Design by:*Maria*
< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Opis bloga

ja- životinje i ostali koji
ulete na blog


sada je tocno...


trenutno vas viri..



a do sada vas je zavirilo ...








Ja sam: ENA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

imam:10 g
zivim u Međimurju


Volim..
-prijatelje
-zivotinje
- filmove
- glumce
- kazalište
- ljeto
- more


Ne volim:

- pospremati sobu
- usisavati
- naredbe



Hobi:
- mažoretkinje
- stolni tenis

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Evo mojih linkova

moja mama
moja smotana sestra
cool UJO

srijeda, 24.06.2009.

Životinje,životinje,životinje..

Evo mene opet sa ŽIVOTINJAMA kao što sam rekla išla sam sa sekom na puhački,moja je seka imala probu... stavila sam samo dvije slike u prošlom postu ali sad ih slijedi više punoo više... naravno od ŽIVOTINJA


Slikice:DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts


Ja mislim da više uopče ne moram opisivat sliku o nekoj ŽIVOTINJI jer slika govori više od same riječi ...
uživajte u ovim ljepim slikama i još ljepšim ŽIVOTINJAMA...
pozdravvvwavewavewave do idućeg posta koji će biti malo o prirodi... i okolišu... a onda opet samooo o ŽIVOTINJAMA..wave



- 22:36 - Komentari (0) - Print - #


ŽIVOTINJE...

Nakon posta o maminom rođendanu stiže post sa životinjama,stavi ću još jedan smješni video o psima tj. životinjama i malo ću stavljat slikice...
pa UŽIVAJTE,,,

video:

i još smješniji:
bez uvrede životinje :-))) :-(((


a sad malo slikica: DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts



DazzleJunction.com
2.0 Myspace Layouts



ZA SAD SAMO TO JER IDEM SA SEKOM NA PUHAČKI..

- 19:07 - Komentari (0) - Print - #


Sretan rođendan mama...

Danas je mojoj mami rođendan pa mama sretan rođenda i punooo zdravlja i tak daljee...

Evo neke pjesmice:

Ljubav i zdravlje, radost i sreću stavljam u vreću,
šaljem hitno,jer je bitno,sve želje tvoje i najljepši san, nek ti donese današnji dan SRETAN ROĐENDAN...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Zaboravi svu muku,tugu i boli. Na današnji dan samo voli.
Ne dozvoli nikom da ti želje kvari... SRETAN ROĐENDAN i nek ti se
ispune sve lijepe stvari...


Glitterfy.com - Glitter Graphics


I video:

SRETAN ROĐENDAN: Graphics and Layouts at DazzleJunction.com
Birthday Comments
Myspace Comments
,
Graphics and Layouts at DazzleJunction.com
Happy Birthday Comments
Myspace Comments

- 13:16 - Komentari (1) - Print - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.