Design by:*Maria*
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Opis bloga

ja- životinje i ostali koji
ulete na blog


sada je tocno...


trenutno vas viri..



a do sada vas je zavirilo ...








Ja sam: ENA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

imam:10 g
zivim u Međimurju


Volim..
-prijatelje
-zivotinje
- filmove
- glumce
- kazalište
- ljeto
- more


Ne volim:

- pospremati sobu
- usisavati
- naredbe



Hobi:
- mažoretkinje
- stolni tenis

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Evo mojih linkova

moja mama
moja smotana sestra
cool UJO

subota, 28.06.2008.

svi moji ljubimci belj

oštrodlaki jazavčar

zove se Kika. nešto o njoj i njezinoj pasmini. ona je oštrodlaki jazavčar. ona je nizak pas s dugim iako postavnim tijelom i čvrstim mišićima. glava je uska i pametnog je izgleda. uši su joj visoko postavljene, nisu preduge i na krajevima zaokružene. dlaka je kratka,gusta,sjajna i glatka. boje su različite-od žute do smeđe ako je jednobojan, a može biti i dvobojan: crni-smeđi takva je kika, sivi-bijeli sa smeđim pjegama, visina - od 23 do27cm, težina ispod 9 kg. dočeka starost od 12 do 14 god. a moja kika sad ima 3.
evo i slikice :
Image Hosted by ImageShack.us


šarplaninci

To je jedna od najstarijih autohtonih rasa u svijetu. Pripada vrsti pastirskih pasa. Boja im je od gotovo bijele,preko žute do tamno sive gotovo crne. Većina ima tamnu masku na njuški.Izuzetno je uravnotezen i miran pas.
Istovremeno je i vrlo dobrocudan i vrlo ostar, ali samo kada se za to ukaze potreba. Odan je svom gospodaru, a nepoverljiv prema strancima. Ono sto jednom nauci pamti celog zivota. Stene je potrebno poceti odgajati u startu, zato sto se tada napravljene greske jako tesko ispravljaju a lose navike tesko iskorenjuju. (kao i kod mene)haharofl zezam
Snazan, dobro povezan pas, iznad srednjeg rasta, u cjelini skladne gradje. Prekriven je dugom, gustom i dosta grubom dlakom, sto daje utisak zbijene gradje tijela. Snazne konstitucije, mirnog temperamenta, dobrocudan ali vrlo ostar pas. Odan svom gospodaru i nepodmitljiv.
Zove se Kala i ima 2 mjeseca još je beba i evo slikice: Kala i ja zajedno:
Image and video hosting by TinyPic

Do sljedećeg pisanja pozdrav a onda ću pisat o još nekim pasminama koje mi se sviđaju.wavemahwave


- 22:26 - Komentari (1) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.