srijeda, 21.11.2007.

Đibo mi je čestitao rođendan

Pošto mi je danas rođendan, moj zakoniti suprug je mene i našu djecu odveo na ručak njamipartyu Koralja u ACI marinu. Na samom ulazu u restoran, za stolom je zujopjevasjedio ZLATAN STIPIŠIĆ ĐIBONI...!!! Moj zakoniti mu se javio, mah potom i djeca, maha i ja sam mu dala ruku, i onako usput u šali zaprijetila mu rukom (kao mama zločku).......Naime, prije par dana javila sam se u nagradnu igru na Radio Dalmaciji i osvojila Đibinu biografiju . Budući da on zna svratit u ACI-ja ( gdje moj zakoniti mukotrpno nutblablazarađuje kruh naš svagdašnji) dala sam zakonitom biografiju da mi je Đibo potpiše........ I tako mi Đibo napiše, između ostalog "slušaj muža!". Pa kako ću onda proć kraj namcornjega kao da se ništa nije dogodilo.........
Kad smo sjeli za stol i naručili ručak,njami moja ekipa je išla u potragu za malim mačkom,miljenikom marine, a ja ostala za stolom. Kad je došla konobarica, zamolila sam je da pita Đibu i njegovog prijateja za stolom, da nešto popijuparty , uz napomenu da me ne smije odbiti, jer mi je danas rođendan (ljukavi ljisic!!!).
Naravno da je Đibo nakon nekoliko trenutaka prišao do moga stola i pruža ruku,kiss zahvaljuje i čestita, i šta ti ja znam....a ja ko malo dijete, od sreće ne znam di ću pogledatrolleyesrolleyes, sva se zbunila, i nešto odgovorila, a ne znam više ni šta...........baš me to usrećilo...nut
HVALA TI ĐIBO NA LIJEPIM ŽELJAMA ! ! !

I pri odlasku, gazda mi pokloni buteljicu pelješkog postupa..........Hvala dubrovčanu Vedranuthumbup


(16:28) komentari(21) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.