Design by:*Maria*
< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Opis bloga

ja- životinje i ostali koji
ulete na blog


sada je tocno...


trenutno vas viri..



a do sada vas je zavirilo ...








Ja sam: ENA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

imam:10 g
zivim u Međimurju


Volim..
-prijatelje
-zivotinje
- filmove
- glumce
- kazalište
- ljeto
- more


Ne volim:

- pospremati sobu
- usisavati
- naredbe



Hobi:
- mažoretkinje
- stolni tenis

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Evo mojih linkova

moja mama
moja smotana sestra
cool UJO

srijeda, 11.02.2009.

Bok..........

sretansretansretan bok evo malo i menesretan malo mi je dosadno pa se nisam stigla javiti i takosretan ovo će biti novi post
pa evo ovaj put da ne pričam samo o životinjama malo ću sad staviti neka srca i ljubavne porukice ali to ne znači da više neću pričat o životinjama.
Pa evo vam neke slikice i poruke:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ne vjeruj momku kada kaže volim te nego kada očima punim suza kaže ostani molim te!!!

Znaš šta?............ znaš?.................. ne?............... VOLIM TE....................
JAKO.......................


Volim slovo M jer se lako piše volim samoooo ......... i nikoga više!!!


jojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ja se bom ubilaheadbang ve mi neče slike deti gori mislim samo dve slike sam dela.Ve sam dela sliko z jednim golubom i srcom i ta mi se slika pojavljuje ma kuljko ja got dela sliki xD headbangheadbangheadbangpuknucupuknucupuknucumadmadmad

Ajde pozzwavewavewave idem dok ja ovo složim se javim i onda bom pak delala posta sa životinjamasretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretan
ajde pozz

- 20:05 - Komentari (0) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.