...kiwi girl... & mali trol

29.12.2006., petak

bwahahaha! vratile su se! oh yeah! samo da bi vas mučile svojim totalno (drukčiji od drugih) jadnim postovima! :P enjoy...

Dakle efo novi poost na kiwi trolovom blogu....
Yap...pa kak ste..ovo je čudno budući da nismo pisale 3 mj.
Ma ok....svi smo zdravi i živi..neki više..neki manje...no sposobne za pisanje ovog posta.
Da ne opisujem kaj se sve događalo jer je preeeedugo....opisat ću kaj smo radile zadnjih par dana..
jednom rječju opijanje totalno....drukčiji od drugih..zanemarite...
Ugl..kifi je prošla s 4, a trol s 3...to je super

hehe.. da.. ja prođih s 4 i sad u 3 sata moram do mijoca.. argh!
totalno... drukčiji od drugih.. xD
no uglavnom..
da.. opijanje.. svaki dan pijemo.. mali alkići!
eeeemmm..
u jebote, fakat neamo inspiracije trolek moj..
ajmo ovo objavit pa.. nek ljudi bar nekaj čitaju.. lol!
sad ću ja spremit ovo pa ti dodaj još nekaj, ak možeš..
inače da, dopisujemo se prek msna i pokušavamo napisat post.. xD
mi smo glupe..

Pa nismo tak jako..strašno..možda malo...ma nismo...
Mi smo dvije pametne curice koje idu kupovat mozak...hehe...
Ja bi van sada i ne bi sevraćala do sutra navečer..a čak ni tada...
Ovoj je zbunjujuće..jako..heeeeeeeeeeeweeeeeeeee...čudno ovo je...
yapi dapi duuuu.....ja moram prestat...
aha...ja sam looooooda...hehe

mda.. oke.. pukla si mi.. NEEEEEEEE!!
OSJETI GNJEV MOJ!
ZAŠTO?
ZBOG OCA MOG!
NEEEEEEEEEE!!
xD fakat moramo ić kupit mozak, ćemo to danas?
pa onda nakon toga u runu, pokazat svima da imamo novi mozak i da smo pametne!!
oh yeah!
uglavnom..
fakat više neznam kaj da napišem..
pa..
pozdravljam sve ljudove koji će jadni morat ovaj post pročitat.. kissmah



I ja isto..znaš nešto ...nije bitno kolkjo si star ili nešto tak...nije bitno kolko ti je dugačak....bitno je da imaš auto......zanemarite...pozzzzod trola i Kifčeta u moje imee
- 12:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>