...kiwi girl... & mali trol

19.07.2006., srijeda

nju post...

I tak..
Evo nas opet...
Ovak, imamo još 3 nova vanjska ljubimca...
Mačke Antuna i Nauma i miša Matiju..
Mda..
Sad ste već vjerojatno shvatili da malo nismo normalne..

Onda su došle Ana i Tea..
Pa smo s njima išle igrat biljar...
Pa sam ja drpila crnu kuglu..
Hihi..
Da..

Onda smo se Trol i ja smijale jedno pol sata u šatoru jer je ona rekla odu keksi, ode sve u 3 pičke materine...
To baš i nije smiješno al smo se mi svejedno smijale..

I tam je u jednoj bilježnici pisalo be well a ja sam pročitala jebem mater..
Pa smo se opet smijale pol sata..

I nakon svog tog smijanja nam se počelo pišat pa smo iza 1 ujutro išle do wc-a u gaćama i crnim majcama na bretele...
A puhala je bura..
Pa su ljudi koji su bili budni nas malo čudno gledali...
I shvatili smo da ljudi dosta glasno hrču..
Lol!

Sljedeći dan smo se išle kupat..
Al u odjeći..
I onda smo se tam u moru presvlačle..
Ja sam obukla trolove hlače a ona moje..
Pa su nas čudno gledali...

Onda se trol pokušavala sjetit molitve oče naš..
AAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Pa smo išli u grad pa su neki ljudi rekli da smo mi pankeri šišmiš..
WTF?!

I onda smo u gradu upoznali fora ljude..
Metalce..
Axl (da, tak se zove..), matija i lovro...
Baš su zabavni...
:)

I tak..
To je to..
Pozdravljamo vas i šaljemo vam hjuuuđ pusse... mahkiss
- 15:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>