Katapultirana mreža zamišljenih akrobata u potrazi za smislom trka kroz trnovitu stazu životnih čuđenja...

nedjelja, 18.01.2009.

novi :) (ko ime gjuričkine procedure za formiranje novog niza xD)

Shvatila sam da je vrijeme da neš novo napišem :)
(uz ovakav početak sumanjam da će ovo bit neš kvalitetno xD al dobro, ko da išta drugo je :D)

Uglavnom, ova godina počela je lijepo, uz puno tomislava u višeslavu sa svim tim dragim ljudima :D
E da, danas opet u 7 u višeslavu :P
Zasad sam ove godine popila 26 tomislava :) s tim da nisam bila tjedan dana u zgu, točnije hrvatskoj.

Tih tjedan dana sam bila na skijanju i bilo je ok, al falila mi je marsela i pušenje ispred šumice i no, ne pušim i 13 godina i sve. Prošle godine je bilo bolje. Trebala sam bordat ove godine. Al nisam. Sljedeće dakle :)

U školi je... dobro, loše, neznam :S ma jebeš školu, MOON JE OPET OTVOREN!!! I IMA TOMISLAVA!!
14 kn doduše, al da, ima tomislava! I elvis je na zidu. I konobari su ludi. I nesmiju puštat cajke! :D
Al da, sad je rebeki pao promet jako. Moramo i njih malo posjećivat :)
E da, ukrala sam tomislav čašu iz moona :) znam da to nije baš lijepo al bilo je jače od mene xD Stajala je tamo na stolu ispred mene sama, prazna, čista... Morala sam.

Timna ide samnom i doricom na francuski!! :D I rekla je da borna izgleda ko masovni ubojica xD
Borna je inače lik koji ide u ruđer, novu godinu je proveo pretežito spavajući i igrajući wow i za njega su praznici počeli kad je slavio svoj 17. rođendan u kompjuterskoj igraonici xD I uz sve to, izgleda ko neka krtica.
I sestre ne znaju reć r, ono francusko r. Ne zna ni mislav, al on će to naučit :P

Još uvijek me muči ono zaš kiosci ne rade nedjeljom. Danas ću opet morat do glavnog. Dakle kasnit ću u višelsav jer će marko kasnit do mene i onda moramo još do tog glupog glavnog po pljuge. GRRR. Glupi zakon. I walter 15 kn. Nemam para ja za to više. Možda bih trebala prestat pušit. Ne, onda bih previše pila. Valjda. Ne znam. Niš ne znam jebote, glupa sam. Ustvari nisam, lijena sam i ne da mi se razmišljat.

I matura glupa. Ova probna zasad. Koji je meni kurac? Kakvi su to izborni predmeti? Kemija? Ne znam ja to. I fizika. Prošo je tek prvi tjedan polugodišta a ja već pizdim zbog te fizike. Strašno.
Brešićka je rekla da ja moram na neki fax koji ću jako voljet jer ću inače popizdit. Ima žena pravo ali ja ne znam što volim, što želim.

Idemo u tunis na maturalac. Mogli smo u prag i amsterdam, al neee, tam ćemo pušit i pit! -.-
Al šta ćemo u tunisu? Gledat pijesak i jahat na devi. Deve smrde i ružne su i buhe imaju. Ak baš oću jahat na nekom ne moram ić u tunis. I taj neko neće smrdit, neće bit ružan i definitivno neće imat buhe! Oh i da, upoznat ćemo se s tepihom! xD

...?

Sad sam zaboravila kaj sam još htjela napisat. Bile su 2 teme neke xD
A dobro, ovo je valjda dovoljno. Mislim nije, nakon tolko vremena trebala bih napisat roman jebote xD al da, zaboravimo onaj dio od početka škole do nove godine, tog se ne sjećam više, kao. :)

- 13:08 - ...just say something... (7) - ...you don't need this, trust me... - ...KIWI...