urednik HRT-a) i jos neki celnici iz medija o potrebi da NATO uljepsa i usminka pred ocima hrvatskejavnosti. A jos prije toga, za svaki slucaj, pripremio se teren ustavnom izmjenom po kojoj nam ne treba referendum. Jer narod je naivan, i ne smije odlucivati sam o svojoj sudbini.

Zasto NATO zeli Hrvatsku:

-radi slobodna preleta NATO-ovih zrakoplova nad Hrvatskom: trenutno njihovi zrakoplovi mogu koristiti samo zracne koridore i to moraju placati. Ako udjemo u NATO, citav ce im hrvatski zracni prostor bitibesplatno dostupan.

-baze: Amerikanci inzistiraju na tri lokacije za NATO-ove tj. svoje baze u Hrvatskoj. Jedna je Zemunik kraj Zadra, jer je Zadar u vrhu u Europi po broju vedrih dana sto je posebno povoljno za zracne snage. Druga je lokacija u okolici Dubrovnika, radi morske kontrole Jadrana. Treca je lokacija vojni poligon u

Slunju. Valja napomenuti da ce ondje Amerikanci, imati sve ovlasti (tj. taj prostor uopce nece biti podhrvatskom jurisdikcijom). NE postoji zemlja clanica NATOa koja nema NATO bazu.

-vojna oprema: jasna je stvar da ce clanice NATO-a (aponajprije SAD) profitirati na tome sto ce Hrvatska morati od njih kupovati sve oruzje (i municiju !), radi "prilagodbe NATO-ovim standardima". Pritom otpada sve naoruzanje koje HV vec ima, a koje nije "u skladu s NATO-ovim standardima" iako je inace posve funkcionalno.

-zracne snage: NATO trazi od Hrvatske da nema zracne snage, jer nam ne trebaju, oni ce nas stititi. Slovenci su od toga odustali nakon sto su nakon godinu dana "zracne zastite" za koju je bila ovlastena Turska (dok je zapovjednistvo bilo u Litvi!) dobili racun od 20 milijuna eura.

-Hrvatska ce, nakon ulaska u NATO, morati imati 700 vojnika izvan Hrvatske (u Afganistanu za pocetak), a 700 vojnika u pripremi u Hrvatskoj cijelo vrijeme. Slovenci, s obzirom na to da su sad dio NATO-a, sto ukljucuje i medjunarodne misije, imaju velikih problema s privlacenjem mladih ljudi da popune kvotu.

-Suverenitet: nakon ulaska u NATO, NATO-ove snage imaju
pravo iskrcati se i intervenirati na podrucju Hrvatske bez dopustenja hrvatskih vlasti.

-Godisnja clanarina: Hrvatska ce u NATOvu blagajnu uplacivati 3 milijuna eura godisnje.

-Jos malo Slovenskih iskustava: baza u Cerklju je unutar 10 km od nuklearne elektrane Krsko, dok u Europi zakon propisuje barem 50 km. U tu bazu ce slijetati avioni i izmedju ostalog ostavljati neiskoristene bombe (mali podsjetnik stvarnosti!).
Vjezbe se odvijaju danju i nocu, ''touch down'' vjezbe izvode se svake 4 minute. Buka je stanovnicima slovenskog Posavlja nesnosna. Otkad je Slovenija pristupila NATO-u velike korupcijke trzavice potresaju ministarstvo obrane. Jos jedan uvjet Sloveniji za pristup NATO-u bio je povecanje izdataka za vojsku. Karel Lipic (Zveza ekoloskih gibanj, Slovenija) je izjavio da se sada ponovno treba provesti referendum o NATO-u u Sloveniji, nema sanse da bi prosao.

-napad Srbije na Hrvatsku??: sve negativne posljedice pobrojane gore neki odbacuju logikom "ma neka je to svei istina ali barem cemo biti sigurni".Sigurnost? Govori se o sigurnosti od globalnih i
regionalnih prijetnji. Ako dodje do globalnog sukoba NATOa i Rusije, ocito je da cemo biti sigurniji izvan NATOa nego u njemu. Isto je i u slucaju globalnih
teroristickih prijetnji. Ukoliko se ne umjesamo u NATO, arapski i drugi teroristi nemaju motiva dirati nas.

-ako je NATO tako dobar, zasto su ucestali protesti pred NATO bazama u Grckoj, Italiji, Japanu...sa sloganima "NATO out!". U Japanu su osobito uzrujani zbog silovanja i kriminala, i zbog toga sto se zlocini ne mogu procesirati na Japanskim sudovima

(http://www.cbsnews.com/stories/2008/02/29/world/main3891559.shtml). Mozda je ovo dobro mjesto i za spomenuti visoki
postotak HIV pozitivnih americkih vojnika.

MI JOS UVIJEK MOZEMO NESTO PODUZETI. Ako se skupi

barem 10% potpisa biraca, vlada mora raspisati referendum. Zato izadjite, potpisite se, volontirajte ili cak organizirajte stand za potpisivanje. Studenti Filozofskog fakulteta organizirali su stand pred svojim fakultetom, mozda mozete i vi u svojoj sredini.

Sve potrebne informacije o tome gdje se potpisuje i kako i vi mozete pomoci naci cete na:

NATOREFERENDUM

Kada nam vec ne daju u medije, prosirite barem ovaj mail. A kad izborimo referendum, izadjite i glasajtepo svojoj savjesti. Jer ako samo sjedimo i ne ucinimo nista, sto ce nam onda poslije pomoci kukanje. Sada je trenutak. Odluka narodu!


(21:56) komentari(15) printaj (?)

 

utorak, 18.03.2008.

žao mi ove mladosti

evo me dušom u zadnjih par dana na ribnjaku gdje se dogodilo ono strašno.........ubojstvo..........
malo sam prelistala blogove tih curica i poželila da moja djeca nikad ne budu u takvim društima.............
žao mi je te djece, jer imam osjećaj kao da su ih roditelji napustili ili digli ruke od njih, društvo ih naše prefino sustavno truje kojekakvim glupostima i pogrešnim mjerilima za vrijednost života a televizija im svakodnevno nudi u najboljim terminima sve moguće oblike i primjere ubojstava i nasilja temeljito razrađenih i analiziranih, i maltretiranja prikazanih na sve moguće načine..........
pitam se da li itko s tom djecom razgovara, imaju li roditelje koji se za njih brinu? jesu li razgovarali s njima ikad u životu ili su im baš sve pustili na volju...........
znam jako dobro da je teško izaći na kraj sa djecom u toj dobi..........još se sjećam svojih reakcija na očeve zabrane ovoga il onoga...........ali šta on kaže tako je moralo bit ili seli iz kuće............
a hvala Bogu imam i kćer koja polako ali sigurno velikim koracima ulazi u pubertet i koja me toliko puta izbaci iz takta, da ne mogu vjerovat šta se to događa........ali svejedno, tu djecu treba trajno odgajati, usmjeravati i govoriti, govoriti, govoriti...........pa nešto će im valjda ostati u mozgu (meni je ostalo i u sto situacija se sjetim svojih roditelja kad i u kojim prilikama su mi to usadili)..........
mislim da svi roditelji pojedinačno moraju puno manje trčati za poslom i novcima jer svega imamo previše- svi imaju mobitele, auto ili dva po obitelji, stan u gradu, vikendicu na moru il kuću na selu, linije, videa, računala............sami sebi nabijamo pogrešne norme i trčimo za dostizanjem glupih i samoubilačkih američkih standarada.........i kud nas sve to vodi?
ravno u samouništenje................
pitam se zna li ovaj naš narod koji je u tako velikom postotku "kršćani" ono osnovno :
DESET BOŽJIH ZAPOVJEDI
1. Ja sam Gospodin, Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene!
2. Ne uzimaj imena Gospodina, Boga svoga, uzalud!
3. Sjeti se da svetkuješ dan Gospodnji!
4. Poštuj oca i majku da dugo živiš i dobro ti bude na zemlji!
5. Ne ubij!
6. Ne sagriješi bludno!
7. Ne ukradi!
8. Ne reci lažna svjedočanstva na bližnjega svoga!
9. Ne poželi žene ni muža bližnjega svoga!
10. Ne poželi nikakve stvari bližnjega svoga!

krivo odgajamo svoju djecu.......i sami popuštamo nametanjima medija na kupovinu svega i svačega što nam kao "treba", a gubimo trku s vremenom svakim danom sve više...........
užasno me boli što ne mogu ništa napraviti, ali evo barem ću ovdje malo istresti bol i jad što mi je na duši..........
1. prvo bih zabranila svim programima naših tv postaja prikazivanje bilo kakvog nasilja
2. treba prestat kupovat i čitat novine jer je to što oni napišu pola neprovjereno, napuhano i jednostrano, pa kome je to potrebno više čitat?
3. kad vidim šta se sve reklamira u i na svim medijima, slabo mi dođe............
4. još je i dobra ova omladina kakve im poruke šaljemo svojim primjerom i svojim ponašanjem..............
5. dajte, ljudi, počnite razgovarat za svojom pa i s tuđom djecom, možda još nije kasno..............
puno se tu još ima nadodat i reć..............
nadopunite me slobodno u komentarima.................


(14:34) komentari(19) printaj (?)

 

subota, 15.03.2008.

debela

ova me pjesmica u zadnje vrime baš razveseli i oraspoloži

debela.mp3


(08:43) komentari(5) printaj (?)

 

srijeda, 12.03.2008.

moj 1. virtualni rođendan

pa, da, evo baš danas je cijela godinica finoda sam se pridružila vama u ovom virtualnom svijetu.............
i, ako napravim rezime protekle godinice, mogu reći da mi je blog ponekad od velike važnosti jer mogu podijeliti s vama ono za šta mislim da treba podijeliti..............a veću važnost od samoga bloga imate VI, dragi moji prijateljiwave koji me čitate i komentirate...........i za to va FALA od srčeka moga........kisskiss
brinući se za svoje dvoje prekrasne dječicenjami, slavonskog mačkarofl i muža dalmatincazijev ne preostaje mi baš previše vremena za druženje s vama.......jer da bih vam se mogla posvetiti u potpunosti i kvalitetno, potrebna je ipak jedna smirena i tiha atmosfera............a takvih trenutaka mI baš i ne pretiče...............no
osim posvećenosti obitelji bavim se i ekološkim vrtlarstvomnjami i zapravo sam shvatila da vam to nisam ni spomenula..........a to mi je pravi punjač baterija za dušu kad me ovaj ludi gradski ritam i trka za vremenom izlude.................nut
u međuvremenu štogod i sašijem (na dobrom sam glasu pa mi ni tog posla ne fali............evo, baš me nećakinja zamolila da joj napravim vjenčanicu -potegnut će iz zagreba do splita i usput skupit mamu s novčanikomnaughty u slavonskom brodu!......... samo da bih ja imala tu čast...........pa tko bi je mogao odbiti?rolleyes
a haljina je sa zadnje modne revije CELINE u parizu (vidi sliku)
Haljina_Lana_1
pravi izazov za moje slobodno vrijeme............
stoga, ako me u slijedećih mjesec dana bude u manjim količinama među vama, znajte da sam na modnim pistama pariza ..........ili da sadim krumpire.............
toplo vas pozdravljam i pusu vam ostavljam...kiss........C M O K mahwavemahwavemahwavemahwave


(21:51) komentari(8) printaj (?)

 

nedjelja, 09.03.2008.

opet dorica..........

evo, u jednom od prethodnih postova mogli ste pročitati uvod u doricu.........
a da vas malo podsjetim, i sebe nadopunim, krenulo je ovako;
prvo me nazvala jedna vrlo pristojna gospođa "K" iz splita i ponudila mi da moja kćer može sudjelovati u izboru za dječju pjesmu, tj. dorici ( čula ju je kako pjeva i to joj je bilo thumbupsuper!) u par kratkih crtica rekla mi je da će doći ekipa snimatelja iz metropole i snimit spotić, sve na play back, finozatim ti spotovi budu emitirani u emisiji dorica na svim lokalnim televizijama, a gledatelji glasuju telefonom tko će ući u uži izbor za nastup uživo u nekom dogovorenom mjestu............
"pa, dobro, ajde,pjeva nemam što izgubit", promislim ja, "i pristanem!"
pa tako i bi : nakon par dana dođoše jedan kamerman i njegova pomoćnica, i snimiše spot...........


P1010397


s nestrpljenjem smo isčekivali emisiju u kojoj će biti prikazan spomenuti uradak, i napokon smo saznali iz trećeg izvora vrijeme emitiranja.........
snimanje mi je izgledalo prilično amaterskino, ali kad sam počela gledati emisiju, i vidjela da voditeljici kasni glas za sekundu iza nje, pao mi je mrak na očicry...........naravno da je cijela emisija bila stravično loše sinkronizirana, kao uostalom (i nažalost) i sve poslije nje (barem one koje sam ja gledala). svaka je epizoda sadržavala nekoliko prijedloga dječijih pjesmica (spomenutih spotova) i još gomilu svakavih snimkica i kao nekakvih reportažica iz mjesta odakle dolaze natjecatelji. dobro, reći ćete vi, lijepo, tako i treba..........ok, treba, ali mora li reportaža trajati 10-12 minuta između svake pjesme od 2-3 minutezujo? malo previše za moj gušt...........

P1010408

svatko je dobio svoj broj telefona a u slijedećoj emisiji ti su se brojevi ponavljali za druge natjecatelje.............
i tako, kad su se izredale sve emisije, prođu blablaglasovanja, nitko ništa ne javljazaliven..........nikakvog službenog izvješća ni pravila o glasovanju.....
odlučim javiti se gospođi "K" da vidim zna li ona štogod (jer sam jedino njen broj telefona imala), a ona mi kaže da je njezina kćer dobila poziv u petak, i da ako ga ja nisam dobila, da naša pjesma nije prošla.nono..........(a nisam ga dobila).....
i onako nastavimo ugodnu ćakulu na telefon, a ona mi postavi pitanje da koliko smo puta glasovali za svoju lazepjesmu.........i da je ona za svoju kćer okrenula oko 400 poziva i da je to bilo dovoljno...........
super, baš mi je drago što se moja nije kandidirala na takvu predstavu u kojoj je otvorena kupoprodaja ulaznica...........
i ne želim da više ikada kandidira na takva smokinlažna natjecanja, i da mi, skupa s njom budemo suučesnici u takvim šporkim i nepoštenim izborima............
jasno mi je da su svaki izbori nepošteni i manje više namješteni, ali mislim da dokle god se dozvoli više od jednog glasa sa jednog broja telefona, da će to biti nepošteni glas publike, bez obzira o komu ili čemu se radilo.............


(22:22) komentari(8) printaj (?)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.